15.Bolum REMINER

51 18 1
                                    

"Kurtarici mi?" Neyi kastediyordu ki acaba? Cuceler evi insa etmeye baslamisti. Bunlarin iyi cuceler olduguna emindik. Fakat 3 cucenin de golun yanindaki magaranin girisini kapatmaya calistiklarini gordum. Duygu'dan magarayi neden kapattiklarini cucelere sormasini istedim. Duygu aralarinda en bilge gorunen cuceye benim soyledigim cumleyi tercume etti. Cuce ile uzun bir sohbete girdiler. Sohbetleri bitince sordum "nedenmis?" Duygu ic cekip konusmaya basladi. "Bu magara REMINER (remaynır) denilen bir yaratigin iniymis. Yaklasik 19 yil once bir portaldan bu adaya gelmis. O bu adaya gelmeden once adada kotu-iyi ayrimi yokmus. O geldikten sonra bazi sanssiz canavarlari buyuleyerek kotuluk kavramini olusturmus. Bizden once bu adaya bir insan daha gelmis. Buradaki butun yaratiklar ona kurtarici diye hitap ediyorlarmis. Ve o adamda topladigi bilgilerle su an elimizde olan gunlugu yazmis. Sanirim bu gunlukten 2 tane daha varmis. 2. Gunlukte boyutlar arasi seyehatten bahsediyormus. 3. Kitapta ise tam olarak ne yazdigi bilinmiyor. Normalde Reminer ile bilgi toplamayi da basarmis. Fakat su anda o sayfa yirtikmis. Duygu reminer in oldugu sayfayi aramaya baslar. "Cucenin dedigine gore planktonlardan sonraki sayfa reminer a aitmis." Gercektende o sayfa yirtikti. El ile koparilmisa benziyordu. Duygu'dan cuceye simdi o adamin nerede oldugunu sormasini istedim. Duygu tercume etti. Duygu "Cuce en son Reminer i avlamak icin giderken gorundugunu soyledi." Dedi. Biz sohbete dalmisken cuceler insaati bitirmisti bile! Bu kucuk eller ne isler basariyordu. Ve ev cok guzel olmustu. Tek katli tahtadan bir evdi. Duygu'da evi cok begenmisti. Hemen evin kapisina dogru kostu. Beraber evin icine girdik. Evin icinde kucuk bir mutfak vardi. Sol tarafta ise bir oda daha vardi. Beraber o odanin kapisini actik. Yatak odasiydi. Fakat iceride sadece bir tane yatak vardi. Kucuk bir sessizlik olustu. Duygu bana bakti. Ben ise cift kisilik yataga bakip "Ben yerde yatarim." Dedim.

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin