21.Bolum Su Damlasi 2-2

56 16 6
                                    

Etrafim sarilmisti. Buradan cikmam cok zordu. Fakat bir yolunu bulmaliydim. Yaratiklar ustume yurumeye basladilar. Ani bir hareketle yukariya dogru yuzdum. Fakat oradaki baska bir yaratik beni tuttugu gibi duvara yapistirdi. Bu sefer pencereden disari cikmak icin bir hamle yaptim. Fakat yine ise yaramamisti. Yararigin biri beni tutup diger duvara dogru firlatti. Bu cok sert olmustu. Garip birsey vardi. Yaratiklar dogru yurumeyi birakmislardi. Elimdeki sandiga bakiyorlardi. Sandiga baktigimda kapaginin acilmis oldugunu gordum! Butun yaratiklar gozlerini elimdeki sandiga dikmisti. Yavas yavas kapiyo dogru yuzmeye basladim. Yaratiklar ise hareket etmeden sandigin icindeki su damlasina bakiyorlardi. Acaba ne bu kadar dikkatlerini cekmisti?Sarayin kapisindan ciktigimda sandigin kapagini kapattim. Ve hizla suyun yuzeyine dogru yuzmeye basladim. Anlasilan su damlasinda onlari etkileyen birsey vardi. Suyun yuzeyine ulastim. Kafami suyun uzerine cikardigimda boynumda bir aci hissettim. Solumgaclarim yok oluyordu. Duygu ise sevincle bana bakiyordu. Kiyiya dogru yuzdum. Duygu "Basarmissin" dedi. Ben de basarinin getirdigi mutlulukla "Evet, ama cok kolay olmadi." Dedim. Karaya cikip t-shirt umu giydim. Duygu elimdeki sandiga bakiyordu. "Onun icindemi?" Diye sordu. Kafamla onu onayladim. "Ama acmadan once eve gidelim. Ne olur ne olmaz. Beraber eve dogru yurumeye basladik.

                                ***
Eve sonunda varmistik. Reminer'i yakalamaya bir adim daha yaklasmistik. Duygu evin kapisini acti, iceri girdik. Ikimizde hemen
tabakanin yanina kostuk. Sandigi ve tabakayi masanin uzerine koydum. Bir nefes alip sandigin kapagini araladim. "Umarim kotu birsey olmaz" deyip sandigin kapagini sonuna kadar actim. Su damlasi sandigin icinderdi. Sandigin icindeki yuvarlak bir bolume yerlestirilmisti. Etkileyici derecede guzel gorunuyordu. Su damlasini elime aldim. Elimden cikmaya calisiyordum onu zor zapt ediyordum. Buyuk bir ugras gostererek su damlasini tabakadaki kendi bolumune yerlestirmeyi basardim. Duygu ile beraber olacaklari izlemeye basladik. Beyaz tabakada su damlasini koydugumuz bolum altin rengine burunmustu. 6 parcadan birincisini tabakaya yerlestirmeyi basarmistik. Duygu "Basardik, basardik! Ilk parcayi yerlestirdik!" Diye sevinc cigliklari atiyordu. Kollarini boynuma doladi. "Evet basardik." Dedim. Geriye sadece 5 parca kalmisti. 6 parcayi da yerlestirince ne olacagini merak ediyordum. Acaba bir sonraki parca neydi?

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin