Hoofdstuk 7

334 2 1
                                    

Pov Donny
Ik word wakker en ik kijk op me telefoon, ik zie dat het pas 03:57 uur is.
Ik loop naar de wc en ik ga plassen, als ik klaar ben doe ik me onderbroek omhoog en dan loop ik terug naar me slaapkamer.
Ik kom me slaapkamer binnen en ik zie dat Randy haar scherm aan staat, ik loop er heen en ik zie dat haar moeder haar belt.
Ik pak haar telefoon en wacht dat de telefoon stopt en dan zie ik dat haar moeder al minstens 100x geeft gebeld vanaf 22:00 uur.
Ik zie dat ze ook een berichtje heeft gestuurd "Je komt nu naar huis, vieze slet! Als je niet over een uur thuis ben en ik kom je ergens tegen, dan krijg je straf!'' lees ik in me gedachtes.
Ik pak haar oplader en loop naar mijn kant van het bed en doe de lader in me stopcontact en ik doe haar telefoon in de lader.
Ik zet haar telefoon helemaal uit en ik ga in me bed liggen, doe me ogen dicht en val daarna weer in slaap.

Ik ben al even wakker, we liggen nog in bed en Randy ligt nog te slapen.
Ze ligt met haar hoofd op me borst en haar arm over me buik heen.
Me arm ligt onder haar nek en me hand rust op haar schouder en ik wrijf met me duim over haar schouder.
Ik zit op me telefoon een beetje door Instagram te scrollen, tot er een videogesprek van Frenkie in beeld kom.
Ik neem op en ik zeg 'Hey Frenk.'
Ik doe me nacht lampje aan en Frenkie zegt 'Hey Donny, hoe gaat het met Randy?'
'Ze slaapt nog, maar haar moeder had haar 100x gebeld toen ik rond vier uur wakker was. Ik heb haar telefoon uit eindelijk uit gezet.' Zeg ik.
'Ah, mooi.' Zegt Frenkie en Mikky komt ook in beeld.
'Hey Mikky!' zeg ik.
'Hey Don, mag ik je meisje eens zien?' vraagt Mikky.
Ik draai me telefoon een beetje naar Randy, draai me telefoon daarna weer terug.
'Ahw, ze slaapt echt schattig.' Zegt Mikky met een lach.
'Ja, vindt ik ook.' Zeg ik.
'Is het goed dat we straks even langs komen?' vraagt Frenkie.
'Ja, is goed.' Zeg ik.

'Mooi, we hangen en zien je straks!' zegt Frenkie en hij zwaait en hangt daarna op.
Ik leg me telefoon op me nachtkastje en ik zie dat Randy langzaam wakker wordt.
'Goede morgen.' Zeg ik met een lach, als ze haar gezicht mijn kant op draait.
'Morgen.' Zegt ze en ze gaat met haar hoofd op haar kussen liggen.
'Lekker geslapen?' vraag ik.
'Ja, opzich wel.' Zegt ze en ze rekt zich uit.
'Mooi. Maar nu dat je van me af ben, ga ik even douche.' Zeg ik en ik ga me bed uit.
Ik zie dat Randy naar me kijkt en ik zeg 'Sorry, ik slaap altijd in me onderbroek.' En haal me schouders op.
'Maak niet uit hoor, als je altijd zo slaap hoef je niet met mijn rekening te houden.' Zegt ze en ze kijkt nog steeds naar mij.
Ik loop naar me kast, pak een schone onderbroek, een blauwe T-shirt en een lichtblauwe korte broek.
Ik loop met me kleding naar me badkamer en leg me spullen op de stoel die er staat, ik pak een handdoek uit de kast en leg het op de wastafel.
Ik kleed mezelf uit en stap onder de douche.
Nadat ik gedoucht heb, droog ik me af en kleed ik mezelf aan.
Ik pak een tube gel en doe me haar in model brengen, hoe ik het altijd heb.
Ik gooi me handdoek in de wasmand en loop daarna terug naar me slaapkamer.
'Jij kan douche als je wil.' Zeg ik.
'Is goed.' Zegt ze en ze gaat het bed uit.
Ze loopt naar haar tassen en ze zoekt wat kleding uit en ze pak een setje ondergoed.
Als ze alle spullen heeft loopt ze naar de badkamer.
Ik open me kledingkast, ik doe haar tassen open en leg alles in de kast.
Ik leg de T-shirts bij elkaar, de korte broeken bij elkaar, de lange broeken bij elkaar enz.
Ik open een la en leg haar setjes ondergoed in en haar sokken in een andere la.
Ik leg haar tassen onder in de kast waar ook mijn tassen liggen en loop daarna naar beneden.
Ik pak 2 bordjes en ik zet de oven aan.
Als de oven voorverwarmt is, leg ik 4 croissantjes erin en doe de oven weer dicht.
Als de croissantjes klaar zijn leg ik het op de 2 bordjes en pak 2 glazen drinken en zet het allemaal op het barretje die bij de keuken zit.

Ik hoor haar van de trap lopen, en ze loopt gelijk naar mij.
'Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt.' Zeg ik en wijs naar het eten.
'Dat hoefde je niet te doen.' Zegt ze en ze geeft me een knuffel.
We gaan allebei aan het barretje zitten en eten ons eten op.
'Frenkie en Mikky komen zo langs. Dan kan je ook kennis maken met Mikky.' Zeg ik als ik me eten op heb.
'Gezellig.' Zegt ze en pakt haar bord en mijn bord en ze maakt een paar kastjes open.
'Daar is de vaatwasser.' Zeg ik en wijs het aan.
'Dankje.' Zegt ze en ze legt de spullen in de vaatwasser.
We gaan allebei op de bank zitten en ik zet de tv aan.
'Zet maar iets op wat je leuk vindt.' Zeg ik en ik geef haar de afstandsbediening.
Ze pakt het aan en ze zapt een beetje er door heen.
De bel gaat en ik loop naar de deur en doe hem open.
'Hey Don!' zegt Mikky en geeft me een knuffel en daarna volgt Frenkie.
We lopen naar binnen en Mikky loopt naar Randy toe en ze zegt 'Ik ben Mikky.'
Randy geeft haar een hand en ze zegt 'Ik ben Randy.'
Mikky loopt naar de keuken en roept 'Randy, kom eens!'
Randy staat op en loopt naar Mikky toe.
Frenkie en ik gaan op de bank zitten en Frenkie zegt 'Leuk meisje voor jou.' En geeft me vervolgens een duw met zijn schouder en een knipoog.
Ik wordt rood en ik zeg 'Ehm, ja.. ze is heel leuk.'
'Je bent verliefd.' Zegt Frenkie zacht.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu