Hoofdstuk 35

56 0 0
                                    

Pov Donny
'Spoel je maar eerst af en maak mij ook schoon, dan ga ik je wel verwennen.' Zegt ze.
Ik ga onder de straal staan en ondertussen smeer ik Randy haar lichaam in.
Nadat we allebei klaar zijn en afgedroogd, duw ik haar tegen de muur en zoen haar.
Ze legt haar handen op me rug en ik duw me tong tegen haar mond en ze geeft toestemming.
Ik til haar op en loop naar ons bed, ik ga boven haar hangen en stop me lul in haar.
Ik ga heen en weer en ze kreunt snel achter elkaar en hard.
'Schat, kreun is zachter, anders horen ze ons zo nog.' Zeg ik en ze gaat iets zachter kreunen.
'Oh, schat ga door. Ik kom bijna.' Zegt ze door het kreunen en ze pakt stevig mijn armen vast.
Ik ga nog sneller en ik kreun ook mee, ik draai me hoofd naar de deur en ik zie de deur open gaan.
Ik trek de dekens over ons heen en dan komt Lana naar ons toe lopen en ik zeg 'Wat is er Laan?'
Ik ga zacht heen en weer en ik zie dat Randy wil gaan kreunen en ik stop me vinger in haar mond en ze bijt zachtjes in me vinger.
'Mag ik met Matthijs naar de speeltuin?' vraagt ze.
'Ja hoor, maar wel je oude schoentjes aan doen.' Zeg ik en ze geeft me een knuffel en huppelt de kamer uit en doet de deur weer dicht.
Ik gooi de dekens van me af en ik ga sneller heen en weer en ik haal me vinger uit Randy haar mond.
We kreunen allebei en als ik klaar kom, komt uit Randy's mond een lange kreun.
'Is mijn meisje samen met mij klaar gekomen?' zeg ik en ik ga uit haar en naast Randy liggen.
'Ja.' Zegt ze en ze komt tegen me aan liggen.
'Dat scheelde niet veel of Lana zag ons neuken. En ze kwam op een verkeerd moment, want ik kwam bijna klaar.' Zeg ik en geef een kus op haar wang.
'Ik ook.' Zegt ze en ze krijgt rode wangen.
We kleden ons aan en ik zeg 'Zullen we naar buiten gaan, naar Lana en Matthijs. Ik kreeg namelijk ook een appje van Frenkie dat ze ook naar de speeltuin gaan.'
'Is goed.' Zegt ze.
We lopen naar beneden en trekken onze schoenen en jas aan en ik pak de sleutels en gaan de deur uit.
Ik draai de deur op slot en pak haar hand vast.
'Hey Randy en Donny!' roept Mikky aan de overkant vanuit de speeltuin.
Randy steekt over en ik wil haar bij haar arm pakken, maar ik grijp mis en de auto die aan het remmen is komt tegen Randy aan.
Ze valt neer op de grond en ik ren naar haar toe, ik ga op me knieën naast haar zitten en ik pak haar vast en ik zie bloed op haar voorhoofd.

'Iemand, bel 112!' roep ik en ik leg haar hoofd op me schoot.
'Sorry meneer, ik zag haar niet.' Zegt de bestuurder die naar me toe rent.
'Geef niet.' Zeg ik en ik kijk naar Randy die met haar hoofd op me schoot lig.
'Het komt goed Don. Frenkie heeft 112 gebeld en ze komen er zo snel mogelijk aan.' zegt Mikky.
Er blijven tranen over me wangen rollen en als de politie en de ambulance er zijn, leggen ze Randy op de brandcare en ik kijk om me heen en ik zie allemaal mensen staan.
De politie stuurt al die mensen weg en er komt een man van de ambulance naar me toe en vraagt 'Ga jij met haar mee?'
Ik knik en hij begeleid mij naar Randy en Mikky zegt 'We komen naar het ziekenhuis toe.'
Als ik in de ambulance zit, pak ik Randy's hand vast waar een soort knijper om haar vinger zit en een naald met een slangetje waar bloed door heen gaat.
De ambulance rijd snel naar het ziekenhuis, als we daar zijn mag ik naar een paar gangen niet meer mee lopen met Randy.
Ik ga op een stoel zitten en na een paar minuten zie ik Matthijs, met Lana vast en Frenkie met Emma vast en Mikky er naast naar me toe rennen.
'En hoe gaat het met haar?' vraagt Mikky.
'Weet ik niet, ik mocht niet veder mee gaan, ze zijn met haar bezig.' Zeg ik en ik laat me hoofd in me handen vallen die op me benen rusten.
Mikky gaat naast me zitten en wrijft over me rug en ze kijkt me aan en ze geeft me erna een knuffel.
'Meneer Van De Beek?' hoor ik iemand zeggen en ik kijk rond.
Ik zie een dokter staan en hij zegt 'Meneer Van De Beek?' en ik knik.
'Loop u maar even mee.' Zegt hij en we lopen door de lange gang.
We lopen de kamer in, waar Randy alleen ligt en de dokter sluit de deur.
'Ze ligt in coma.' Zegt de dokter.
'M.. M.. Mag ik naast haar zitten?' vraag ik en de dokter knikt.
'Ik wens u veel sterkte, ik moet naar me volgende patiënt toe.' Zegt de dokter en doet de deur open en als hij de kamer uit is, doet hij de deur dicht.
Ik pak haar hand vast en ik geef er een kus op.
'Word alsjeblieft snel wakker.' Zeg ik huilend en ik leg haar hand tegen me borst aan.
Ik zit een half uur met haar hand tegen me borst te huilen en ik leg dan haar hand naast haar lichaam neer.
Ik geef een kus op haar hoofd en loop dan de kamer uit, doe de deur zachtjes dicht en loop terug naar de rest.
'En?' vraagt Frenkie als hij me ziet en naar me toe loopt.
'Ze ligt in coma..' zeg ik en Frenkie slaat zijn armen om me heen en wrijft met zijn hand over me rug.
'Het zal goed komen, weet het zeker.' Zegt Frenkie.

Mikky, Frenkie en Matthijs zitten bij me thuis in de woonkamer op de bank en Emma en Lana zijn in de tuin aan het spelen.
'Wat moet ik tegen Lana zeggen als ze aan me vraagt waar Randy is?' zeg ik en ik leg me hoofd in me handen.
'Ik zal het zo wel even uitleggen aan Lana.' Zegt Mikky.
'Dankje, Mikky.' Zeg ik.
'En als je Lana ergens moet laten na schooltijd, kan je haar bij mij brengen.' Zegt ze.
'Zal ik doen.' Zeg ik.
Mikky loopt naar Lana en Emma en Matthijs komt terug met drinken voor ons allemaal.

-Paar weken later-

Ik hoor de bel gaan en ik loop naar de deur en doe de deur open.
'Hey Lisa, wat doe jij hier?' vraag ik verbaast als ik haar zie staan.
'Ik hoorde dat Randy in het ziekenhuis ligt, dus ik dacht ik ga zo snel mogelijk naar me neef om hem te steunen.' Zegt ze en we lopen naar binnen.
'En je werk dan?' vraag ik en we gaan op de bank zitten.
'Ik heb een paar weken geen films en series waar ik in speel.' Zegt ze.
'Okey.' Zeg ik en ik loop naar de keuken en pak 2 glazen en schenk de ene glas met cola en de andere met ice tea en loop ermee terug.
Ik geef haar de glas met ice tea en zet mijn glas op tafel.
'Maar vertel, hoe heb je haar leren kennen en wat is er met haar een paar weken gebeurd.' Zegt ze.
'.... En nu ligt ze dus nog steeds in coma.' Zeg ik als ik het hele verhaal heb verteld.
'Ah, Donny. Dat is wel erg.. maar ze lijkt me zo'n leuk en aardig meisje.' zegt ze en ze geeft me een knuffel.
'Is ze ook. Als ze weer wakker is, ga ik je aan haar voorstellen.' Zeg ik.
En ondertussen is het een paar dagen later en ik ga vandaag met Lisa naar Randy toe, ze is dan nog niet wakker, maar Lisa wou haar graag zien.
We lopen met Matthijs, Frenkie en Mikky door de ziekenhuisgang en als we bij de juiste deur zijn, lopen we naar binnen.
Ik ga naast Randy zitten en pak haar hand vast, ik geef een kusje op haar hand en hou het strak tegen me borst aan.
Lisa komt achter me staan en legt haar hand op me schouder en knijpt zachtjes in me schouder.
'Kom, dan laten we hem even alleen met Randy.' Zegt Mikky en iedereen gaat de deur uit.
Na een paar minuten gaat de deur open en de dokter komt naar binnen lopen.
Hij pakt een stoel en gaat naast me zitten en zegt 'Toen je gisteren weg was, kwam ze even bij kennis, maar al na een minuut viel ze weer weg en dat betekend als ze de volgende keer wakker word en blijft, dat ze niks meer herinnert van vroeger en nu. De kans is 50% dat ze dus haar geheugen heeft verloren en 50% kans dat ze zich nog alles herinnert.'
'Maar zei ze nog wat? Toen ze wakker was.' Vraag ik.
'Ja, ze riep jou naam een keer.' Zegt hij.
'Oh..' zeg ik.
'Ik wens je veel beterschap..' zegt de dokter en hij gaat weer weg.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu