Uyandigimda coktan sabah olmustu. Sag kolumda Duygu'nun yattigini gorbiliyordum. Ayaga kalkmaya calisinca Duygu'da uyandi. "Gunaydin" dedi. Bende ona "gunaydin guzellik" dedim. Gulumsedi. Kafamdaki aci gittikce hafiflemeye baslamisti. Duygu'nun karnindaki yara ise kuculuyordu. Ben ise hicbir ilkyardim uygulamamistim. Aklima birden dun gordugum selale geldi. Duygu'ya "gel' seni biryere goturecegim" dedim ve elinden tutup onu ormana dogru goturdum. Sahilden yaklasik 100 metre ilerideki selaleye dogru yuruyorduk. Duygu daha selaleye varmadan ormandan etkilenmis gorunuyordu. Selaleye yaklasinca Duygu'nun arkasina gectim ve Duygu'nun gozlerini kapattim. Duygu ne yapiyorsun dese de bana guven diyerek sikkatli bir sekilde ilerledim. Selaleye vardigimizda ise gozlerini actim. Duygu etrafina bakti. O da benimle ayni duygulari yasiyordu. Buyulenmisti. "Bu, burasi cok guzel" dedi. Ben de gulumseyerek "evet oyle" dedim. Duygu gole dogru ilerledi. Ben ise onu izliyordum. Golun ile arasinda sadece bir adimlik bir mesafe vardi. Suya buyulenmiscesine bakiyordu. Fakat birden bir cift kol Duygu'yu tutup gole cekti. Ben ise donakalmistim ne oldugunu bir sure anlayamadim. Birkac saniye sonra hic susunmesen gole dogru kosmaya basladim. Kiyafetlerimle golun icine atlayip yuzmeye basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Island
FantasyKitap,ucaklari adaya dusen iki gencin adada basina gelen esrarengiz olaylari ve hayatta kalma mucadelelerini anlatiyor.