Selam kitabi okumaya baslayacak olan kisi! The island ucaklari adaya dusen 2 gencin fantastik hikayesini anlatiyor. Ilk bolumlerde hikaye sana biraz klasik gelebilir. Ama emin ol sonraki bolumlerde cok daha fazla egleneceksin. Ilk bolumler biraz kisa olabilir ama sonraki bolumlerde okuma suresi uzuyor merak etmeyin. Senden ricam okudugun bolumleri oylaman ve goruslerini yorum kisminda belirtmen :) iyi okumalar...
Tefonumun sinir bozucu alarmi ile uyandim. Normalde bu kadar erken uyanmazdim fakat bugun farkliydi. Bugun ailemle tatile gidecektik! Lise 3. Sinifi bitirmistim. Ve simdi de guzel bir yaz tatiline cikacaktim. Mutlu bir sekilde tek kisilik yatagimdan kalktim. Aslinda herseyim hazirdi, fakat ben yine de valizimi kontrol etme ihtiyaci duydum. Yatagimin sag tarafindaki valizi kaldirip yatagimin ustune koydum. Valizin fermuarlarini actigimda hersey eksiksizdi. Anlasilan unutkanlik etmemistim. Valizimi kapatip odanin kapisinin yanina koydum. Valizi oraya birakirken aynada kendimi gordum. Ben Kaan, Kahverengi sacli, kahverengi gozlu, yaklasik 1.80 boylarinda yakisikli bir genctim. Herkesde oldugu gibi benimde sabah kalkinca saclarim daginik oluyordu. Fircami ve fon makinesini alip sacima fon cekmeye basladim. Fon cekmeyi bitirdigimde saclarim artik daha guzel gorunuyordu. Odadan cikip banyoya girdim. Soguk bir dus alip kendime geldim. Ardindan kurulanip temiz kiyafetlerimi giydim. Banyodan cikip merdivenlere dogru yururken annemle carpistik. Annem bana bakip gulumsedi ve "Naber yakisikli, gunaydin" dedi. "Sanada gunaydin anne" dedim. Ardindan merdivenlerden asagi indim. Iner inmez karsimda gazetesini okuyan babami gordum. Babamla aramiz oldukca samimiydi. "Gunaydin baba" dedim. "Gunaydin evlat, tatile hazirmisin?" Dedi. "Hazirim." diyerek gulumsedim. Ve koltuga oturdum. Benim yapacagim hazirliklar tamamdi. 10 dakika sonra yola cikacaktik. Telefonumdan sosyal medyaya girip dolasmaya basladim.
***
Zaman gelmisti! Yola cikacaktik. Babam bir taksi cagirmisti ve bizde onu bekliyorduk. Valizlerimiz kapimizin onundeydi. Tek bekledigimiz sey taksinin gelmesiydi. Biraz sonra bir korna sesi duyuldu. Taksi gelmisti! Yola cikmaya hazirdik! Hep beraber valizlerimizi ve bavullarimizi alip taksiye dogru yurumeye basladik. Taksiciyi taniyordum. Arabanin yanimizda olmadigi zamanlarda hep bu amcayi cagirirdik. Aslinda kafa birisiydi. Arbaya bindik. Taksici "Ooo tatile mi cikiyorsunuz yoksa?" Diye sordu. Babam "Evet Hulusi abi Paris'e tatil yapmaya gidiyoruz" dedi. Anlasilan babam biraz hava atmak istiyordu. "Iyi iyi, cikin biraz tatil yapin umarim tatiliniz guzel gecer" diyerek dikiz aynasindan bana bakip goz kirpti. "Naber Hulusi amca nasilisin?" Dedim. "Bu cocukta bana amca demeyi birakmiyacak anlasilan. Iyiyim kocum iyiyim. En azindan iyi olmaya calisiyoruz" dedi. Hala yola cikmamistik. Annem "Eee yola cikmiyormuyuz artik" deyip guldu. Babam "Haklisin karicigim. Hulusi abi havalimanina dogru sur." Dedi. Hulusi abi, "Tamamdir haydi Bismillah." Diyerek arabayi calistirdi. Ben de kulakliklarimi takip spotify listemi actim. Harika bir tatil icin yola cikiyorduk. Bu kesinlikle hayatimin en guzel tatili olacakti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Island
FantasyKitap,ucaklari adaya dusen iki gencin adada basina gelen esrarengiz olaylari ve hayatta kalma mucadelelerini anlatiyor.