11.Bolum Günlük

55 21 1
                                    

Cuce gitmisti. Fakat ben hala bu meyveyi yemekten korkuyordum. Duygu ise meyveye buyuk bir ozlemle bakiyordu. "Bence yemeliyiz. En dazla ne olabilir ki?" Dedi. Ben de daha fazla dayanamayip kabul ettim. Meyveden birer isirik aldik. Tadi cok guzeldi. Meyvenin ici ise mavi renkteydi. Ortasinda 3 adet buyuk cekirdek bulunuyordu. 2. Bir isirik aldik. Su ana kadar hicbirsey olmamisti. Duygu yemeye devam etti. Fakat benim basima yine ayni sanci saplanmisti. Ve birden halisinasyon gormeye basladim. Gordugum halisinasyonda bir kitap vardi. Kumun altindan cikiyordu. Kitabin kapaginda 6 adet ucgen vardi ve hepsi ic ice gecmisti. Ustunde hicbir yazi yazmiyordu. Kitap tekrardan topragin altina girdi. Orayi biliyordum. Bizim oldugumuz yerden 100 metre uzakta biryerdeydi. Orayi irdaki dev agactan tanimistim. Halisinasyon bitti. Duygu yanima gelmisti. "Kaan iyimisin?" Diye sordu. "Iyiyim sen bir halisinasyon gordunmu?" Dedim. Basini hayir anlaminda salladi. O zaman bu halisinasyon meyve ile alakali degildi. Meyvemi bitirdim. Duygu'ya "ben halisinasyonda gordugum yere bir bakip gelecegim dedim." Duygu'nun telasi yuzunden belli oluyordu. "Tamam ben de ucagi tekrar kontrol edeyim belki biraz daha birseyler bulurum" dedi. Birkac adim atmisken arkamdan "dikkatli ol!" Diye seslendi. Gulumseyerwk "tamam" dedim. Sanirim bu kiza asik oluyordum. Dev agaca yaklastikca halisinasyonda gordugum yerin burasi oldugundan emin oluyordum. Ve en sonunda tam olarak oraya vardim. Kumu eselemeye basladim. Halisinasyonumda kumdan cikiyordu. Bu yuzden icimden bir ses bana boyle yapmami soylemisti. Daha kazmaya baslamama 2 dakika olmadan kitabin kosesini gordum. Etrafini kazip kitabi cikardim. Evet, gercekten de o kitapti bu. Kitabi acmak icin sabirsizlaniyordum. Fakat yine icimdeki ses bana kitabi Duygu'nun yaninda acmam gerektigini soyluyordu. Ben de oyle yapacaktim. Duygu'nun yanina gitmek icin yola koyuldum.

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin