Hoofdstuk 12

268 1 2
                                    

Pov Matthijs
Ik open langzaam me ogen en ik wrijf met me hand op me achterhoofd.
'Eindelijk, je bent wakker.' Zegt een man die in bij de deur op een stoel zit.
'Mee komen!' roept hij en ik sta op.
'Wie bent je en wat ga je met me doen?' vraag ik boos.
'Je gaat mee, geen vragen.' Zegt die man en pakt me vast.
Hij heeft me zo erg stevig vast dat ik niet uit zijn greep los kom.
We lopen een trap op naar boven en hij pakt een touw en bind me handen vast.
Hij pakt een glas water en hij houd het bij me mond.
Ik drink er van en de helft van het water valt op me trui.
Hij zet het glas weer neer en loopt met mij nog een trap op naar boven.
'Je moet goed luisteren. Er is een meisje daar in de kamer en die ga jij neuken.' Zegt hij.
'Maar, waarom? Ik wil dat niet.' Zeg ik boos en hij geeft een stomp in me buik.
'Je doet het, je gaat zo deze kamer in en als ik over een paar minuten terug ben, ben je haar aan het neuken!' zeg hij boos.
Hij doet de sloten van de deur los en hij maakt het touw van mij los en duwt me de kamer in.
Hij doet de deur dicht, ik probeer de deur open te maken en sla tegen de deur.
Maar dat helpt niet, want hij heeft de sloten weer op de deur gedaan.
Ik draai me om en ik schrik, als ik Randy daar op een bed zie liggen.
Ik ga naast haar zitten, ze is weer in elkaar geslagen wat ik kan zien en ze heeft haar ogen dicht, dus ik denk dat ze slaapt of bewusteloos is.

Ik sla me armen om haar heen en ze word wakker.
Ze slaat me en ik zeg 'Rustig. Ik ben het, Matthijs.'
Ze stopt met slaan en ze kijkt me voorzichtig aan en ze begint te huilen.
Ik geef haar een stevige knuffel, ik hoor iemand naar boven gaan en de sloten van de deur los maakt.
Die man komt weer naar binnen en duwt mij van Randy af en hij slaat Randy in elkaar.
Ik probeer hem van haar af te halen maar dat lukt niet.
'Je trekt nu je broek uit en je gaat haar neuken!' zegt hij boos.
'Neee.' Roep ik naar hem en hij slaat Randy weer veder in elkaar.
''Ik wil dit niet doen, maar ik wil Randy niet zo zien dat ze in elkaar geslagen word.'' Denk ik in me hoofd en ik maak een moeilijke besluit.
'Okey, stop! Ik doe het. Maar dan sla je haar niet.' Roep ik boos.
Hij stopt met Randy te slaan en gaat op een stoeltje zitten die in de kamer staat.
'Sorry Randy, vergeef me dit alsjeblieft. Ik wil dit ook niet, maar ik wil je niet zo zien.' Zeg ik zacht en ik trek me broek uit.
Ik vergeef het je.' Zegt ze en ze kijkt me aan.
'Randy, je gaat hem pijpen. Daarna gaan jullie neuken.' Zegt de man.
Randy trekt voorzichtig me onderbroek naar beneden, ze kijkt er naar en zegt zacht dat ik het net alleen hoor 'Ik vergeef het je, echt Matt. Echt waar.'
Ik knik, Randy gaat op de rand van het bed zitten en ik leg me hand op haar achterhoofd.
Ze pak me lul vast en begint er aan te trekken en er verlaat een kreun uit me mond.
Ze likt er aan en zuig er daarna ook aan en er verlaten meerdere malen kreunen uit me mond.
Ik pak haar haren vast zodat ze er geen last van heeft en ik kreun ondertussen door.
'Je moet haar uitkleden.' Roept die man een beetje chagrijnig naar mij.
Ik kleed Randy langzaam uit, Randy gaat op het bed liggen en ik ga boven haar hangen.
'Niet zo treuzelen. Ga haar neuken!' roept die man boos.
'Sorry.' Zeg ik zacht tegen Randy en er glijd een traan over me wang.
Ik stop hem er in en er verlaat een kreun uit Randy's mond.
Ik pak haar zachtjes vast en ga langzaam heen en weer.

Die man die de hele tijd er is gaat van zijn stoel af en loopt de deur uit en doet de deur weer helemaal op slot.
'Het spijt me echt.' Zeg ik huilend en ik stop.
'Het geeft niet. Je kon niet anders. Maar niet te hard praten, ze horen ons.' Zegt ze zacht.
'Hoe moeten we dit aan Donny vertellen?' vraag ik zacht en nog steeds huil ik een beetje.
'Weet ik niet, maar hij begrijpt het was wel.' Zegt ze.
'Er komt iemand aan. Ga veder.' Zegt Randy en ik ga langzaam heen en weer.
Er verlaten een paar kreunen onze mond en ondertussen word de deur open gemaakt.
'Goed bezig, ga zo door.' Zeg die man en verlaat weer de kamer en doet de deur dicht.
Ik ga nog een paar keer heen en weer en ik voel opeens dat ik klaar kom.
Er verlaat een lange kreun uit me mond en ik zeg een beetje bang 'Ik ben per ongeluk in je klaar gekomen. Je slikt toch wel de pil?'
'Ja, ik slikte de pil elke dag. Maar ik heb hem niet bij me volgens mij, dus dan vanaf morgen niet.' Zegt ze en ze pakt haar vest.
'Gelukkig.' Zeg ik en ik kijk wat Randy aan het doen is.
Ze pakt uit haar vest een stripje met pilletjes en zegt 'Ja, ik heb ze mee. Vraag me niet waarom. Ik heb het eigenlijk altijd voor de zekerheid mee, voor als ik het 's ochtends vergeten ben. Oh, nu vertel ik het toch.' En ze geeft een zachte klap op haar voorhoofd.
Ik pak haar kleding en geef het aan haar en trek ook me eigen kleding aan.
'Heb je het koud?' vraag ik en ze knikt.
Ik doe me trui uit en geef het aan haar en ze trekt mijn trui gelijk aan.
'Weet jij hoelaat het is?' vraag ik aan haar.
'Ehm elf uur 's avonds, daar hangt een klok.' Zegt ze en ze wijst er naar.
'Laten we dan maar slapen, ik denk niet dat hij terug komt.' Zeg ik en we kruipen onder de dekens die op bed liggen.
Ze komt tegen me aan liggen en zegt 'Ik mis Donny, ik lig normaal zo tegen hem aan. Want dan voel ik me veilig.'
'Snap ik, ik bescherm je nu.' Zeg ik en ik leg haar dicht tegen me aan.
Ik wacht dat Randy slaapt, doe dan me ogen dicht en val zelf in slaap.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu