Hoofdstuk 16

231 2 4
                                    

Pov Donny
We zitten met z'n allen aan de eettafel, ik zit tussen Randy en Matthijs.
Mikky is Emma eten aan het geven, Randy kijkt hoe Mikky Emma eten geeft en de rest eet zijn eigen eten.
Matthijs is al een paar keer terug gekomen met een vol bord, ik snap echt niet waar hij al dat eten laat.
Als iedereen klaar is lopen we gelijk door naar het trainingsveld.
We moeten wat oefeningen doen en een paar toernooitjes.
Na 3 uurtjes getraind te hebben zegt Erik 'Jongens en meisje, allemaal omkleden in jullie zwemkleding.'
Iedereen loopt terug naar hun kamer, ik loop met Randy naar onze kamer.
Ze pakt uit onze tas een zwembroek van mij en die gooit ze naar mij toe.
Ze pakt voor zichzelf een zwarte bikini en ze kleed zich uit.
'Ho, wacht.' Zeg ik en ik doe de gordijnen dicht.
'Niemand ziet me hoor.' Zegt ze.
'Je weet maar nooit.' Zeg ik en ik kleed mezelf ook om.
Als we klaar zijn, lopen we naar de kamer van Frenkie, ze komen met z'n drieën de kamer uit en we lopen met hun terug naar het veld.
Naast het veld is er een kleine zwembad en een grote zwembad en daar moeten we heen.
Als we er bijna zijn, zie ik twee groten bakken met water erin, ik steek me vinger er in en ik zeg 'Oeh, dit is koud.'
We gaan allemaal op een bankje zitten en Erik komt er aan lopen.
'Randy, Matthijs, Donny en Frenkie. Jullie gaan als eerste in het ijsbad. Tot je heupen moet je erin.' Zegt Erik.
We gaan naar het ijsbad en Randy gaat er als eerste in en ze gaat er tot haar heupen erin.
Ik ga achter haar staan en Matthijs naast Randy in de andere bak die er tegen aan staat en Frenkie achter Matthijs.
Na 1 minuut mogen we er uit en moeten we in het kleine zwembad zitten.
En zo gaat het door dat het hele team is geweest.
Emma en Mikky zijn in het grote bad aan het zwemmen en Frenkie zwemt naar Mikky en Emma.

Nadat iedereen is geweest, moesten we ons verzamelen bij een houten hutje.
Er komt een man naar Randy lopen met een camera achter zich aan met een microfoon in zijn hand en vraagt aan haar 'En weet je al wat jullie gaan doen?'
'Nee, alleen iets met water.' Zegt ze en die man komt naar mij toe en vraagt 'Weet jij wat jullie gaan doen?'
'Nee, eigenlijk niet.' Zeg ik en hij gaat door naar een andere.
We moeten een pak aan doen en we krijgen een soort broekje voor het klimmen die we aan moeten trekken.
We lopen met het hele team naar een berg en als we aan de top zijn, hangt er een stalen kabel aan een stalen constructie vast naar beneden.
'Wie wilt er als eerste?' vraagt die man die met ons mee is.
Randy steekt haar hand op en ze loopt naar die man toe.
Ze word vast gemaakt aan de kabel en ze geeft naar mij een lucht kus en ze spring van de berg en ze glijd naar beneden over het water en de bergen.
Daarna ga ik naar die man toe en hij maakt me vast aan de kabel en ik spring ook van de berg en ik glij naar beneden.
Als iedereen beneden is, gaan we over een kleine bergje en dan door het water lopen.
Bijna aan het einde van onze tocht moeten we opnieuw een bergje op en dan naar benden springen in het water en naar de kant zwemmen.

-Eind van de middag-

'Pfff.. Ik heb wel veel honger hoor.' zegt Randy tegen Matthijs.
'Je bent echt een vreetzak.' Zegt Matthijs terug.
'Heb ik van jou geleerd.' Zegt ze lachend en geeft een klap op zijn arm.
Ik sla een arm om haar heen en ik zeg 'We gaan over een half uurtje eten, schat.'
'Dan pas? Ik sterf bijna van de honger en Matthijs ook.' Zegt ze en ze legt haar hand tegen haar hoofd en buigt een beetje achterover.
'Overdrijven is ook een vak hoor.' Zeg ik en tik met me wijsvinger op haar neus.
We gaan met z'n drieën naar de kamer van Matthijs en Carel en ik ga met Randy op een bankje in de hoek van de kamer zitten.
Matthijs pakt een pakje met kaarten en komt tegenover ons zitten.
Carel gaat naast Matthijs zitten en Matthijs haalt de kaarten uit het pakje.
We mogen eindelijk eten, dus Randy, Matthijs, Carel, Frenkie en Mikky met Emma in haar armen lopen we naar de eetzaal.
Randy pakt van alles en legt het op haar bord.
Als we ons eten hebben, lopen we naar een tafel, waar we met z'n allen kunnen zitten.
'Mijn kleine vreetzakje.' Zegt ik met een lach en ik ga met me hand over haar hoofd.
'Don! Niet doen, me haar is weer verpest door jou.' Zegt ze en ze pakt me hand en leg het op tafel en ze doet haar haar weer goed.
Na het eten gaan we met z'n alle terug naar onze eigen kamers en we hebben over twee uur afgesproken bij het veld.
Ik lig samen met Randy op bed, ze is op insta aan het kijken en ik knuffel haar en ik kijk ook op me telefoon.
Ik krijg een berichtje binnen en ik klik het aan.
Ik weet niet wie het is, aangezien er geen naam staat maar alleen een nummer.
''Hey schat, zullen we straks nog een keer neuken? Liefs Fenne.'' lees ik in me hoofd voor.
Ik zie dat Randy haar hoofd iets draait en ze pakt me hand en haal het van haar af.
Ze gaat op bed zitten en ze zegt boos 'Wat ben jij erg, facking neuken met een andere?'
'Nee, dat heb ik niet gedaan! Ik ken haar niet eens. Ik zou jou dit niet aan doen!' roep ik tegen haar als ik recht op zit op bed.
Ze loopt om het bed heen en ik pak haar arm vast.
'Laat me los!' roept ze en ze wurmt zich los en ze rent de deur uit.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu