hoofdstuk 9

384 2 3
                                    

Pov Donny
'Ja, met jou wel.' Zegt ze en ik trek haar T-shirt uit.
Ze zoent me en ik trek haar broekje ook uit en ik vraag om toestemming, die ik snel krijg en ik ga met me tong naar binnen.
Ze trekt mijn T-shirt uit en ik zoen haar weer veder.
Ze trekt ondertussen tijdens het zoenen mijn broek uit, ik stop met zoenen en ik zeg 'Je bent echt heel mooi.' En ik geef kusjes van haar buik naar boven, tot ik weer bij haar mond kom.
Ik trek haar bh uit en zuig zachtjes in haar nek, ik ga met me hand naar beneden en trek haar onderbroek uit en gooi hem ergens in de hoek.
'Je hebt er veel zin in.' Zegt ze giechelend.
'Ja, jij ook. Dat zie ik.' Zeg ik en ik stop me vinger in haar en er komt gelijk een kreun uit haar mond.
Ik lach en na een tijdje trekt ze mijn onderbroek uit en ze zet weer haar mooie blauwe ogen groot.
'Ik zei toch dat hij nog groter wordt.' Zeg ik en ik streel met me hand langs haar wang.
'Mag ik hem..?' zegt ze en ze wordt rood.
'Ja, je mag eraan trekken of pijpen.' Zeg ik en ze gaat op bed zitten en ik ga voor haar staan.
Ze pakt me lul vast en ze trekt me langzaam af en een paar kreunen verlaten me mond.
Ik leg mijn hand achter haar hoofd en ze begint er aan te likken.
Ze stopt hem in haar mond en ze begint er aan te zuigen, er verlaten nog meer kreunen uit me mond.

Als ik zo geil ben leg ik Randy op bed en ik ga boven haar hangen.
Ik stop hem erin en er verlaat bij ons allebei een kreun uit onze mond en ik ga langzaam heen en weer.
Ik zie dat ze pijn heeft en stop dan en ik vraag 'Gaat het, schat?'
'Het doet pijn.' Zegt ze en er valt een traan over haar wang.
Ik veeg haar traan weg en ik zeg 'Het doet meestal bij de eerste keer pijn, heb ik ergens gelezen. Wil je dat ik veder ga of dat ik stop?'
'Je mag wel veder. Het voelt heel lekker, maar het deed ook een beetje pijn.' Zegt Randy en ze pakt me hoofd vast en duwt me hoofd naar beneden en zoent me.
Ik ga weer rustig heen en weer en er verlaat bij ons allebei weer een kreun uit onze mond.
Ik zie dat ze er helemaal van geniet en dat ze geen pijn meer heeft en ik ga iets sneller heen en weer.
Ze legt haar handen op me kont, ik leg me hand onder haar hoofd en me andere hand onder haar rug.
Na een tijdje kom ik klaar en er verlaat en lange en intense kreun me mond.
Ik geef haar een kus op haar mond en ik ga naast haar liggen.
'Was het lekker?' vraag ik en ik trek Randy naar me toe.
'Ja het was echt lekker.' Zegt ze en ze geeft me een kusje op me wang.
'Je bent mijn eerste keer.' Zeg ik en ik streel zachtjes haar wang.
'Jij bent ook mijn eerste keer.' Zegt ze en ze lacht naar mij.
Ze legt arm over me buik, en ze sluit haar ogen.
'Hou van jou.' Zeg ik en ik geef een kus op haar kruin.
'Ook van jou.' Zegt ze en ze gaat nog dichter tegen me aanliggen.
Ik leg het dekbed over ons heen en ik wrijf met me hand over haar rug.
'Slaap lekker schat.' Zeg ik en ik pak me telefoon.

-Uur later-

'Randy, word je wakker? We gaan douche.' Zeg ik tegen haar als ik haar wakker schut.
Ze word langzaam wakker en ik stap uit bed en pak haar hand.
We lopen naar de douche en zet de douche aan, we gaan er onder staan en we douche ons.
Als we klaar zijn met douche, drogen we ons af en kleden we ons aan.
We lopen naar beneden en ik loop door naar de keuken.
Ik pak twee bakjes en doe er een beetje yoghurt in en fruit wat ik gesneden heb.
Ik loop ermee naar de bank en geef een bakje aan Randy.
Ik eet me eten op, als ik het op heb zet ik me bakje in de vaatwasser en loop ik naar buiten.
Later komt Randy ook naar buiten met een zwembroek in haar hand.
Ze heeft zichzelf al omgekleed in een bikini en ze geeft me zwembroek aan.
Ik loop naar binnen en ik trek me T-shirt en broek uit en trek me zwembroek aan.
Ik loop weer terug naar buiten, ik pak Randy vast om haar middel en ik spring met haar in het zwembad.
Randy zwemt naar de zijkant en ik zwem achter haar aan.
Ik leg me handen op de rand van het zwembad en ik ga voor Randy hangen.
Ze slaat haar armen om me nek en ik zoen haar.
'Hou van je.' Zegt ze en ik zeg daarop terug 'Ik ook van jou.'
Na een tijdje zwemmen zeg ik 'Kom, we gaan eruit.'
'Is goed.' Zegt ze en we gaan eruit.
Ik droog me zelf af en als ik klaar ben loop ik naar boven.
Na een paar minuten komt Randy er ook aangelopen en ze loopt gelijk naar de badkamer.
Ik loop achter haar aan en we spoelen ons om in de douche.
Randy droog haar af en droogt haar haar met de föhn en kleed zich daarna aan in een blauwe korte broek en een zwarte croptop.
Ze komt weer terug lopen en ze pakt haar stijltang en maakt haar haar stijl.
'Waarom stijl je altijd je haar?' vraag ik als ik me onderbroek aan trek.
'Ik vindt het mooier. Ik heb zelf golvend haar, maar dan vindt ik het er lelijker uitzien als ik het in een staart doe.' Zegt ze en ze gaat veder.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu