Hoofdstuk 13

237 1 1
                                    

-Paar dagen later-

Pov Donny
We zijn weer vandaag aan het trainen, ik heb er wel slapeloze nachten aan over gehouden.
Het gaat met Randy steeds beter, want ze was bang voor vreemde mensen en ze durfde niet alleen over straat.
Ik ga nu overal mee naar toe, of Matthijs want dan voelt ze zich veilig.
Gisteren zat ze nog thuis met Mikky, toen ik met Matthijs naar de training was en ze hebben een beetje gepraat en een film gekeken.
Ze is nu weer voor het eerst aan het mee trainen, zins dat ze weg was.
Ze speelt aankomende zaterdag niet in de basis als we tegen FC Utrecht moeten, na die wedstrijd mag ze weer in de basis spelen als ze goed is opgeknapt.
Ik ben nu met Frenkie de bal aan het overschieten, Randy is samen met Matthijs de bal aan het over schieten.
'Randy!' roept Daley en ze draait zich om, Randy houd de bal tegen die Daley naar haar schoot.

Ze schiet de bal terug en ze gaat weer veder met Matthijs overschieten.
We spelen nu een toernooitje en ik zit samen met Matthijs, Carel, Ziyech, Kjell en David.
In het andere team zit Frenkie, Ziyech, Daley, Andre, Klaas-Jan en Randy.
Het staat gelijk, Randy komt met de bal aan rennen en ik tackel haar, ik pak haar hand om haar te helpen.
Ze krijgen een penalty en ze schiet de bal erin, haar team komt naar haar toe en ze springen allemaal op haar.
Erik fluit af en ik loop naar Randy, ik trek iedereen er af en zeg 'Ja. Ik weet het dat ze heel knap en leuk is, maar ze is van mij.' En als iedereen van haar af is geef ik haar een knuffel.
'Haha, gekkie.' Zegt ze en ze geeft me een kus.
'Gatver. Doe dat in jullie eigen vrije tijd.' Zegt Daley en probeert zo vies mogelijk te kijken.
'Hey, ik ben er ook. Doen ze maar als ik er niet ben.' Zegt Matthijs en geeft Daley een klap op zijn arm.
Randy rolt met haar ogen en we lopen de kleedkamer in, gescheiden van de andere.
'Matt, schiet op.' Roep ik door de kleedkamer van de jongens.
'Ik kom al.' Zegt hij en loopt samen met mij de kleedkamer uit, waar Randy staat.
We lopen samen naar de auto en Matthijs rijd naar ons huis.
'Randy, wil je eten halen?' vraag ik en ik plof op de bank.
'Nee, ik ga wel bestellen.' Zegt ze en ze komt op me buik zitten.
'Wat gaan we dan eten?' vraag ik als ik haar van me af probeer te duwen.
'Frietjes.' Zegt ze met een lach.
'Vreetzakje van me.' Zeg ik en ik kietel haar en ze valt op me.

-Volgende dag-

'Randy opschieten, we komen anders te laat!' roep ik naar boven.
'Jaha, ik kom al.' Roept ze terug en rent naar beneden.
Bij de derde tree van onderen valt ze naar voren en ik vang haar op.
'Zie je, ik moet niet haasten, want dan ga ik lomp doen.' Zegt ze en ze loopt naar de auto.
'Meiden.' Zegt Matthijs en loopt met mij naar de auto.
We staan weer op het veld, net op tijd want Erik komt er aan lopen.
Als je te laat kom, moet je 10 rondjes om het veld rennen en daar heeft niemand zin in.
We doen wat we altijd doen en op het einde van de training een toernooitje.
We lopen met z'n allen terug naar de kleedkamers en Randy loopt mee naar de jongens kleedkamer.
'Hey, je mag hier niet komen.' Zegt Carel.
'Zie je mij boeien?' zegt Randy en loopt veder.
Randy kleed zich om in een korte donkerblauwe broekje en een zwarte croptop.
Ik kleed me uit tot me onderbroek en loop naar de douchejes, onderweg krijg ik nog een klap op me kont van Randy.
Ik zet de douche aan en Randy komt naar me toe gelopen.

'Schat, kijk wat je met me doet.' Zeg ik en wijst naar me lul die hard aan het worden is.
Ze lacht en geef me een kusje en loopt terug naar het bankje.
Ze gaat naast Matthijs zitten die zijn shirt en schoenen aan het aan treken is.
Als ik klaar ben met douche, droog ik me af en verwissel me natte onderbroek met een droge schone onderbroek.
Ik loop terug en kleed me snel aan, aangezien ik nog een stijve heb en geil ben.
Als ik klaar ben, lopen Randy en Matthijs achter me aan naar de auto.
Ik parkeer de auto en doe de voordeur open en we lopen naar binnen.
Randy pakt weer onze tassen en loopt naar boven.
Ik loop naar de keuken en pak een glas met water.
Matthijs komt naar me toelopen en zegt 'Ehm Don, moet je niet wat gaan doen?'
'Wattan?' vraag ik en ik kijk verwarrend Matthijs aan.
'Wat denk je.' Zegt hij en kijk me aan en wijst naar me.
Ik kijk naar beneden en ik sla me handen voor me broek en ik krijg rode wangen.
'Ga, nou.' Zegt hij en geef me een klap op me rug.
Ik loop naar boven en ik kom Randy tegen in de gang en ik pak haar vast.
We lopen naar onze slaapkamer en doe de deur dicht en ik leg haar op bed.
Ik kleed haar uit en ik voel dat me lul nog stijver word.
Randy kleed me uit en ze pakt me lul vast en zuigt eraan.
Er verlaten een paar kreunen uit me mond en ik leg haar neer.
Ik glij bij haar naar binnen en ga heen en weer.
Ik ga uit haar en ik ga tegen de muur op het bed zitten.

Gered van het plezierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu