7.Bolum Şelale

68 19 2
                                    

Hava karariyordu. Biz ise henuz hicbirsey yapmamistik. "Ben ates yapmak icin odun toplamaya gidiyorum" dedim. Duygu'da "ben de ucaktan biraz erzak toplayayim" dedi. Is bolumu yapmistik. Sahildeki dallari topladim. Fakat elimdeki dallar yetersizdi. Ormana girmem gerektigini anladim. Icimden bir ses oraya gitmememi soylesede Duygu'yu yuz ustu birakamazdim. Ormana yoneldim. Agaclarin arasindan iceriye girdim. Orman cok guzeldi. Ben de ormani kesfetmek icin biraz daha ilerledim. Bir yerden su sesleri duymaya basladim. Sesin geldigi yone dogru ilerledim. Sesin geldigi yone ulastigimda ise buyuleyici bir manzarayla karsilastim. Mukemmel bir selale vardi. Selaleden akan sular bir gol olusturuyordu. Ada da yasayan hayvanlar ise o golden su iciyordu. Adeta cennet gibiydi burasi. Hayatimda gordugum en guzel yer bile olabilirdi. Bunu hemen Duygu'ya haber vermek istedim. Ormandan cikarken birkac dal parcasi topladim. Sahile geldigimde Duygu'nun coktan erzak toplamis oldugunu fark ettim. Bana bakip gulumsedi. Ben de ayni sekilde karsilik verdim. Tum dallari piramit seklinde dizdim. Sirt cantamdan bir cakmak cikardim ve dallari yakmaya basladim. Duygu bana ucaktan aldigi esyalari gosteriyordu. Ben ise sadece onu izliyordum. Buyulenerek onun yuzune bakiyordum. Birkac dakika sonra Duygu, 'sen beni dinlemiyormusun?" Dedi. Ben de, "yoo dinliyorum sadece guzelligine kendimi kaptirdim dedim." Yine yanaklari kizarmisti. Gozlerini kaciriyordu. Utangac hali benim cok hosuma gidiyordu. Her halinde guzeldi aslinda. Bir sure sonra Duygu basini omzuma yasladi. Ben de saclarini oksamaya basladim. Onunla iken aklmida ne canavar ne de selale kalmisti...

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin