Pov Donny
'Schat? Waar ben je?' roep ik door de woonkamer.
Ik hoor niks en loop naar de keuken, als ik ze daar niet vind loop ik naar de tuin.
'Schat?' roep ik een beetje in paniek, ik loop terug naar binnen en loop langs de keuken.
'Boe!' roept Randy en Lana en ik draai me om.
'Schat, doe dat nooit meer. Ik was bang dat je weg was.' Zeg ik en geef haar een knuffel.
'Lana was samen met mij aan het verstoppen voor jou, meer niet hoor.' Zegt ze en geeft een kus op me wang.
'Oehh, Donny en Randy zijn verliefd.' Roept Lana en huppelt door de woonkamer.
'Echt waar, ze is echt een beetje gek.' Zeg ik en ik lach.
'Kom, we moeten zo gaan.' Zegt ze en ze pakt de tassen.
'Ik ga Matthijs wel halen.' Zeg ik en ik loop naar boven.
'Matt, we moeten gaan. Kom je?' vraag ik en Matthijs doet de deur open en loopt samen met mij naar beneden.
Ik pak me autosleutels, ik zie dat Randy en Lana al buiten zijn en ik loop met Matthijs naar de auto.
Ik maak de auto open en we gaan allemaal in de auto zitten, ik rij naar de toekomst en parkeer de auto op mijn vaste plek.
We stappen uit, Randy loopt met Lana naar de andere kleedkamer, Matthijs loopt naar de jongenskleedkamer en ik loop achter Randy en Lana aan.
Ik zet me tas op het bankje en ik kleed me om, Randy doet hetzelfde en als ze klaar is helpt ze Lana om te kleden.
'Kijk, dit is haar shirt.' Zegt ze en Lana draait een rondje.
'Oh, maar wie is dan Van De Beek? We hebben er nu 2, er kan maar 1 Van De Beek zijn?' zeg ik.
'Jij bent Donny Van De Beek, ik niet.' Zegt Lana.
Lana komt voor me staan en ze geeft een haarelastiekje aan mij.
Ik pak haar haren vast en doe er een staartje maken en als ik klaar ben zeg ik 'Klaar. Is Het mooi?'
'Ja.' Zegt Lana en we lopen naar het veld, ik geef Lana een bal en ze gaat met Randy tegen de bal schieten.
'En wie is dat?' vraagt Carel als hij naast me komt staan.
'Dat is het zusje van Randy.' Zeg ik en ik wijs naar Randy.
'Oh ja, nu zie ik het.' Zegt Carel en geeft een klap op me arm.
'Lana, ga je even daar voetballen?' vraag ik aan haar en ik wijs naar de zijkant van het veld.
'Is goed.' Zegt ze, ze pakt de bal en loopt naar de zijkant van het veld.'Laan, kom je?' roept Randy en Lana rent naar Randy.
Ik loop achter hun aan naar de kleedkamer, de rest loopt naar hun eigen kleedkamer.
'Lana, ga je zelf even omkleden? Donny en ik gaan even gouw douche.' Zegt Randy en Lana gaat op het bankje zitten.
We pakken onze schone kleding en lopen naar de douchejes, pakken onderweg ook een handdoek en leg het allemaal op de wastafel.
We kleden ons uit ik zet de douche aan, Randy komt bij me staan en slaat haar armen om me middel.
Ik geef een kusje op haar haren en ik pak een flesje shampoo en doe er een beetje op me hand.
'Randy, ik ben klaar.' Zegt Lana in de deuropening.
Ik kijk om naar Lana en Randy zegt 'Als goed is Matthijs ook bijna klaar met omkleden, dus wacht maar even op Matthijs bij de kleedkamers. Maar niet naar binnen gaan.'
'Okey.' Zegt Lana en loopt weer weg.
Ik smeer de shampoo in Randy's haar en de rest van de shampoo doe ik in me eigen haar.
Ze gaat onder de douche staan en spoelt de shampoo uit haar haren.
Ik smeer mezelf in met douchegel en ik smeer Randy ook in.
We spoelen ons af en Randy zet de douche uit en we drogen ons af.
We kleden ons aan en lopen terug naar de tassen, we trekken onze schoenen aan en we pakken onze tas en lopen de kleedkamer uit.
We lopen naar de kantine waar Matthijs met Lana zit, Lana is op Matthijs zijn telefoon bezig en Randy gaat naast Lana zitten.
'Laan, Emma gaat zondag ook met Mikky mee naar de wedstrijd. Wil je met hun mee gaan?' vraagt Randy.
'Jaaa, met Emma en Mikky.' Roept ze en ze geeft de telefoon terug aan Matthijs.-Zondag middag-
'Veel plezier bij Emma en Mikky.' Zeg ik tegen Lana en zwaai naar Lana.
Ze gaat de auto van Mikky in en gaat naast Emma zitten.
'Heb je er zin in?' vraagt Randy aan mij en pakt me hand.
'Ja, hoop dat we gaan winnen.' Zeg ik en geef een lachje aan haar en doe de deur dicht.
Ik loop achter haar aan naar boven en ik vraag 'Wat ga je doen?'
'Kom maar mee dan.' Zegt ze en ze laat me hand los en loopt onze slaapkamer in.
Ik loop de slaapkamer in en doe de deur dicht, Randy duwt me tegen de deur aan en zoent me.
Ik trek haar T-shirt en broek uit en duw haar tegen de muur.
Ze trekt me T-shirt uit en ik ga met me hand naar haar kont, ik knijp erin en Randy trekt me broek uit.
Randy gaat met haar hand in me onderbroek en pakt me lul vast, ik ga met me hand naar haar rug en maak haar bh los.
Ik trek haar bh uit en gooi hem ergens in de kamer, Randy trekt aan me lul en er verlaat een kreun uit me mond.
Ik pak haar hoofd vast en zoen haar, vraag om toestemming en ik krijg toestemming en ik ga met me tong in haar mond.
We lopen zoenend naar bed en ik duw Randy op bed, ik trek haar onderbroek uit en ik trek me eigen onderbroek uit.
Ik ga boven haar hangen en stop me lul in haar, ik ga heen en weer en ze pakt me armen vast.
Er verlaten wat kreunen uit onze mond en ik geef een lachje aan Randy.
Ik ga uit haar en ik zeg 'Wacht even.'
Ik draai naar mijn kant van het bed en open de la van me nachtkasje.
Ik pak een slaapmasker en doe de la dicht en doe hem over Randy haar hoofd en voor haar ogen.
'Don, wat ben je allemaal aan het doen?' vraagt Randy en ik ga van het bed af.
'Een verassing.' Zeg ik en ik pak me broek.
Ik haal me riem van me broek af en loop weer naar het bed.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...