Hoofdstuk 15

231 1 2
                                    

Pov Randy
Ik rek me uit en ik stap uit bed.
Ik loop naar de badkamer, doe de deur open en Matthijs staat daar bij de wc.
'Matt! Doe die deur op slot als je op de wc zit.' Roep ik en ik draai me snel op.
'Sorry.' Zegt hij en hij spoelt de wc door en loop de badkamer uit.
Ik doe de deur op slot en ga op de wc zitten.
Als ik klaar ben spoel ik de wc door, doe de deur open en ik loop terug naar de slaapkamer.
Matthijs ligt al weer te slapen en Donny slaapt ook nog steeds en Frenkie die naast Donny slaapt, slaapt ook nog.
Ik loop naar me tas, pak me stripje van de pil en ik stop er één in me mond en slik het door met water.
Ik ga in bed liggen naast Donny, Donny word rustig wakker en hij slaat zijn armen om me heen.
'Hey.' Zegt Donny en geeft een kus op mijn wang.
'Hey.' Zeg ik terug en Donny stapt uit bed.
'Kom je mee?' vraagt hij en ik stap ook uit bed.
Donny pakt me hand en loopt met mij naar beneden.
'De rest ligt nog te slapen.' Zeg ik als ik door de woonkamer en keuken kijk.
'Lekker.' Zegt Donny en duwt me tegen de muur.
'Schat, je bent echt gek.' Zeg ik en hij zoent me.

Ik ga erin mee en hij vraagt om toestemming en hij gaat met zijn tong naar binnen.
Hij trekt me T-shirt uit, geeft me kusjes vanaf me nek naar me buik en trek mijn broek uit.
'Schat, straks worden we betrapt.' Zeg ik lachend en hij komt naar boven en hij zoent me weer.
'Stt.' Zegt hij en duwt zijn wijsvinger tegen me lippen.
Hij trekt mijn bh uit, ik zoen hem en ik trek zijn onderbroek omlaag.
Hij doet zijn onderbroek veder uit met zijn voeten en hij trekt mijn onderbroek uit.
Ik vraag om toestemming en als ik die heb, ga ik met mijn tong naar binnen en hij slaat op me kont.
Ik spring en ik doe mijn benen om zijn middel, hij stopt zijn lul in me en hij helpt me met op en neer bewegen en er verlaten zachte kreunen uit onze mond.
Hij gaat met zijn hoofd naar me nek en zet zijn lippen op me huid en Donny zuigt in me nek.
'Je maakt me echt geil.' Zegt Donny en hij geeft een lachje.
Hij zet me weer op de grond en hij loopt met mij naar de bank.
Ik ga op de bank liggen en Donny komt boven me hangen.
Hij stopt zijn lul in me en hij gaat heen en weer.
Ik geef een zachte kreun en Donny zegt 'Kreun harder, dat is geil.'
Ik kreun iets harder en Donny gaat sneller en kreunt ook.
Na een tijdje komt hij klaar en er komt een lange kreun uit zijn mond.
Hij gaat uit mij en hij helpt me omhoog, we pakken onze kleren en we trekken het aan.
'Jij bent echt gek.' Zeg ik en geef hem een kus.
Mikky komt van de trap af lopen en ze zegt 'Goede morgen.'
'Hey Mikky.' Zeggen Donny en ik tegen haar.
'We waren bijna betrapt.' Zeg ik zacht tegen Donny en geef hem een zachte duw.
Ik loop naar Mikky en ik vraag 'Moet ik helpen?'
'Nee hoor, ga maar lekker zitten.' Zegt ze en ik loop terug naar Donny.
'Maak jij die andere twee even wakker?' vraag ik aan Donny.
Hij knikt, geef me een kus en hij loopt naar boven.
Later komen ze allemaal naar benden en ik heb toch ondertussen Mikky geholpen met het ontbijt.
We zijn net klaar met eten en we zijn allemaal naar boven om aan te kleden.
Ik pak me rode bh, een zwarte Calvin Klein onderbroek, een zwarte hemdje en een licht blauwe korte broek.
Ik trek het aan en Donny is ondertussen zijn haar aan het doen.
Ik borstel me haar en doe het in een hoge staart.

'Ik vind jou heel bijzonder.' Zegt Donny en geeft me van achteren een knuffel.
'Hoezo?' vraag ik en ik kijk hem aan via de spiegel.
'Nou, kijk hoe knap je bent, je voetbalt bij Ajax in mijn team en je hebt met mij een relatie.' Zegt hij en geeft een kus op me zuigzoen die je goed ziet.
'Nou, niet zo opscheppen hoor. En trouwens, we krijgen straks veel vragen over dit.' Zeg ik en ik wijs naar de zuigzoen die hij heeft gezet,
'Hoezo? Je hebt toch één of andere spul om het weg te halen.' Zegt hij en ik draai me om.
'Schat, die ben je vergeten mee te nemen. Ik vraag wel aan Mikky of ze wat heeft.' Zeg ik en geef een kus op zijn mond.
Ik loop naar de kamer van Frenkie en Mikky, ik wil op de deur kloppen, maar Frenkie doet de deur open.
'Oh hey. Is Mikky nog in de slaapkamer?' vraag ik aan hem.
'Ja.' Zegt Frenkie en ik loop de kamer in.
'Mik, ik heb je hulp nodig.' Zeg ik en ik zie haar niet in de slaapkamer, dus ik loop naar de badkamer.
'Wattan?' vraagt ze en ze doet een beetje mascara op.
'Donny kon zich weer niet beheersen.' Zeg ik en ik wijs naar de zuigzoen.
Mikky lacht en ze pak het flesje foundation en ze smeert het een beetje op een sponsje en ze smeert het over me zuigzoen heen.
'Dankje.' Zeg ik en ik blijf nog even bij Mikky staan.
'Willen jullie ook een kindje hebben?' vraagt Mikky als ze op bed ga zitten.
Ik ga naast haar zitten en ik zeg lachend 'Ik denk dat Donny het niet uithoud negen maanden niks met me te kunnen doen.'
'Hey, dat hoorde ik.' Zegt Donny en komt de kamer in.
'Het is waar hoor.' Zeg ik lachend.
Hij rolt met zijn ogen en loopt de kamer weer uit en doet de deur dicht.
'Jongens.' zegt Mikky en we beginnen te lachen.
'Had ik ook met Frenkie. Hij heeft er telkens zin in, maar ik wijs dan telkens naar me buik.' Zegt Mikky.
'Ik denk als jullie kindje op de wereld is en je bent van de bevalling hersteld en je slikt de pil weer, dat hij het allemaal gaat inhalen.' Zeg ik lachend en geef Mikky een zachte klap op haar arm.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu