Pov Donny
'Erik, wanneer is de volgende wedstrijd?' vraag ik als ik net klaar ben met een toernooitje.
'Even denken. Zaterdag, zaterdag middag tegen Juventus in de Johan Cruijff Arena.' Zegt hij, ik bedank hem en loop terug naar de groep.
'Babe, zaterdag hebben we de wedstrijd tegen Juventus, in de Johan Cruijff Arena.' Zeg ik als ik haar van achter knuffel.
'Dat wis ik al, Mikky vroeg of Lana dan bij Emma mocht zitten om te kijken.' Zegt ze en ze draait zich om.
'Is goed.' Zeg ik en geef een kus op haar wang.
Ik laat Randy los, loop naar Matthijs toe en ik voeg me tussen het gesprek van Matthijs, Frenkie en Carel.
Ik draai me om als ik Randy hoor schreeuwen en ze roept 'Stuntelaar! Ik krijg je wel!'
Ze rent achter Klaas aan en springt op zijn rug, Klaas valt op de grond en Randy valt boven op hem.
Iedereen kijkt hun aan, ze lachen en Randy zegt 'Zie je, ik krijg je wel te pakken.'
'Jongens en Randy, de training is voorbij. Ik zie jullie vrijdag middag, tot dan.' Zegt Erik en Randy gaat van Klaas af.
Ik loop naar Randy, met de rest van het team en we lopen met z'n allen naar de kleedkamer.
We kleden ons om, ik loop naar de wastafel en doe een beetje gel in me haar en maak me haar weer netjes.
Randy en Matthijs zijn al klaar, we pakken onze tas en Frenkie komt naar me lopen.
'Is het goed dat ik even bij jullie ga chillen? Ik moet straks Emma ophalen van school en Mikky is niet thuis.' Zegt Frenkie.
'Is goed.' Zeg ik en we lopen naar de auto.
Frenkie gaat in zijn eigen auto Randy en Matthijs gaan bij mij in de auto zitten en ik rij naar huis, met Frenkie achter me aan.
We stappen allemaal uit en we gaan mijn huis in, Randy pakt mijn tas en die van Matthijs en gaat naar boven, met Matthijs achter haar aan.
'Wat wil je drinken Frenk?' vraag ik als ik naar de keuken loop.
'Doe maar cola.' Zegt hij en gaat op de bank zitten.
Ik pak een glas en zet het op de aanrecht en uit de koelkast pak ik een fles cola.
Ik schenk de cola in het glas en draai de dop er weer op en zet de fles terug in de koelkast.
Ik loop met het glas naar de bank en geef hem aan Frenkie en ga naast hem op de bank zitten.
'En hoe gaat het hier?' vraagt Frenkie als hij een slok van zijn drinken heeft genomen.
'Het gaat wel, het is nog steeds een beetje wennen dat Lana hier is. Maar voor de rest goed.' Zeg ik.
'Mooi.' Zeg Frenkie en neemt weer een slok van zijn drinken.
'En hoe gaat het dan bij jullie?' Vraag ik en neem zelf een slok van mijn drinken.
'Gaat wel goed, alleen af en toe ruzie met Mikky. Gewoon over de opvoeding van Emma.' Zegt hij en leunt zijn ellenboog op de rand van de rugleuning en zijn hoofd rust op zijn hand.
'Ja, dat is denk ik wel af en toe lastig.' Zeg ik.
'Matthijs haalt Lana zo op.' Zegt Randy als ze ineens in de woonkamer staat.
Ik draai me hoofd en ik zeg 'Is goed.'
'Ik ga trouwens na het eten even weg, Don.' Zegt ze en komt weer richting de bank lopen.
'Okey, is goed. Waar ga je heen?' vraag ik.
'Oh, even met Mikky wat dingen regelen.' Zegt ze en geeft een kus op me wang en loopt daarna naar boven.
'Is goed.' Zeg ik en ik kijk Frenkie aan.
'Ik weet van niks. Ik weet dat Mikky wel even wat moest regelen vanavond.' Zegt Frenkie.
'Dan zal het wel goed zijn.' Zeg ik en ik haal me schouders op.'Tot morgen Frenk.' Zeg ik als hij de deur uit loopt en naar zijn auto gaat.
'Tot morgen.' Zegt hij terug en stapt zijn auto in.
'Tot zo.' Zegt Matthijs die langs me loopt en naar zijn auto loopt en instapt.
Frenkie en Matthijs rijden weg en ik doe de deur dicht, ik loop naar boven naar Randy.
Ik loop onze kamer in en ik roep 'Schat, waar ben je?'
'Badkamer.' Roept ze terug.
Ik loop naar de badkamer en ik zie dat ze de wc aan het schoon maken is.
'Hey, waarom maak je de wc schoon? Die heb ik van de week nog schoon gemaakt.
'Ik voelde me niet lekker, dus ik rende naar de wc en spuugde half over de wc en half in de wc. Maar het gaat iets beter.' Zegt ze.
'Oh, okey.' Zeg ik en geef haar een kus haar haren.
Ze wringt het doekje uit boven de emmer en legt het doekje in de wasmand, ze pakt de emmer op en giet het in het putje van de douche.
'Is Matt al Lana aan het ophalen?' vraagt ze als ze naar de slaapkamer loopt.
'Ja, hij is net weg gegaan.' Zeg ik en ik pak me telefoon, omdat ik word gebeld.
'Ehm, ja is goed. Ja, zeg dat maar. Tot zo.' Zeg ik en ik hang op.
'Wie was dat?' vraagt ze.
'Matthijs. Lana wil met Emma spelen.' Zeg ik.
'Is goed.' Zegt ze en ze laat zichzelf op bed vallen.
Ik ga op haar liggen en geef haar een kusje op haar haren.
Ik ga op me rug op het bed liggen en Randy komt boven op me buik zitten.
Ze komt met haar hoofd naar beneden en zoent me en houd me hoofd losjes vast.
Ik leg me handen op haar kont en zoen haar terug.
Ze trekt ondertussen me shirt uit en ik ga rechtop zitten, ik trek haar shirt uit en zoen haar weer op d'r mond.
Als we allebei helemaal uitgekleed zijn, ga ik boven Randy hangen en stop me lul in haar.
Ik ga heen en weer en er komen veel kreunen uit Randy haar mond, ze pakt me armen vast en ik ga nog sneller heen en weer.
Na een tijdje ga ik uit haar en ga ik tegen de muur op bed zitten en Randy komt boven op me zitten.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...