Pov Donny
Randy zit samen met Lana op de bank, ik ruim samen met Matthijs de tafel af en ik maak de dingen schoon.
Als ik klaar ben, loop ik naar de bank met 3 glazen en een beker en zet het op de tafel.
Ik ga naast Randy zitten en ik sla een arm om haar heen, Lana gaat van de bank af en komt op mijn schoot zitten.
'Ik weet al wie een film heeft gekozen.' Zeg ik lachend.
'Wie dan?' vraagt Randy en kijkt me aan.
'Lana, die vindt frozen heel leuk om te kijken.' Zeg ik en ik ga met me hand door Lana's haar.
Als de film is afgelopen, pak ik me telefoon uit me broekzak en zet me telefoon aan.
'Lana, je gaat zo naar bed. Morgen heb je school.' Zeg ik en stop me telefoon weer in me broekzak.
'Jeeej, school!' roept Lana en gaat naast me op de bank springen.
'Hiepertje.' Zegt Randy lachend.
'Zeg maar slaap lekker tegen Randy en Matthijs.' Zeg ik en ze geeft Randy een knuffel en ze zegt 'Slaap lekker.'
'Jij ook Laan.' Zegt Randy en Lana loopt naar Matthijs.
'Slaap lekker Lana.' Zegt Matthijs en Lana geeft een knuffel aan Matthijs.
'Ook slaap lekker Matthijs.' Zegt ze.
'Je kan me naam helemaal zeggen, wat goed.' Zegt Matthijs en hij geeft haar nog een knuffel.
Ik pak Lana's hand vast en loop met haar naar boven, naar haar kamer.
Ze trekt haar kleren uit en trekt haar pyjama aan, ze loopt met mij naar de badkamer tegenover haar kamer.
Ik pak het krukje en zet het voor de wastafel, Lana klimt op het krukje en pakt haar tandenborstel.
Ik pak de tandpastatube en doe een beetje op haar tandenborstel, ik leg de tube terug en Lana houd haar tandenborstel onder de kraan.
Na het tandenpoetsen, spoel ze haar mond en veegt haar mond af aan een handdoek.
Ze gaat van het krukje af en ze schuift het krukje terug, ze pakt me hand en ze loopt met mij naar haar slaapkamer.
Ze gaat haar bed in en ik leg de dekens over haar heen en zeg 'Slaap lekker.'
'Donny, wil je voorlezen uit deze boekje?' vraagt ze en ze haalt een boekje uit de la van haar nachtkastje.
'Is goed.' Zeg ik en ik pak het boekje aan.
Nadat ik het boekje heb voor gelezen, leg ik het boekje op haar nachtkastje en geef Lana een kusje op haar voorhoofd.
'Slaap lekker Lana.' Zeg ik en ik sta op.
'Dankje Donny.' Zegt ze en ze doet haar ogen dicht.
Ik loop de kamer uit en doe de deur zachtjes dicht, ik loop naar beneden en loop naar Randy, die in de keuken is.
'Wat ben je aan het doen, schat?' vraag ik en geef haar van achteren een knuffel.
'Lana haar eten voor school klaar maken.' Zegt ze en ze gaat veder.
Ik loop naar de bank, pak de playstation controllers en geef er 1 aan Matthijs.-Volgende dag-
'Kom je mee Lana?' roep ik als ik bij de deur sta.
Lana komt er aan lopen met haar rugtas op haar rug en loopt naar de auto, waar Randy en Matthijs al in zitten.
Als we in de auto zitten, rij ik naar de school van Lana en parkeer de auto voor de school.
We stappen allemaal uit en lopen het schoolplein op, we lopen de school binnen en lopen gelijk naar het lokaal.
Ze trekt haar jas uit en hangt haar jas op aan het haakje, uit haar tas haalt ze haar broodtrommel en fles drinken en ze hangt de tas op bij haar jas.
Ze loopt het lokaal binnen en leg haar broodtrommel en fles in een mand en ze komt weer terug naar ons lopen.
Ze geeft ons een knuffel en Randy zegt 'Veel plezier op school.'
We zwaaien naar haar en we lopen het gebouw uit, richting onze auto.
We stappen in en ik rij naar de toekomst, we stappen uit en we pakken onze tassen.
Matthijs loopt naar de kleedkamer waar de rest van ons team zit en ik loop met Randy naar een andere kleedkamer.De training is weer afgelopen en we lopen allemaal terug naar de kleedkamers.
Als ik de deur dicht heb gedaan, loop ik naar Randy toe en zoen ik haar en sla me armen om haar middel.
Ze zoent me terug en ze slaat haar armen om me nek.
Ik pak een hand van haar en leg haar hand op me lul.
'Dit heb ik al zins halverwege de training.' Zeg ik en ze knijpt er zachtjes in en er verlaat een kreun uit me mond.
Ik trek haar trainingsshirt en trainingsbroek uit en zoen haar weer op haar mond.
Ze trekt mijn trainingskleren uit en ik neem haar mee naar de douchejes.
Ik duw haar tegen de muur en ik ga langzaam met me hand over haar buik, naar haar kut en ik ga met me vinger in.
Ze pakt me armen vast en er verlaten een paar kreunen uit haar mond als ik met me vinger heen en weer ga.
'Dat krijg je er van, als je me geil maakt.' Zeg ik zacht in haar oor.
'Maar ik maakte je niet geil.' Zegt ze tijdens het kreunen door.
'Echt wel, kijk hoe je bezig was met de training.' Zeg ik en ik haal me vinger uit haar.
Ik maak haar bh los en gooi haar bh naar de wastafel, ze trekt me onderbroek omlaag en ze gaat gehurkt zitten.
Ze pakt me lul vast en trekt eraan, ik pak haar hoofd vast en ze gaat met haar mond om me lul en ze zuigt eraan.
Ik trek me onderbroek helemaal uit en ik trek de onderbroek van Randy uit.
Ik pak haar bij d'r middel en ze springt omhoog en klemt haar benen om me middel heen.
Ik stop me lul in haar en duw haar tegen de muur, ze legt haar handen op me schouders en ik til haar elke keer omhoog en omlaag.
Er verlaten een paar kreunen uit onze mond, ik loop met haar nog om me middel naar het blad waar de wastafels op staan en zet haar op het blad.
Ze pakt me armen vast en ik ga heen en weer, er verlaten weer wat kreunen uit onze mond en na een tijdje kom ik klaar.
'Dat was echt lekker.' Zeg ik en ik geef een kusje op Randy's wang.
'Jij bent lekker.' Zegt ze en ze tikt met haar wijsvinger op me borst.
We pakken onze kleding en kleden ons aan, stop de andere spullen in onze tas en lopen weer terug naar de wastafels.
We doen ons haar weer goed en als we klaar zijn, pakken we onze tas en lopen de kleedkamer uit.
Matthijs komt de kleedkamer ook uit en we lopen met z'n 3en naar de auto.Het is alweer het einde van de middag, we moeten zo Lana weer van school halen.
Na het trainen is Randy de was gaan doen en heeft ze alle bedden opgemaakt, ondertussen waren Matthijs en ik het huis schoon aan het maken.
'Kom, we gaan Lana ophalen.' Zeg ik als ik beneden ben.
'Nu?' vraagt Matthijs en kijkt me verwarrend aan.
'Ja, het is al 3 uur en Randy zit al in de auto.' Zeg ik.
'Oh, ik dacht dat het pas 2 uur was ofzo.' Zegt Matthijs en pakt zijn jas en loopt met mij naar de auto.
We stappen in de auto en ik rij naar de school van Lana.
We zijn iets te vroeg, dus we wachten nog even in de auto, tot de bel gaat.
Ik pak me telefoon en ik open facebook, ik scrol wat en kom op een gegeven moment bij een advertentie.
Ik klik erop en ik zie een foto waar Randy, Lana en ik op staan.
''Een lange tijd zien we een klein kindje bij Randy Kampen en Donny Van De Beek, ze hebben een paar foto's op instagram samen gezet. Zou dit kindje van Donny Van De Beek en Randy Kampen zijn? Zo ja, dan hebben ze een veel langere relatie met elkaar. We hebben contact proberen te zoeken met Donny Van De Beek en Randy Kampen, maar we kregen geen gehoor. Wat denken jullie hier van?'' lees ik in me hoofd voor.
'Randy, lees dit dan.' Zeg ik en ik geef me telefoon aan Randy.
'Denken ze serieus dat Lana ons kindje is?' vraagt ze als ze me telefoon weer terug geeft.
'Blijkbaar.' Zeg ik en haal me schouders op.
'Het is kwart over 3, Lana is klaar.' Zegt Matthijs.
'Ik ga wel Lana even gouw ophalen.' Zeg ik en ik stap de auto uit.
Ik loop de school binnen en loop naar het lokaal van Lana.
'Donny!' roep Lana en komt naar me toe rennen.
Ik ga gehurkt zitten en geef haar een knuffel.
'Hoe was school?' vraag ik en ik ga weer staan.
'Leuk!' roept ze en ze pakt me hand en ze zwaait naar de juf en we lopen naar buiten.
We stappen de auto in en ze geeft Matthijs gelijk een knuffel, Randy draai zich om naar Lana en ze geeft een knuffel aan Randy.
Ze gaat weer naast Matthijs zitten en ze doet de gordel om, ik start de auto en ik rij naar huis.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...