Pov Matthijs
Ik word langzaam wakker en ik rek me uit.
Ik ga recht zitten en kijk om me heen.
Ik zie dat Frenkie, Mikky, Randy en Donny nog slapen.
Ik loop naar de wc toe, doe me onderbroek naar beneden en ik ga plassen.
Ik doe me onderbroek weer omhoog en loop weer terug naar de woonkamer en ik zie dat Randy zich uitrekt.
'Goede morgen Randy.' Zeg ik en loop naar de keuken.
'Morgen Matt. Wil je even een glas water pakken en twee knolletjes uit de la, ik heb hoofdpijn.' Zegt Randy.
Ik knik naar haar en ik pak een glas uit de kast en doe er water in.
Ik pak uit de la twee paracetamols en loop dan naar Randy.
Ik ga gehurkt naast haar matras zitten en geef haar het glas en de paracetamols en ze neemt het in.
Nadat ze het heeft ingenomen, geeft ze het glas aan mij en vraagt 'Heb ik gisteravond rare dingen gedaan?'
'Ehm, nee.. Maar wel andere dingen.' Zeg ik en ik wiebel met me wenkbrauwen.
'Wat dan?' vraagt ze met één wenkbrauw omhoog.
'Weet je dat niet?' vraag ik en steek me tong uit.
'Matt! Zeg nou.' Zegt ze en ze krijgt rode wangen.'Okey. Jij bent met Donny naar boven gegaan en jullie hebben samen het gedaan.' Zeg ik zacht en ik ga met me hand door me haren.
'Oh, echt?' vraagt ze.
'Ja, we konden het allemaal horen als we stil waren.' Zeg ik zacht.
Ze krijgt opnieuw rode wangen en ik zeg lachend 'Maak niet uit, ik heb het bij een vriend per ongeluk gezien toen ze het aan het doen waren.'
'Iew, dat lijkt me vies.' Zegt ze en ik loop naar de keuken.
'Dat is het ook.' Zeg ik en loop terug.
Ze loopt naar de keuken en ze pakt 3 bakjes en zet het op de bar en ik loop naar haar toe.
Ze pakt uit de koelkast een bakje met frambozen, aardbeitjes, bosbessen en yoghurt.
Ze schenkt de yoghurt in alle bakjes en doe er wat fruit doorheen.
Ze pakt uit de la drie lepels en loopt naar buiten en zet de bakjes op tafel.
Ze loopt naar Donny en schut hem wakker.
'Don, kom eten.' Zegt ze en geeft een kus aan hem.
Ze loopt terug naar de keuken en pakt het glas waar ze net uit heeft gedronken en doet er nog wat water in.
Ze opent de la en haalt er twee paracetamols uit en loopt naar Donny toe, die het vervolgens in neemt.
Donny trekt zijn voetbalbroekje aan en pakt de mijne.
Hij geeft het aan mij en ik trek het broekje aan.
We lopen alle drie naar buiten en gaan zitten aan tafel.
We eten ons eten op en als het op is, pak Randy het en zet het in de vaatwasser.-Eind van de dag-
Frenkie en Mikky zijn al naar huis en ik eet bij Donny en Randy mee.
'Zal ik maar pizza bestellen? Ik heb namelijk geen zin om te koken.' Zegt Randy.
'Oeh, ja pizza!' roep ik.
'Okey, het word dus pizza.' Zegt Donny.
'Welke pizza wil jij Matt?' vraagt Randy als ze haar telefoon pakt.
'Ehm.. doe mij maar de dello chef.' Zeg ik nadenkend.
'Doe mij maar ook een dello chef en wat neem jij, Babe?' Zegt Donny en Randy is druk bezig op haar telefoon.
'Ik neem een pizza Hawaï, want ik lus alleen maar Hawaï, dello chef en de salami.' Zegt ze.
Na een uurtje gewacht te hebben, eten we onze pizza op.
'Ik ga zo terug naar Annekee. Ik blijf vannacht bij haar slapen.' Zeg ik.
'Is goed, we zie je morgen bij de training.' Zegt Donny.
Ik loop de naar de deur en ik draai me om en zwaai nog een keer.
Ik loop naar de auto, stap in en ik rij naar Annekee.Ik open de deur en ik hoor vanaf boven wat geluid.
Ik doe de deur dicht en loop naar de woonkamer en ik zie daar vervolgens wat kleren van Annekee liggen en kleren die niet van mij zijn.
Ik loop naar boven naar onze slaap kamer en ik doe de deur open.
Ik sta verstijfd en ik zie Annekee met een andere jongen neuken, ik pak me telefoon en film het eventjes.
Ze merkt me niet op, dus ik pak me tas en stop al me kleren de in de kast lagen in me tas en nog wat spullen wat van mij is en loop naar beneden.
Ik loop naar de auto en stap in, leg me tas op de bijrijdersstoel en ik begin te huilen.
''Hoezo doet ze me dit aan?'' denk ik in me hoofd en ik rij weg van Annekee's huis.
Ik rij de snelweg op, richting Utrecht en ik veeg me tranen weg.
Als ik ergens langs de snelweg op een parkeerplaats stil sta, loop ik de Starbucks in en bestel een frappucino karamel.
Ik loop terug naar me auto, stap in en neem een paar slokken van me drinken.
Ik voel me telefoon trillen en ik pak me telefoon uit me zak en ik zie dat Annekee me belt.
Ik druk me telefoon uit en ik rij weer de snelweg op richting Amsterdam.
Ik rij naar Donny's en Randy's huis en pak me tas en stap uit.
Ik bel aan en Randy doet de deur open.
'Wat is er Matt?' vraagt Randy, waarschijnlijk dat je nog kan zien dat ik gehuild heb.
'Mag ik binnen komen?' vraag ik en ik loop met Randy naar de woonkamer waar Donny ook zit.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...