Pov Donny
'Schat, word je wakker. We moeten zo gaan.' Zegt ik en schut haar rustig wakker.
'Wat zei je?' vraagt ze nog half slapend.
'We moeten zo gaan.' Zeg ik en ik ga het bed uit.
'Oh ja..' zegt ze met een zucht en gaat ook het bed uit.
'Zullen we gaan douche?' vraag ik als ik een setje kleding uit de kast pak en op bed leg.
'Is goed. Wil je ook kleding voor mij pakken?' vraagt ze en ze loopt naar de badkamer.
Ik pak ook een setje kleding voor haar en leg het op bed.
Ik loop naar de badkamer en trek me onderbroek uit, ik ga bij Randy onder de douche staan.
'Blijf je straks wel bij me?' vraagt ze als ze haar armen om me middel slaat.
'Ja, ik blijf bij je. Frenkie en Matthijs zijn er ook.' Zeg ik en geef een kusje op haar haren.
Als we klaar zijn met douche, drogen we ons af en lopen we naar ons bed.
We kleden ons aan, lopen terug naar de badkamer, Randy droogt haar haren met de föhn.
Ik pak me gel en doe me haar, zoals ik het altijd heb.
Randy is ondertussen haar haren aan het stijlen, ik kijk naar haar via de spiegel hoe ze haar haren aan het doen is.
Als ze klaar is doet ze een hoge staart in en pakt mijn hand.
We lopen naar de slaapkamer en ze zegt 'Haal jij Lana uit bed, dan maak ik ontbijt voor ons allemaal.' Zegt ze.
'Is goed schat.' Zeg ik en geef een kus en ik loop naar Lana haar slaapkamer.
Ik doe de deur open en ik zie dat Lana al uit bed is en aan het spelen is met haar speelgoed.
'Hey Lana, kom je mee aankleden.' Zeg ik als ik naar de kast loop van Lana.
'Jaaa.' Zegt Lana en ze komt naast me staan.
'Wat wil je aan doen?' vraag ik aan haar en ze wijst een paar dingen aan.
'Wil die aan.' Zegt ze en ze pakt een zwarte broekje en een zwart met witte blouseje.
'Is goed.' Zeg ik en ik help Lana met omkleden.
'Kom je mee, kijken of Matthijs wakker is?' vraag ik aan haar.
'Ja, naar Matt.. hijs.' Zegt ze en ze pakt me hand.
We lopen naar de kamer van Matthijs en ik klop op de deur, Matthijs doet de deur open.
'Matt.. hijs!' roept Lana en geeft Matthijs een knuffel.
'Kom, we gaan naar beneden. Randy is eten aan het maken.' Zeg ik en Lana pakt weer me hand en we lopen met z'n drieën naar beneden.'En hoe gaat het Randy?' vraagt Mikky aan Randy.
'Gaat wel.' Zegt ze en ze loopt met Mikky naar de keuken.
'Schat kom je, we gaan.' Zeg ik en loop richting de keuken.
Ze geeft Mikky een knuffel en Mikky zegt 'Succes meid.'
We lopen naar de auto van Frenkie en we stappen in.
Ik zit met Randy achterin en Matthijs naast Frenkie.
Randy komt tegen me aanzitten en zegt 'Ik heb geen zin.'
'Snap ik, maar we moeten er wel heen.' Zegt ik en ik sla een arm om haar heen.
'We zijn er.' Zegt Frenkie na een paar minuten, we stappen uit en lopen het gebouw in.
Na wat controle, lopen we door de gang naar de wachtkamer.Na 5 minuutjes komt er een man aan lopen en zegt 'Jullie mogen met mij mee lopen.'
We lopen met die man mee, naar een andere ruimte en ik pak Randy's hand vast.
We lopen de zaal in waar de rechter en al die andere mensen zitten, ik voel dat Randy uit mijn hand word gerukt en ik draai me om.
Stefan heeft Randy vast en slaat haar in haar gezicht.
De beveiligers komen erop af en haalt Stefan van Randy af.
Ik pak Randy in een knuffel en we lopen veder.
Frenkie loopt de ruimte uit, we gaan op onze plek zitten en Frenkie komt terug met een paar doekjes.
Frenkie veegt het bloed van Randy's gezicht, hij loop naar de prullenbak en gooit de doekjes weg.
Hij loopt weer terug naar ons en gaat naast Matthijs zitten.
Ik sla een arm om Randy heen en Stefan, de moeder van Randy en Ramon gaan aan de andere kant van het pad zitten met de politie naast hun.
'Goede morgen, welkom bij de rechtspraak.' zegt de rechter.
De rechter is van alles aan het vertellen, wat wij aan de politie hebben verteld.
'Klopt dit, mevrouw Kampen?' vraagt de rechter aan Randy.
Ze kijkt naar beneden en zegt 'Ja.'
Ik zie dat er een paar tranen over haar wangen glijden en veeg ze weg met me mouw.
'Okey, ik weet genoeg. Ik ga even bekijken wat er gaat gebeuren. Jullie kunnen ondertussen even uit de ruimte.' Zegt de rechter en loopt de ruimte uit door een deur.
We lopen de andere kant van de ruimte eruit en we gaan even naar de wc.
Als ik klaar ben loop ik naar de meisjes wc en wacht dat Randy klaar is.
Ik pak haar hand, als ze de wc uit komt lopen en we lopen terug de ruimte in.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...