Pov Frenkie
Mikky is samen met Randy en Matthijs Max aan het uitlaten, ik zit samen met Carel en Donny in de woonkamer een potje FIFA te spelen.
'Zullen we zo wat anders doen?' vraagt Carel en gaat onderuit gezakt op de bank zitten.
'Ik vindt het prima, zullen we een bordspel ofzo iets doen?' vraagt Donny.
'Nee, een film is leuker. Of die ene quiz op de playstaion. Hoe heet die ook alweer?' zegt Carel en kijkt mij en Donny aan.
'Trivial Pursuit.' Zeg ik als het spel is afgelopen.
'Ja, die ja. Zullen we dat doen, dan gaan jij en Mikky samen, Donny en Randy en ik dan samen met me maat Matthijs.' Zegt Carel.
'Ik vindt het prima.' Zegt Donny en sluit FIFA af en start het nieuwe spel op.
Ik hoor de deur open gaan, ik zie Max naar ons lopen en springt op Donny zijn schoot en gaat liggen.
Donny geeft hem een aai over zijn hoofd en de rest komt ook de woonkamer binnen lopen.
'Wat gaan we nu doen?' vraagt Mikky en komt naast me zitten.
'We gaan Trivial Pursuit spelen.' Zegt Carel.
'Gezellig!' zegt ze en Carel geeft een controller aan Mikky.
'Jullie zijn een team, Randy en Donny zijn een team en me beste maat Matthijs zit bij mij in het team.' Zegt Carel en geeft een controller aan Donny en houd er zelf 1 vast.
Donny start het spel op en we maken de teams in het spel.'We gaan bijna winnen, babe.' Zegt Donny en geeft een kus op haar wang.
'Wij gaan winnen.' Zeg ik lachend en geef de controller weer aan Mikky.
'Dacht het even niet vriend, Matthijs en ik gaan winnen.' Zegt Carel en hij doet zijn handen in zijn zij.
'Professor.' Zegt Randy en geef hem een duw.
'Hoppa, gewonnen.' Zegt Donny.
'Je hebt geluk. We schelen maar een paar punten met elkaar.' Zegt Carel en wijst naar Donny.
Na wat potjes gespeelt te hebben, zetten we de playstation uit en gaan naar Netflix.
'Ja, die gaan we kijken!' roept Mikky en ze gaat naar het scherm toe en wijst het aan.
'Ja die film.' Roept Randy en ze gaat ook naar het scherm staan en wijst de zelfde film aan net zoals Mikky.
'Nee, niet die..' zegt Carel en rolt met zijn ogen.
'Jewel.' Zegt Mikky en gaat met haar handen over elkaar.
'Wat hebben die meiden?' vraag ik lachend.
'We gaan deze film kijken. Geen andere.' Zegt Randy en gaat ook met haar handen over elkaar.
'Ga dan aan de kant, dan kunnen Frenkie, Matthijs en ik kijken welke film het is..' zegt Donny en ze gaan aan de kant.Pov Donny
Ik heb de film aangezet, die de meiden graag wouden zien. Onze Jongens.
1 of andere film over een vader die stripper word, die meiden zijn echt gek.
'Oeh, dat ziet er leuk uit.' Zegt Mikky tegen Frenkie.
'Nou, dan ga je toch naar hem toe.' Zegt Frenkie terug.
'Nee, jij bent veel leuker.' Zegt Mikky en geeft een kus op zijn mond.
Ik kijk naar Randy, ik heb een arm om haar heen geslagen, haar hoofd hangt naar beneden.
Ik doe wat haren aan de kant en ik zie dat ze ligt te slapen.
Ik geef een kus op haar haren en ik pak me telefoon.
De film is afgelopen en Frenkie, Mikky en Carel zijn weg, ik zit samen met Randy in me armen op de bank.
Matthijs is op zijn kamer, ik til Randy op en loop naar boven.
Ik leg haar op bed en kleed haar uit, trek een T-shirt van mij bij haar aan en leg het dekbed over haar heen.
Ik trek me kleding uit en ik ga naast Randy liggen.-Volgende dag-
Ik word wakker met een stijve, ik lig tegen Randy aan en ik heb een arm om haar heen geslagen.
'Schat, ik heb een verassing voor je.' Zeg ik en schut haar wakker.
'Huh, wat?' vraagt ze half slapend.
'Ik heb een verassing voor je.' Zeg ik en ik druk me stijve lul tegen haar aan.
'Wat dan?' vraagt ze en ze draait zich naar me toe en ik trek ondertussen me onderbroek uit.
Ik trek haar T-shirt en onderbroek uit en zoen op haar mond.
Ik ga boven haar hangen en stop me lul in haar en ik ga heen en weer.
Er verlaat een kreun uit haar mond en ik zeg 'Dit is mijn verassing.'
Ze geeft een klein lachje en pakt me bij me armen vast.
'Ahh, dit is echt lekker.' Zeg ik als ik klaar ben gekomen.
Ik ga uit haar en ik ga naast haar liggen.
'Wanneer hebben we weer een wedstrijd?' vraagt ze als ze met haar vingers over me buik glijd.
'Ehm, volgens mij vrijdag avond.' Zeg ik en geef een kusje.
'Okey.' Zegt ze en ze gaat uit bed.
Ik hoor dat de douche aan gaat en ik loop naar de badkamer.
Ik ga achter haar staan en sla me armen om haar buik heen.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...