Pov Donny
'Schat word wakker.' Zeg ik al voor de zoveelste keer.
Ik schut haar heen en weer, maar ze word niet wakker.
Ik ga me bed uit en loop naar de kamer waar Matthijs slaapt.
Ik klop op de deur, als ik antwoord krijg loop ik de kamer in.
'Wat is er?' vraagt Matthijs als hij recht op gaat zitten.
'Nou, ik probeer Randy al een half uur wakker te maken. Maar ze word niet wakker.' Zeg ik snel.
'We lopen wel even naar haar toe.' Zegt hij en we lopen terug naar mijn kamer.
Matthijs schut haar wakker en zegt 'Randy, wordt je wakker.'
Matthijs kijkt me aan en hij pakt haar arm vast en gaat met zijn vingers naar haar pols.
'Ik voel haar hartslag, dus ik denk gewoon dat ze diep slaapt. Maak je maar geen zorgen.' Zegt hij en hij loopt de kamer uit.
Ik loop naar beneden en ik kom Matthijs tegen in de keuken.
Ik pak een bakje uit de kast en ik open de koelkast en pak yoghurt en wat fruit uit.
Ik pak een lepel en in doe het er allemaal in, ik loop naar de bank en eet het op.
Als ik het op heb, zet ik het bakje en de lepel in de vaatwasser.
Ik loop terug naar boven naar me kamer en pak uit de kast een setje kleding.
'Hey.' Zegt Randy en ik draai me om.
'Hey, je bent wakker.' Zeg ik en ik ga op de rand van het bed naast Randy zitten.
'Ja, ik heb lekker geslapen.' Zegt ze en ze rekt zich uit.
'Dat weet ik, ik en Matthijs kregen je niet wakker.' Zeg ik en ik pak haar hand.'Echt?' zegt ze en ze begint te lachen.
'Dat is niet grappig. Maar zullen we douche?' Vraag ik.
'Is goed.' Zegt ze en ze duwt me aan de kant en ze gaat het bed uit.
We lopen naar de badkamer en kleden ons uit.
Ik zet de douche aan en ik ga onder de douche staan, Randy komt bij me staan.
Ik sla me armen om haar heen en geef een kusje op haar hoofd.
Ik pak haar shampoo fles en doe een beetje op me hand en smeer het in haar haren.
Ze spoelt haar haren schoon en doet precies hetzelfde bij mij.
Ik spoel het zeep uit me haren en ze pakt een fles voor me lichaam.
Ze smeert het over me hele lichaam en als ze klaar is, smeer ik het over haar lichaam en spoelen we ons af.
We staan nog samen onder de douche en na een paar minuten zet ik de douche uit.
We drogen ons af en kleden we ons aan, Randy pakt de föhn en droog haar haren.
Ik pak haar stijltang en ze wilt hem pakken en ik zeg 'Schat, ik wil je haartjes mooi maken.'
'Is goed, als je me maar niet pijn doet.' Zegt ze en ze spuit wat spul in haar haren en kamt haar haren door.
Na wat uitleg van Randy hoe ik het moet doen, ben ik met haar haren bezig.
Ik pak haar haren vast, maak een staart en doe er een stiekje om heen.
'Is het mooi?' vraag ik aan haar.
'Ja, het is mooi.' Zegt ze en ze pakt me hand en we lopen naar beneden.
'Matt, je bent dik geworden.' Zegt Randy en knijpt in zijn buik.
'En dank je wel.' Zegt Matthijs en gaat met zijn armen over elkaar en probeert boos te kijken.
Door Matthijs zijn gezicht schiet ik in de lach en ik zeg 'Haha, kijk jou gezicht.'
'Soms zijn jullie heel raar.' Zegt Matthijs en hij kijkt mij aan.-Paar maanden later-
'Matt, kom we moeten het huis nog versieren. Randy is vandaag jarig.' Zeg ik als ik een bak met versieringen op tafel zet.
'Okey, ik help wel even mee.' Zegt hij en hij helpt me met de slingers ophangen.
We blazen wat ballonen op en hangen het aan de slinger, we ruimen alle spullen op en ik loop met Matthijs naar mijn kamer.
Ik doe zachtjes de deur open en lopen naar het bed.
'Happy birthday to you, in de wei staat een koe en die koe zegt i love you, Happy birthday to you.' Zingen Matthijs en ik.
'Gefeliciteerd schat met je 18e verjaardag.' Zeg ik en geef een kus.
'Gefeliciteerd.' Zeg Matthijs en geeft haar een knuffel.
'Dankje.' Zegt ze en ze rekt zich uit.
Matthijs loopt de deur uit en ik ga naast haar op bed liggen.
'Schat, ik heb 2 cadeautjes voor jou.' Zeg ik en ik streel met me vinger over haar arm.
'Wat dan?' vraagt ze en ze kijkt me aan.
'Dit.' Zeg ik en ik zoen haar.
Ik trek haar T-shirt uit en kus in haar nek.
Als ik haar helemaal heb uitgekleed en Randy mij ook zegt ze 'Wacht, ik moet nog de pil slikken.'
Ze pakt haar stripjes van haar nachtkastje en slikt er 1 door met water.
Ze gaat weer liggen en zegt 'Ga maar door waar je mee bezig was.'
Ik kus haar van haar nek naar haar buik en begin bij haar kut te likken.
Er verlaten veel kreunen haar mond, ik ga boven haar hangen en stop me lul in haar.
Ik ga heen en weer en er verlaten uit onze mond veel kreunen.
Ik ga met me mond naar haar nek en ik zet me lippen op haar huid en zuig in haar nek.
'Schat, ik hou van je.' Zegt ze door het kreunen door.
'Ik ook van jou.' Zeg ik en ga nog sneller.
Uit Randy's mond komen er veel harde kreunen en ik kom klaar.
Uit mijn mond komt er een lange kreun, ik ga uit haar en ik ga naast haar liggen.
'Jij bent echt lekker.' Zegt ze en ze komt tegen me aan liggen.
'Dat ben jij al.' Zeg ik en geef een kus op haar wang.
'Nee, dat ben jij.' Zegt ze .
'Gekkerd, wil je je volgende cadeautje zien?' vraag ik en kijk haar aan.
'Jaa.' Zegt ze en we gaan uit bed.
We kleden ons aan, ik heb een zwarte T-shirt aan en een blauwe lange broek, aangezien het februari is.
Randy heeft een grijze T-shirt aan die een stukje in haar zwarte skinny high jeans met gaten zit, ze heeft er onder zwarte hoge Nike schoenen aan.
We lopen naar benden en we gaan aan tafel zitten.
Na het ontbijt gaat Randy op de bank zitten en ik loop naar de tuin.
Ik loop naar de stoelen en pak de puppy op die ik vanochtend heb opgehaald.
Ik loop er mee naar binnen en als ik binnen kom zeg ik tegen Randy 'Ogen dicht.'
Matthijs steekt zijn duim op en ik loop naar de bank, ik zet de puppy op Randy haar schoot en ik zeg 'Doe je ogen maar open.'
'Ahhw, een puppy. Dankjewel.' Zegt ze en ze geeft me een kus.
'Die heb je van mij en Matthijs.' Zeg ik en ze geeft Matthijs een knuffel en zegt 'Dankje.'
'Ik heb je favoriete hondje gehaald, het is een golden retriever puppy van 4 weken oud en het is een jongetje.' Zeg ik.
'Ahhw, dank jullie wel.' Zegt ze en ze knuffelt met de puppy.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...