Pov Donny
Als we bij de groep zijn, gaat Randy bij Matthijs staan en begint een gesprek met hem.
Carel komt naast me staan en zegt 'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.'
'Welke van al die vragen die je me net stelde?' vraag ik en ik ga met me handen over elkaar.
'Nou, of het gezellig was?' vraagt hij en trekt een wenkbrauw omhoog.
'Wat gezellig was?' vraag ik en ik draai me meer naar Carel toe.
'Oh mijn god.. wat denk je zelf?' zegt Carel en slaat met zijn hand tegen zijn hoofd.
'Carel, dude. Dat vraag je toch niet, dat is privé. En ja we hebben het gezellig gehad, anders zat dit er natuurlijk niet..' zeg ik en wijs naar me nek en rol met me ogen.
'Carel en Donny, letten jullie even op!' roept Erik en wijst naar Carel en mij.
We knikken en we luisteren veder naar Erik, die van alles verteld, over de wedstrijden en trainingen.
Als hij klaar is, worden we in groepjes gedeeld en ik zit bij Randy, Frenkie, Carel, Matthijs, Hakim, Klaas en Daley in het groepje.
Elk groepje krijgt een eigen opdracht, die we met het hele groepje moeten doen.Na een tijdje betrap ik mezelf, dat ik veel naar Randy kijk en dat ik een harde lul heb gekregen.
'Schat, kom eens mee.' Zeg ik tegen Randy en pak haar hand.
'Wat gaan we doen dan? Zo missen we de training.' Zegt ze en ik hou haar hand vast en lopen richting de kleedkamers.
'Zie je zo wel.' Zeg ik en doe de kleedkamer deur open, waar Randy zich vroeger nog moest omkleden toen ze net bij ons team zat.
'Oh, je bent zeker heel g-' zegt ze en ik duw haar tegen de deur en zoen haar.
Ik doe ondertussen de deur op slot, zodat niemand er meer veder in kan en ik trek haar kleren uit.
Ze trekt mijn kleren ook uit en ik loop naar het bankje en ik ga zitten.
Ze komt naar me toe en zegt zacht 'Maar zo kan ik je niet neuken.'
'Ik help je wel.' Zeg ik zacht terug en ze komt op me schoot zitten en legt haar handen op me schouders.
Ik leg me handen net boven haar heupen en ik til haar een stukje omhoog en duw haar weer naar beneden en dat doe ik de hele tijd achter elkaar.
'Schat, wil je mij zo neuken?' vraagt ze tijdens het kreunen.
'Is goed, ga maar van me af.' Zeg ik en ze gaat van me af.
Ik loop met haar naar de douchejes gedeelte en ik til haar op en zet haar op het blad, waar de wastafels op staan.
Ik duw me lul in haar en hou haar bij haar rug vast en ik ga heen en weer.
Ze kreunt hard en ik zeg 'Niet te hard, anders horen ze ons.'
Ze gaat zachter kreunen en ze pakt me armen vast en knijp er een beetje in.
'Ga door, alsjeblieft.' Zegt ze door het kreunen en ze gaat steeds sneller kreunen.
Er verlaat een zachte lange kreun uit haar mond en ik blijf heen en weer gaan en ze gaat weer snel kreunen.
'Ga door.' Zegt ze en na een paar seconde, verlaat er weer een zachte lange kreun.
'Is het lekker?' vraag ik tijdens het kreunen door en ze knikt.
Na een paar minuten kom ik klaar en ga ik uit Randy.'Je zweet helemaal.' Zeg ik met een lachje en ze gaat van het blad af en duwt me tegen de muur.
Ze duwt haar lippen op de van mij en zoent me.
'Schat, we moeten terug.' Zeg ik tijdens het zoenen.
We lopen terug naar de bankjes, waar onze kleren liggen en we trekken het aan.
'Sssst.' Zeg ik zacht en leg me wijsvinger op me mond.
Ik doe het slot van de deur af en open langzaam de deur, ik kijk om het hoekje of ik iemand zie.
Als ik niemand zie, pak ik Randy's hand en lopen we de kleedkamer uit en we lopen het veld op.
Erik komt naar ons toe lopen en als hij bij ons staat vraagt hij 'Wat waren jullie aan het doen?'
'Nou-.' Zeg ik en Randy beukt me zacht in me zij.
'Donny had een beetje last van zijn enkel, dus we gingen even naar de kleedkamer om zijn been even omhoog te leggen.' Zegt Randy.
'Okey, maar zeg de volgende keer dat jullie even weg gaan.' Zegt hij en we knikken en hij loopt terug naar waar hij eerst stond.
'Wat wou jij tegen Erik zeggen?' vraagt ze.
'Nou, ehh. Dat wist ik eigenlijk nog niet.' Zeg ik en ik haal me schouders op.
'Dan heb ik jou en mezelf uit de problemen geholpen.' Zegt ze en ze slaat haar arm om me middel en lopen terug naar ons groepje.-Paar maanden later in de Graafschap stadion-
'Succes schat.' Zeg ik en ik loop iets veder het veld op.
Vandaag is de dag, dat we landskampioen worden of niet, we moeten tegen de graafschap spelen.
Het fluitsignaal gaat af en Frenkie schiet de bal naar Ziyech, rent een stukje met de bal en schiet de bal richting Carel.
Een speler van de graafschap krijgt de bal en schiet naar 1 van zijn spelers, de bal word afgepakt door Ziyech en hij schiet de bal richting mij.
Ik kom net niet bij de bal en de bal komt bij Daley terecht, die de bal richting het goal schiet en de keeper houd de bal met zijn handen tegen.
We zijn ongeveer 27.30 minuten aan het spelen en Frenkie schiet de bal naar Randy, die de bal naar mij paast.
Ik schiet de bal naar Mazraoui en schiet de bal naar Frenkie, die dicht bij het goal van de graafschap staat.
Hij schiet de bal naar het goal en de keeper houd de bal weer tegen.
Randy schiet de bal vanaf de zijlijn naar 1 van onze spelers, die dicht bij het goal staat, maar de bal gaat de andere kant op en komt bij Daley terecht.
Als hij de bal wilt pakken, valt Daley over een speler van de graafschap en staat weer op.
De spelers van de graafschap staat in een rijtje voor hun goal en ik sta tussen hun in, Frenkie, Tagliafico, Ziyech en Matthijs staan er omheen.
Randy mag de penalty nemen en schiet over de spelers en mij heen, in het goal.
Het is ongeveer de 39ste minuut en Mazraoui schiet de bal vanaf de zijlijn naar Klaas, maar komt in de voeten van de tegenstander terecht.
Hij schiet de bal naar een teamspeler en hij rent met de bal naar onze goal en schiet in het goal en Onana springt de verkeerde kant op.
'Shit!' roep ik en Matthijs komt naar mij toe lopen.
'Het maakt niet uit.' Zegt hij en klopt een paar keer met zijn hand op mijn schouder.
In de 43 minuut schiet Randy de bal naar Matthijs en hij rent met de bal naar voren, richting Ziyech en schiet de bal naar Tadic.
Hij schiet de bal naar mij, ik probeer weg te komen van een speler van de graafschap en schiet de bal weg, die in de voeten terecht komt van de graafschap.
Tagliafico pakt de bal af en Ziyech pakt de bal van hem over en loopt naar voren met de bal naar het goal, als hij bijna bij het goal is, schiet hij de bal naar Tagliafico, die de bal in het goal schiet.
'Lekker pik!' roep ik en Ziyech geeft hem een knuffel en laat hem daarna los en loopt naar mij toe en ik geef hun allebei een knuffel.
De rest komt erbij en geeft ons soort van een knuffel en Frenkie geeft een high five aan Ziyech.
We zijn weer aan het spelen en Randy pakt de bal af en schiet de bal naar Frenkie.
Frenkie schiet de bal gelijk door naar Matthijs en die draait om de bal en een speler van de graafschap pakt de bal af en schiet richting het goal van ons en Onana houd de bal met zijn hand tegen.Hij rolt de bal naar Daley en hij schiet de bal weg, naar de zijlijn, weg van het goal van ons.
De bal word naar Perr Schuurs geschopt en schiet de bal naar Daley, die de bal door tikt naar Tagliafico.
Hij schiet de bal naar Frenkie, die ver bij hem vandaan staat en rent met de bal naar voren en als hij bijna bij het goal is, valt hij op de grond.
De scheids fluit en wijst naar zijn enkel en hij pakt uit zijn borstvakje een gele kaart en haalt hem omhoog.
De bal word op de stip gelegd en Tadic staat achter de bal te wachten, tot hij mag schieten.
De scheids fluit en Tadic schiet tegen de bal en schiet de bal in de linker bovenhoek in het goal en de keeper duikt naar de grond.
Tadic pakt de bal uit het goal en loopt ermee naar het midden van het veld.
Ik moet van het veld af en loop naar de zijlijn, naar de wisselspelers en Erik.
Als ik daar aan kom, klap ik een paar keer in me handen boven me hoofd, geef ik Schöne een met allebei me handen een high five.
Ik loop door naar Erik en geef hem een hand en loop door naar me teamgenoten.
In de 86ste minuut heeft Klaas de bal en schiet de bal door naar Frenkie.
Hij paast hem gelijk door naar Daley en Daley schiet de bal naar Tadic.
Hij rent richting het goal, gaat voorbij een paar graafschap spelers en schiet hem in het goal.
Een paar spelers van ons team lopen naar de kleedkamers en trekken een Ajax shirt met de nummer 34 van Nouri erop.
Matthijs komt naar ons toe lopen met Randy naast hem en ze hebben een lach op hun gezicht.
Iedereen geeft elkaar een knuffel en de rest trekt ook een Ajax shirt aan en we springen op de muziek bij het vak waar alle Ajax supporters zitten.
Daley heeft een vlag van Ajax in zijn handen en loopt ermee over het veld.
We lopen terug naar de kleedkamers en ik heb me arm om Randy heen geslagen.
'We hebben gewonnen. We zijn landskampioen.' Zegt ze.
'Ja, dankzij jou.' Zeg ik en ik knijp in Randy haar wang.
'Don!' roept ze en ze prikt in me zij.
Ik pak haar bij haar zij en til haar op en leg haar zover het kan, over me schouder.Als we bij het museumplein zijn aangekomen, lopen we met z'n allen het podium op.
Erik pakt een microfoon en loopt een stukje naar voren en zegt in de microfoon 'Dames en heren, we zijn trots dat we landskampioen 2019 zijn geworden! Ik wil Randy even naar voren roepen.'
Ze kijkt me aan en ik knikt, ze loopt naar Erik toe.
'Randy, iedereen kent je nu best goed. Ook vanwege dat je in een mannen team zit en dat je een relatie met Donny heb. Je staat hier naast me voor dit soort dingen, maar ik wil je dit geven. Je bent de beste talent speler van het jaar!' zegt Erik en geeft haar een zwart beeld.
'Dank u wel.' Zegt ze en ze pakt hem aan en loopt daarna terug naar mij.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...