《☆》
"No matter how things may seem to change...
never forget who you are."- Zuko's mom, firenation, Avatar.
《☆》
Pov Katie White:
Ik schrik wakker door het geluid van mijn wekker en druk snel op snooze. Waarom heb ik überhaupt een wekker gezet? Het is zondag, ik kan uitslapen.
Susan zal over een uurtje al ontbijt gaan maken waarschijnlijk maar ik ben niet in de mood om- wacht... ontbijt. Dat ga ik met Zed halen!
Bij de gedachte aan Zed verstop ik me nog meer in zijn hoodie. Ik heb die gisteravond gewoon weer aangetrokken nadat ik gedoucht had en het hielp me gelijk met slapen. Zijn trui ruikt naar hem, en ik weet nogsteeds niet hoe iemand zo goed kan ruiken. Er kan geen parfum tegenop, Hugo Boss zou failliet gaan als Zed een bedrijf zou beginnen.
Mijn wekker gaat nog eens en nu zet ik hem helemaal uit. Ik zou nog wel langer willen slapen, ik heb nog wat in te halen, maar de wil om Zed weer te zien wint het.
Hij komt me om negen uur ophalen en het is nu half negen. Als ik er nog een beetje normaal uit wil zien moet ik nu echt uit bed.
Ik ga rechtop zitten in bed en check eerst mijn berichtjes voor ik me begin klaar te maken. Ik was mijn gezicht, poets mijn tanden, gebruik mijn standaard make-up en kleed me dan in een zwarte skinny jeans en een grijze coltrui. (Zie foto).
Ik zou liever een leuke blouse of een shirtje dragen, dat vind ik wat leuker staan dan gewoon een trui, maar nu het vriest is dat echt geen optie.Ik twijfel nog even over wat ik met mijn haar zal doen. Zed zei wel dat hij het los het mooist vind, maar ik heb geen idee of hij met zijn auto of op zijn motor komt, en los haar op de motor zou echt een ramp zijn. Ik ga wel gewoon voor een vlecht.
Het is inmiddels bijna negen uur dus ik besluit naar beneden te gaan. Voor sieraden doe ik nu geen moeite, ik heb gisteren de zilveren ringetjes in mijn oren laten zitten, dat vind ik nu wel genoeg.
In de keuken schrijf ik nog een briefje voor George en Susan om ze te laten weten dat ik met Zed mee ben en nog niet weet hoe laat ik weer thuis ben.
We hebben het daar gisteren al over gehad, en ze vonden het niet een fijne gedachte dat ik alleen zou zijn met Zed of überhaupt met hem om ga, maar nogmaals, ik ben achttien dus ik heb niet echt toestemming nodig. Ik vind het wel netjes om te bespreken waar ik heen ga zodat ik niet opeens gewoon weg ben, vandaar het briefje om ze te helpen herinneren.
Ik plak het briefje met een magneetje op de koelkast en hoor dan hoe er een auto aan komt rijden en voor het huis afremt. Dat moet Zed zijn.
Mijn hart begint gelijk sneller te slaan en ik voel zo veel vlinders in mijn buik dat ik niet zeker weet of ik straks nog wel een hap door mijn keel krijg. Ik begin heel snel mijn schoenen aan te trekken.
JE LEEST
American Mate
WerewolfKatie gaat nadat ze haar middelbare school heeft afgemaakt een jaar naar Amerika, waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Zodra ze op haar nieuwe highschool 1 blik werpt op de arrogante, stoere Zed weet ze zeker dat ze zich nog nooit zo aangetrokken he...