Fourty-six

1.2K 56 13
                                    

《☆》

Just because I feel awfull doesn't mean I shouldn't look good

《☆》

Pov Katie White:

"Ik ga het echt niet doen Grace het is belachelijk om toegelaten te worden tot een team omdat je populair bent. En ik ben niet eens echt populair, Zed is populair. Misschien moeten ze hem vragen in plaats van mij." zeg ik.

Amy zit inmiddels bij ons aan tafel in de kantine en heeft gehoord van de flyers in mijn kluisje.

Ze giechelt na mijn laatste zin. "Ja goed idee, Zed in een cheerleader pakje. De broekjes zijn heel strak, ook bij de mannen. Goed voor zijn lekkere kontje."

Grace lacht ook en ik rol met mijn ogen.

"O, ssst, daar komen ze." zegt Grace dan met grote ogen terwijl ze naar een punt achter me kijkt.

Ik ben geneigd om me gelijk om te draaien maar besef me op het laatste moment hoe dat er uit ziet.

Maar hoe weet ik nu of ze het over de cheerleaders of over Zed en zijn vrienden heeft?

"Hi Katie! O my god hoe gaat het? Je ziet er weer geweldig uit girly."

Ja dat zijn de cheerleaders.

Ik draai me om met een grote glimlach terwijl ik geen idee heb wie deze meiden zijn.

Voor ik antwoord kan geven word ik geknuffeld door iemand, de awkward soort knuffel, dat iemand je van de zijkant half een knuffel geeft en ook heel losjes waardoor het heel erg geforceerd over komt.

Het meisje buigt na amper twee seconden weer weg en dan pas kan ik haar echt bekijken. Ze is super mooi, heeft lang blond haar wat als een soort waterval van krullen omlaag valt. Haar ogen zijn heel groot en blauw, omrand door lange donkere wimpers. En haar huid is perfect, er valt geen vlekje of pukkeltje te zien. Haar outfit is ook super, iets wat ik graag zou dragen maar waarschijnlijk nooit zou doen omdat ik er nooit een gelegenheid voor heb.

"Dankjewel, jij ziet er ook geweldig uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dankjewel, jij ziet er ook geweldig uit. Serieus." zeg ik terwijl ik een blik op haar slanke postuur werp.

"Aww thanks babes! Dat betekend veel, komend van jou. The beautyqueen herself. Wat is je geheim voor dat prachtige haar?" vraagt ze.

Het is super lief maar nu weet ik dat ze niet eerlijk is. Als je zulke mooie krullen hebt, zonder dat ze pluizen, kan je mijn haar niet prachtig noemen. En het zit in een vlecht dus alles wat je kunt zien is de lengte en kleur.

American MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu