2.Bolum Güzel Bir Yolculuk

149 24 43
                                    

Havalimanina varmistik. Ve ucagimizin kalmasina da sadece 10 dakika kalmisti. Babam yiyecek birseyler almak icin bir bufeye girmisti. Biz ise annemle sohbet ediyorduk. Paris'e vardigimizda neler yapacagimizi konusuyor, tatil planimizi yapiyorduk. Biz mutlu bir sekilde konusurken babam bufeden 3 kasarli tost alip gelmisti. Hizlica tostlarimizi yiyip ucaga dogru yurumeye basladik. Kontrollerimiz yapilmisti. Beraber ucaktaki yerlerimize yerlestik. Ben cam kenarinda oturuyordum. Sag tarafimda annem, onun sagindad da babam vardi. Annem de, babam da telefonlariyla ugrasiyorlardi. Ben ise muzik dinliyordum. Muzik dinleme keyfim anons sesi ile sona erdi. "Sayin yolcularimiz, ucagimiz Paris'e dogru ucmak icin kalkisa geciyor. Emniyet kemerlerinizin takili oldugundan emin olun. Iyi ucuslar." Anons bitmisti. Ben de dinledigim muzigi yeniden baslattim. Kafami cama yaslayip disariyi izlemeye basladim. Hersey gayet guzel gidiyordu. Kulagimda kulaklik, gozlerimin onunde ise kalkisa gecen ucagin camindaki manzara. Slow bir sarki dinliyordum. Bu sarki bana huzur veriyordu. Paris'e gitmek icin yola ciktik.

                                  ***
Yola cikali yaklasik 3 saat olmustu. Babam coktan uykuya dalmisti. Annem ise instagram da dolasiyordu. Cok guzel bir deniz manzarasi vardi. Su anda tam olarak bir okyanusun uzerindeydik. Birkac dakika sonra okyanusun uzerinde devasa bir ada gorundu. Bu cok guzel bir adaydi ve gercektende buyuktu. Adanin etrafi kumlarla kapliydi ve ortasinda ise devasa bir orman vardi. Adanin uzerine gelmistik. Ben hemen telefonumu cikarip adanin fotografini cekmek istedim. Telefonumu cikartip cama dogrulttum. Odakladim. Tam dugmeye basacakken ucakta buyuk bir sarsinti gerceklesti! Bu sarsinti normal degildi! Ardindan bir sarsinti daha gerceklesti!Annem paniklemisti. Babam ise uykusundan sarsilmanin etkisiyle uyanmis, ne oldugunu anlamaya calisiyordu. Ucagin icinde kirmizi bir isik yanmaya baslamisti! Butun ucak panik halindeydi! Ani bir darbeyle ucak tekrar sarsildi! Ben kafami onumdeki koltuga vurdum! Telefonum elimden dustu. Kafamda inanilmaz bir aci hissediyordum. Gozlerim ise yavas yavas kapaniyordu. Hatirladigim son sey ise annemin bana telasla bakip "Kaan iyimisin ?!" Dedikten sonra cok guclu bir sarsinti ile kafasini vurusuydu.

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin