Hoofdstuk 17

238 1 4
                                    

Pov Randy
Ik ben al even wakker, het is ondertussen al 8 uur, dus ik ga uit bed en kleed me aan.
Het is best warm, dus ik doe me korte Ajax broekje aan met me Ajax shirt.
Ik pak me pasje en telefoon, geef een kus op Donny zijn haar en loop de kamer uit.
Op de gang kom ik Mikky, Frenkie en Emma tegen en Frenkie zegt 'Goede morgen Randy. Is Donny al wakker?'
'Nee, hij ligt nog te slapen. Wil je hem anders wakker maken? Aangezien ik al een uur wakker ben en hij nog steeds slaapt.' Zeg ik.
'Is goed.' Zegt Frenkie en we lopen terug naar me kamer, open de deur voor Frenkie en hij loopt naar binnen.
Ik loop met Mikky naar de eetzaal, we zoeken een tafeltje op en ik ga samen met Emma vast zitten.
Mikky pakt eerst eten voor haar zelf en voor Emma, dan komt ze terug en kan ik eten gaan pakken.
Ik pak een bord en loop langs het eten, ik zie stukjes watermeloen liggen en ik pak een paar stukjes en leg het op me bord.
Ik pak ook nog een glas water en loop terug naar Mikky, die ondertussen Emma eten geeft.
'Hey Frenk.' Zegt Mikky, ik draai me om en ik zie Frenkie alleen aan komen lopen.
Hij loopt gelijk naar het eten en ik draai me om en eet me eten op.
Als ik klaar ben met eten, neem ik het over van Mikky en ik geef eten aan Emma.
Frenkie zit al ondertussen naast Mikky en is ook aan het eten.
'Is Donny nog niet wakker?' vraag ik aan Frenkie en ik neem de laatste slok van me water.
'Jewel, maar hij moest zijn haar nog goed doen.' Zegt Frenkie en gaat met zijn hand door zijn haar om het vervolgens Donny na te doen om zijn haar netjes te maken.

Ik voel twee armen om me heen en een kus op me hoofd hij zegt 'Hey schat, waarom heb je me niet wakker gemaakt.' En ik draai me om.
'Hey schat. Nou dat komt omdat je niet wakker wou worden.' zeg ik en ik geef Emma haar laatste hapje eten.
Hij komt naast me zitten en hij zegt 'Ik wil altijd wakker worden als je me wakker maak.' En hij wijst met zijn hand onder de tafel naar zijn broek.
'Nou je wou anders niet wakker worden hoor.' Zeg ik en begin te lachen.
We zitten weer op onze kamer, want Donny was aan het zeuren dat hij met mij naar onze kamer wou.
'Babe, kom een eens.' Roept Donny naar me en ik loop de badkamer uit.
Donny ligt op bed met nog alleen zijn onderbroek aan met een stijve.
'Kleed je eens uit.' Zegt Donny en ik kleed me uit.
'Wauw, je bent echt mooi.' Zegt hij en hij legt zijn hand op zijn onderbroek.
Ik trek zijn onderbroek uit en ik ga er aan zuigen en uit Donny zijn mond verlaat een kreun.
'Schat, je maakt me geil.' Zegt hij en hij legt mij op bed.
Hij stopt zijn lul in mij en hij legt zijn handen onder me hoofd.
Hij gaat heen en weer en er verlaten een paar kreunen uit me mond.
Hij gaat na een tijdje uit mij en hij gaat op bed tegen de muur zitten.
Ik ga boven op hem zitten en als zijn lul in me zit ga ik heen en weer.
Ik stop omdat ik iemand op de deur hoor kloppen en ik kijk Donny aan en hij zegt 'Ik loop wel even naar de deur.'
Hij loopt naar de deur en doet de deur open en hij gaat met zijn onderlichaam achter de deur blijven staan en ik hoor hem zeggen 'Wat is er?'
'Zullen we straks even een potje voetballen? Er komen al een paar.' Zegt Carel.
'Ehm, ik ben er over 30 minuutjes en Randy komt dan ook mee.' Zegt Donny.
'Tot straks, ik ga nog even door vragen.' Zegt Carel en Donny sluit de deur.
Hij komt weer naar me toe en zegt 'Ga maar liggen, ik ga jou even verwennen.'
Ik ga op bed liggen en hij komt naast me liggen, hij zoent me en gaat met zijn hand over me buik naar beneden.
Donny stopt twee vingers in me en ik begin te kreunen en ik zoen hem opnieuw.
Hij stopt en zegt 'Ik wil je horen.'
Hij gaat weer veder en er verlaten een paar kreunen uit me mond.
Donny haalt zijn vingers uit mij en gaat boven me hangen en stopt zijn lul in mij.
Donny gaat heen en weer en er verlaten uit onze mond een kreun.
Ik pak zijn armen vast en knijp er een beetje in en Donny gaat heen en weer.
Er verlaat een lange kreun uit zijn mond en hij zegt 'Dit was echt lekker.'
'Jij bent lekker.' Zeg ik en geef een kus op zijn mond.
'Carel vroeg of we zo wouden voetballen. Ik zei dat ik kom en jou mee neem.' Zegt Donny en gaat van het bed af.
'Gezellig.' Zeg ik en ik ga ook van bed af en we kleden ons weer aan.

We lopen samen naar benden en onderweg komen we Carel tegen, hij loopt met ons naar het veld.
Randy en Carel zijn zins het trainingskamp goed bevriend, hun vriendschap is een beetje hetzelfde als Mikky en Randy.
We hebben twee teams gemaakt, ik zit bij Matthijs, Ziyech, Daley en Andre en Randy zit in het team met Tadic, Frenkie, Carel en Kjell.
Na een paar potjes tegen elkaar hebben gespeeld, zitten we allemaal op het terrasje van het hotel.
'Nog 1 dagje hier en dan weer terug naar Nederland.' Zegt Carel tegen Randy.
'Ja, wel jammer. Ik vind het hier wel gezellig en lekker rustig.' Zegt ze en ze praten nog even door.
'Cal, ik weet dat het heel gezellig met haar is, maar ik neem haar mee.' Zeg ik en Carel antwoord 'Is goed man.'
Ik loop samen met Randy naar onze kamer en ik gooi haar zwemkleding naar haar toe.
'Wil je nu gaan zwemmen?' vraagt en ze trekt een wenkbrauw omhoog wat ik grappig vind en waardoor ik moet lachen.
'Wat is er zo grappig aan mijn vraag?' zegt ze.
'Nee, je keek grappig. Daarom moest ik lachen.' Zeg ik als ik uitgelachen ben.
'Wauw, maar even terug op mijn vraag. Wil je nu gaan zwemmen?' vraagt ze en ik knik.
We trekken onze zwemkleding aan en pakken onze handdoek en passjes en lopen de deur uit.
We leggen onze handdoek op een stoel en ik spring het water in.
Randy springt ook in het water, maar bijna op mij.
'En dankje wel. Ik had bijna een hersenschudding.' Zeg ik en ik duw haar hoofd naar beneden.
Als ze weer boven is zegt ze 'Ik raakte je niet eens, aansteller van me.'

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu