Pov Randy
Ik word langzaam wakker, ik voel dat ik word verplaatst en dat er wat in me gaat.
Ik doe me ogen open en ik zie Donny boven me hangen.
'Hey, goedemorgen.' Zegt hij en geeft me een kus.
'Wat doe je?' vraag ik en gaap.
'Dit.' Zegt hij en gaat heen en weer.
Er verlaten een paar kreunen uit me mond en ik zeg 'Je bent soms echt gek.'
'Schat, nu je toch wakker ben. Wil je mij neuken? Aangezien dit niet echt een fijne positie is voor me zere enkel.' Zegt hij en ik knik.
Donny gaat uit mij en gaat tegen de muur zitten, hij houd zijn lul recht en ik ga boven op hem zitten.
Ik ga heen en weer en er verlaten veel kreunen uit Donny zijn mond en hij zegt 'Als jij mij neukt, is dat echt heel geil.'
'En ik vindt als jij mij neukt, het heel geil.' Zeg ik en ik geef een kus op zijn mond.
Ik buig me richting het nachtkastje van Donny en trek zijn la open.
Ik pak zijn riem en hij doet zijn armen bij elkaar en ik maak zijn armen vast met zijn riem.
'Jij bent echt gemeen.' Zegt Donny en legt zijn vastgebonden armen achter zijn hoofd.
'Dat ben ik niet, anders ga je de hele tijd aan me zitten en dan maak je me heel erg geil.' Zeg ik en ik ga iets sneller heen en weer.
Ik ga naar Donny zijn nek en zuig er zacht een zuigzoen en geef een kusje op de zuigzoen.
'Ahh..' zegt Donny en gaat iets met zijn hoofd naar achteren, sluit zijn ogen en ik stop en kijk hem aan.
'Wat is er?' vraag ik en trek een wenkbrauw omhoog.
'Ik ben klaar gekomen, in jou.' Zegt hij met een lach.
'Oehh, baby Donny's.' zeg ik en knijp in Donny zijn wang.
'Ja, die lever ik bij jou af, cadeautje van mij voor jou.' Zegt Donny.
'Gek kind.' Zeg ik lachend en ga van Donny af.
'Maak je me nog los?' vraagt hij en legt zijn vast gebonden armen op zijn benen.
'Nou, vooruit dan maar.' Zeg ik en ik maak zijn riem los.
'Dankje.' Zegt hij en gaat van het bed af en loopt naar de badkamer.Ik trek me ondergoed aan en loop naar de kast.
Ik pak een schone setje kleding voor mij en Donny en leg het op bed.
Ik loop terug naar de kast en pak een schone onderbroek voor Donny en ik pak een schone setje ondergoed voor mezelf en loop naar de badkamer en leg het op de stoel.
Ik loop terug naar de slaapkamer en ik pak me telefoon.
'Hey pap.' Zeg ik als ik opneem.
'Kom je straks even langs, Emma en ik hebben jullie al even niet gezien.' Zegt mijn vader.
'Ehm, ja is goed. We hadden nog niks gepland, ik geef het wel door aan Donny en Matthijs dat we vanmiddag naar jullie gaan.' Zeg ik.
'Is goed, hoelaat komen jullie dan ongeveer?' vraagt hij.
'Ehm, denk rond 2 uur. Is dat goed?' vraag ik.
'Ja, is goed. Tot van middag.' Zegt me vader.
'Tot vanmiddag. Doei!' zeg ik en ik hang op.
Ik stuur een berichtje naar Matthijs dat we vanmiddag met z'n allen naar me vader gaan.
Ik leg me telefoon terug en ik hoor de deur open gaan.
'Randy?' vraagt Lana die in de deuropening staat.
'Ja?' vraag ik en ik draai me om naar Lana.
'Ik heb honger.' Zegt ze en ze wrijft met haar hand over haar buik.
'Vraag maar aan Matthijs of hij wat eten voor je wil maken, ik ga even met Donny douche.' Zeg ik.
'Okey, ik zeg wel tegen Matthijs.' Zegt ze en ze loopt weg.
Ik doe de deur dicht en loop naar de badkamer, waar Donny al onder de douche staat.
'Me vader belde net, of we vandaag langs konden komen.' Zeg ik en ik kleed me uit.
'En wat zei jij?' vraagt Donny en haalt zijn hand door zijn natte haren.
'Dat we even langs komen met z'n allen.' Zeg ik en ik kom bij Donny onder de douche staan.
Als we ons gedoucht hebben, gaat Donny op de grond zitten en zegt 'Kom, dan ga ik over je rug heen wrijven.'
Ik ga tussen de benen van Donny zitten en hij gaat met zijn vingers over me rug heen en dat maakt me rustig.
Hij geeft kusjes op me rug en zegt 'Ik hou echt heel veel van jou.'
'Ik ook heel erg van jou.' Zeg ik.'Kom je Lana, dan gaan we naar mijn vader.' Zeg ik en ik steek mijn hand uit en ze pakt me hand en we lopen naar de auto.
Matthijs gaat achter het stuur zitten, aangezien Donny nog last heeft van zijn enkel, Lana en ik gaan achterin zitten.
Matthijs rijd naar het huis van me vader en parkeert de auto voor mijn vaders huis.
We stappen uit en lopen naar de voordeur, ik bel aan en na een paar minuten doet Emma de deur open.
'Hey Randy en de rest natuurlijk!' zegt Emma en geeft iedereen een knuffel.
'Hey pap.' Zeg ik en ik ga op de bank zitten.
De rest gaat ook zitten en Emma vraagt 'Wat willen jullie drinken?'
'Doe mij maar water.' Zeg ik en Lana gaat van de bank af en gaat aan de grote tafel zitten en ik loop naar me ouderlijke kamer en pak een etui met potloden en een kleurboek.
Ik loop naar beneden en leg de spullen op tafel bij Lana en ga weer terug op de bank zitten.
Ik pak me glas water die Emma er neer heeft gezet en drink eruit en ik zet het glas weer terug.
'En hoe gaat het met jullie?' Vraagt me vader.
'Gaat wel goed met ons, alleen Donny zijn enkel wat minder.' Zeg ik en wijs naar de enkel van Donny.
'Had het gezien op tv, was wel een mooie wedstrijd. En Donny, Beterschap.' Zegt me vader en steekt zijn duim op.
'Dankje.' Zegt Donny en pakt zijn glas drinken.
'En hoe gaat het met jullie?' vraagt Donny als hij zijn glas weer op de tafel zet.
'Goed. Heel goed zelfs.' Zegt mijn vader.
'Mooi. Waarom heel goed?' vraag ik en trek een wenkbrauw omhoog.'Nou, je vader heeft me ten huwelijk gevraagd.' Zegt Emma en ze pakt de hand van me vader vast.
'Wat leuk! Wanneer is de bruiloft? Of weten jullie het nog niet?' vraag ik.
'Dat moeten we nog plannen.' Zegt me vader.
'Randy, kom eens mee.' Zegt Emma en ze staat op.
Ik sta ook op en loop achter Emma aan, naar boven.
'Ik heb al een jurk, ik wil je hem laten zien. Je vader mag hem nog niet zien.' Zegt ze als we in mijn ouderlijke kamer staan.
Ze loopt naar mijn kast en ze haalt er een witte jurk uit en witte hakken.
'Dit is de jurk.' Zegt ze en ze geeft de hakken aan mij en laat de jurk zien.
'Die is echt mooi.' Zeg ik en ik pak de jurk vast en kijk er naar.
'Dankje.' Zegt Emma en hangt de jurk weer terug en ik geeft de hakken aan haar en ze legt het ook in de kast.
'En hoe zit het tussen jou en Donny?' vraagt ze.
'Hoe bedoel je?' vraag ik.
'Nou, willen jullie een kindje? Gaan jullie trouwen?' vraagt ze.
'Ehm, weet ik eigenlijk niet. Het lijkt me wel allemaal leuk.' Zeg ik en ik haal me schouders op.
We lopen naar beneden en ik loop naar Lana.
'Wil je nog wat drinken?' vraag ik als ik haar lege beker zie.
'Ja.' Zegt ze en ik schenk wat drinken in en zet het weer bij haar neer.
Ik ga naast Donny zitten en hij slaat een arm om me heen.Pov Donny
'Zullen we zo gaan?' vraag ik na een tijdje.
'Is goed. Bedankt voor het eten.' Zegt Randy.
'Geen dank.' Zegt haar vader.
We staan op en zeggen haar vader en Emma gedag en we stappen de auto in.
Randy gaat naast Matthijs zitten en ik ga naast Lana achterin zitten en Matthijs rijd naar huis.
Als we thuis zijn, gaat iedereen op de bank zitten, behalve ik.
Ik pak Randy haar hand vast en ze loopt met mij naar boven, naar onze slaapkamer en ze vraagt 'Don, wat wil je doen?'
'Wat denk je zelf?' zeg ik en Randy ga op het bed zitten.
Ik pak haar T-shirt vast en trek hem omhoog.
'Schat.' Zegt Randy lachend.
'Wat?' vraagt ik en leg haar T-shirt naast het bed.
'Niks hoor.' Zeg ze en Randy staat op en zoen me op me mond en legt haar armen om mijn nek heen.
Nadat we allebei helemaal uitgekleed zijn, pak ik Randy vast en til haar op.
Randy slaat haar benen om mijn middel heen en ik doe me lul in haar en ik duw Randy tegen de muur.
Na een tijdje ligt Randy op bed en ik hang boven haar, ik geef haar kusjes in haar nek en ga heen en weer.
Ik zuig zacht in haar nek, tot er een lichte zuigzoen te zien is.
'Zo, nu weer iedereen dat je van mij bent.' Zeg ik
Randy haar wangen worden rood en ze kreunt ondertussen door.
Ze sluit haar ogen en haar hoofd gaat iets naar achteren en kreunt zachtjes door, ze pakt me armen vast en knijpt er een beetje in.
'Is het lekker?' vraag ik en ga nog iets sneller heen en weer.
'Ja.' Zegt ze door het kreunen.
Ik stop en ze kijkt me aan en zegt 'Waarom stop je?'
'Ben al klaar, schat.' Zeg ik en ik ga uit haar.
'Oh..' zegt ze en ze gaat recht op bed zitten.
'Ik ga je straks verwennen, als we naar bed gaan.' Zeg ik en ik ga van het bed af en loop naar de badkamer.
Ik pak een stukje wc papier en maak me lul schoon, ik gooi het wc papier in de wc en spoel de wc door.
Randy komt de badkamer ingelopen en gaat op haar tenen voor me staan.
Ze slaat haar armen om me nek en ze gaat met haar hoofd richting me nek.
'Wat ga je doen?' vraag ik.
Ik voel dat haar lippen op me huid komen en zuigt in me nek.
'Schat!' roep ik en ze gaat weer normaal staan.
'Wat? Die kreeg je nog terug.' Zegt ze en ze geeft me een kusje op me sleutelbeen.
Ze gaat op de wc zitten en ik loop de badkamer uit, ik pak me onderbroek en trek hem aan.
Ik pak het ondergoed van Randy en leg het op bed, ik ga aan mijn kant van het bed zitten en pak me telefoon.-Paar dagen later-
'Hey Donny!' roept Carel en rent naar me toe.
'Hoi Carel.' Zeg ik en ik loop rustig het veld op.
Als hij voor me staat, blijft hij met zijn ogen op 1 plek hangen.
'Wat is er zo interessant?' vraag ik en trek een wenkbrauw omhoog.
'Heb je het gezellig gehad?' vraagt hij.
'Hoe bedoel je?' vraag ik.
'Nou, je ziet het best wel.' Zegt Carel en haalt zijn schouders op.
'Wat?' vraag ik.
'Zuigzoen in je nek.' Zegt Carel en wijst naar me nek.
'Oh, god.. wat is zij gemeen.' Zeg ik en ik sla me hand tegen me hoofd.
'Ga je haar terug pakken?' vraagt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen.
'Nee, ze heeft er al 1 van mij.' Zeg ik.
'Wat ga je dan doen?' vraagt hij en doet 1 van zijn wenkbrauwen omhoog.
'Carel, stop. Please.' Zeg ik lachend.
Ik ren, wat je niet echt rennen kan noemen met een zere enkel naar Randy en pak haar van achteren vast en ik zeg in haar oor 'Bedank voor de zuigzoen.'
'Alsjeblieft.' Zegt ze.
'Volgende keer niet meer doen, meneer de professor zag het en moest natuurlijk weer van alles vragen.' Zeg ik en geef haar een kus op haar hoofd.
Ik laat haar los en ze draait om en geeft me een knuffel.
'Zullen we maar naar de rest gaan, aangezien we moeten trainen.' Zegt ze.
'Is goed.' Zeg ik en ik sla me arm om haar middel en we lopen naar de rest.
JE LEEST
Gered van het plezier
FanfictionGa mee met Het leven van Randy... Randy is 17 jaar en haar ouders zijn al heel lang gescheiden.. Ze woont bij haar moeder, die een nieuwe vriend heeft die ze niet ook niet leuk vindt zoals haar moeder. Ze heeft ook nog een half zusje Lana, maar Lan...