Hoofdstuk 8

315 2 3
                                    

Pov Donny
Het is al een week later en het hele team van ons weet nog niks van ons samen, Randy zit zins kort bij ons in het team, omdat ze zo goed voetbalt.
'Hey!' roept Matthijs naar ons en Randy rent op hem af en geeft hem een knuffel.
Frenkie, Carel en ik krijg ook een knuffel van haar.
Als ze een knuffel aan mij geeft zegt ik zacht in haar oor 'Hou van je.'
'Ook van jou.' zegt ze zacht terug.
'Kom we gaan trainen.' Zegt Erik en we gaan allemaal bij hem staan.
'Donny, jij gaat met Randy de bal over schoppen enz. Frenkie, jij gaat met Matthijs. Carel, jij gaat met Klaas-Jan....' Zegt Erik.
Ik pak een bal en schiet hem naar Randy, die de bal tegen hou met haar voet en ik ren terug naar Randy en ga iets op afstand staan.
Ze schiet de bal terug en ik hou hem tegen met me voet, ik hou de bal hoog en gelijk zegt Frenkie 'Niet zo uitsloven voor haar.' En hij begint te lachen.
Ik schiet de bal terug naar Randy en zij houd de bal hoog en schiet hem weer terug naar mij.
'Heb je nog wat te zeggen?' vraagt Randy aan Frenkie en ze steekt haar tong uit en daar moet ik hard van lachen.
'Ehm, nee..' zegt Frenkie en gaat met zijn hand door zijn haar.

Na de training gaan we naar onze kleedkamer, Randy heeft een eigen kleedkamer aangezien ze niet bij de jongens mag omkleden van Erik.
Als we ons aan het omkleden zijn gaat Frenkie naast me zitten en vraagt 'En? Heb je haar al gevraagd?' zeg hij zacht zodat de rest het niet hoort.
Ik zeg niks en ik pak me tas en loop de kleedkamer uit.
Ik zie dat Randy al buiten staat en loop naar haar toe, we lopen naar de auto en we stappen in.
Ik start de auto en ik rij naar huis.
'Zeiden ze nog wat tegen je in de kleedkamer?' vraagt Randy en ze legt haar hand op mijn hand.
'Ja. Frenkie vroeg of ik je al had gevraagd, ik zei niks en liep de kleedkamer uit.' Zeg ik.
'Oh, moeten we het niet tegen hun zeggen?' vraagt ze en ze kijkt me aan.
'Ja, denk het wel. Ik deed wel een beetje stom tegen Frenkie. Zullen we ze vanavond maar uitnodigen?' vraag ik en ik kijk haar even aan en let dan weer op de weg.
'Ja, is goed. Ik stuur wel een berichtje naar Mikky en Matthijs.' Zeg ik.
'Stuur jij maar een berichtje naar Mikky, doe ik wel naar Matthijs. En moet je geen berichtje naar Lars sturen dat ie vanavond ook langs kom?' zeg ik en ik parkeer de auto.
'Don, Lars is in het buitenland voor een paar jaar, weet je nog.' Zeg ik en we stappen uit.
'Oh, ja.' Zeg ik en ik sla mezelf tegen me hoofd.
Ze doet de deur open, ze pakt me tas van me schouder af en ze loopt naar boven.
Ik denk dat ze de spullen in de was ga doen, aangezien het echt stinkt naar onze zweet.
Ik pak me telefoon en ik stuur Matthijs een berichtje ''Hey Matt, wil je vanavond even langs komen. We moeten even praten.''
Ik leg me telefoon op de bar en ik pak een pak pannenkoekenmix, ik pak de dingen die ik nodig heb en ik maak het beslag.
Ik pak een pan en doe het beslag in de pan en draai hem later om.
Na een tijdje pannenkoeken te bakken, krijg ik onverwachts een knuffel van achteren.
'Wat ben je aan het maken?' hoor ik haar zeggen, ik voel haar gezicht tegen me rug aan.
'Als je me loslaat kan je dat zien babe.' Zeg ik en ze laat me daarna los.
'Oehh, pannenkoeken!' roept ze en ze geeft me een kus op haar wang.
Ze pakt 2 borden en zet het op de bar, daarna pakt ze de stroop en poedersuiker en zet het ook op de bar.
Ze gaat op haar stoel zitten en ze legt haar hoofd in haar handen en kijk me aan.
'Zo, ze zijn klaar.' Zeg ik en ik zet het bord met pannenkoeken op de bar.

Ze pakt gelijk een pannenkoek en strooit er een beetje poedersuiker op haar pannenkoek.
Na het eten ruimen we samen de spullen op en ik loop naar me slaapkamer.
Ik pak een korte broek, een T-shirt en een onderbroek voor mezelf, daarna zoek ik voor Randy en korte broek, een T-shirt en een setje ondergoed uit.
Als ik een rode bh ziet, pak ik die en ik kijk even veder voor een onderbroek, ik pak een zwarte Calvin Klein onderbroek en leg al onze kleding op bed.
Ik hoor Randy al naar boven komen en als ze de kamer in kom vraagt ze 'Wat was jij aan het doen.'
'Kleding voor ons pakken.' Zeg ik en ze komt naar me toe lopen.
'We hebben toch al kleding aan, Don.' Zegt ze en ze gaat met haar armen om me nek.
'Weet ik, maar ik wil nu met jou samen douche, aangezien we dat nog nooit hebben gedaan.' Zeg ik en ik trek haar T-shirt uit.
'Eh, okey.' Zegt ze en ik hoor aan haar stem dat ze een beetje onzeker is.
'Hey, je hoeft je niet onzeker te voelen. Je hebt een mooie lichaam.' Zeg ik en ik trek me eigen T-shirt uit.
'Maar ik vindt mezelf niet zo mooi.' Zegt ze en ze kijkt naar beneden.
Ik til haar kin op met me vinger en zeg 'Ik vindt jou heel mooi, alles. Je kont is mooi, je borsten zijn mooi, je hebt een mooie buik.'
'Meen je dat?' vraagt ze.
'Ja, ik vindt je heel mooi.' Zeg ik.
Ik trek ondertussen me broek uit en zeg 'Je bent echt mooi. Ik meen het.'
Ik zet haar op bed en trek haar broek uit en gooi die naar de wasmand in de hoek.
Ik pak haar hand en we lopen naar de badkamer.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu