Duygu'da magara girisini fark etmisti. Ikimizde tek kelime konusmuyorduk. "Ben bir buraya bakicam" dedim. Duygu "ben de seninle geliyorum" dedi. Basimla onayladim ve magaraya dogru yurumeye basladim. Duygu hemen arkamdaydi. Iceride ne ile karsilasacagimiza dair hicbir fikrimiz yoktu. Magaranin girisine geldik. Magaranin icine bakinca hersey kapkaranlikti. Cantamdan bir elfeneri cikartip magaraya dogru bir adim attim.
***
Magara duz devam ediyor, sonra da ikiye ayriliyordu. "Once sol tarafi deneyelim" dedim. Ve sol tarafa dogru yoneldim. Duvarlarda garip simgeler vardi. Bu simgeler gunlukte cam parcasiyla gorunebilen simgelere benziyordu. Biraz daha ileride ise gunlugun ustundeki resim vardi. Evet, ic ice gecmis 6 tane ucgen. Bu o resimdi. Bu oldukca uzun bir koridordu. Fakat sonuna gelmistik.
Koridor genis bir odaya aciliyordu. El fenerini sol tarafa tuttugumda 3 adet simge vardi. Bunlar; yıldız, su damlasi ve göz idi. Sag tarafta ise 3 simge daha vardi. Sag taraftaki simgeler; mantar, yaprak ve bir tüy idi. Odanin en sonunda ise bu 6 nesnenin koyulabilecegi bir tabaka vardi. "Anlasilan Reminer burada birsey unutmus" dedim. Gidip tabakayi aldim ve sirt cantama koydum. Duygu "bu sefer de diger koridordan gidelim" dedi. Kafamla onayladim. Diger koridorda ayni yere cikiyordu. Cikisa gelmistik. Duygu ile beraber magaradan cikip eve dogru yurumeye basladik. Duygu "simdi bu simgelerin hepsini bulup buraya mi yerlestirecegiz?" Dedi. "Sanirim oyle yapmamiz gerekecek" dedim. Duygu "peki bunlari yerlestirdigimizde ne olacak?" Diye sordu. "Inan bende bilmiyorum" dedim. Beraber eve girdik. Hava kararmisti. Bu adada bir gunumuz bile normal gecmemisti. Ve onumuzdeki gunler de pek normal gececekmis gibi gorunmuyordu. Bu dusuncelerle kafami yastiga koydum. "Iyi geceler" dedim. Duygu'da "iyi geceler" diye cevap verdi. Acaba gunlugun yazarina ne olmustu? Bu simgeleri yerlestirdigimizde elimize ne gececekti? Reminer su anda nerdeydi? Uykuya daldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Island
FantasyKitap,ucaklari adaya dusen iki gencin adada basina gelen esrarengiz olaylari ve hayatta kalma mucadelelerini anlatiyor.