17.Bolum Cam Parçası

44 19 2
                                    

Duygu'nun guzel sesi ile uyandim. "Gunaydin uykucu" dedi. Ben de "sanada gunaydin sevgilim" dedim. Bana yemek getirmisti. Yanaklari kizardi. "Al sana yemek getirdim." "Tesekkurler." Yemekler normal yemekler gibi degillerdi. Ama (merychill kadar olmasada)tadlari guzeldi. Hepsini yedikten sonra beraber disari ciktik. Huzurlu bir sessizlik vardi. Fakat birden canim biraz heyecan istedi. Acaba Reminer su an neredeydi ve ne yapiyordu. Onu sadece bu adaya ilk geldigimizde gormustum. Duygu ise hic gormemisti. Gormesini de istemezdim. Aklima ruyamda kitapta yazan dili tercume edebildigim geldi. Hemen eve dogru kostum. Kitabi alip disari ciktim. Duygu ile beraber golun kiysina oturduk. Kitabi rastgele acip icinden bi bolum okumaya basladim. "Bu yaratiklar topragin altinda yasarlar dost canlisidirlar."  Namo'lardan bir bolum okumustum. Duygu bunu gorunce sasirdi. "Sen, sen ne zaman ogrendin bu dili?" Diye sordu. "Dun gece" diyip butun olanlari anlatmaya basladim.

                                 ***
Basimdan gecenleri anlattigimda Duygu cok sasirmisti. "Wow, senin icin amma kotu bir gece olmus." Dedi. Basimla onayladim. Gunlukten biraz daha okumak icin sayfayi cevirdim. Bu bolum Nemesys'lere aitti. Okumaya basladim. "Nemesysler grup olarak dolasirlar. Bu canlilar belirledikleri hedefi kendi inlerine gotururler orada onlara ne yaptiklarini hic gormedim. Ama hepsi iyi kalpli." Yaziyordu. "Cok yorgunum ben biraz dinnenmem lazim dedim." Duygu "tamam sana iyi dinlenmeler sevgilim" dedi. Bir opucuk verip (sozde) yatagima gittim. Gunlugu cekmeceye koyup uykuya daldim.

                                 ***
Esneyerek uyandim. Kendimi cok daha enerjik hissediyordum. Duygu ortakarda yok gibiydi. Mukemmel manzarayi izlemek icin camdan disari baktim. Fakat manzaradan cok dikkatimi ceken birsey vardi. Bir gurup yaratik Duygu'yu goturuyordu. Daha dogrusu Duygu onlarla gidiyordu. Evet, bunlar Nemesys lerdi. Ne de olsa hepsi iyi kalpli yaratiklar diye dusunup rahatladim. Yemek yemek icin mutfaga yoneldigim anda bir halisinasyon gormeye basladim. Halisinasyonda cekmecenin icinden gunlugu cikariyordum. Gunlugun Nemesys sayfasinin oldugu yeri actigimda ise orada bir cam parcasi vardi. Halisinasyon bitti. Bu gordugum en kisa halisinasyondu. Fakat halisinasyonlari ciddiye almam gerektigini biliyordum. Bu yuzden cekmeceyi acip kitabi cikardim. Nemesyslerin sayfasinin oldugu yerde gercektende bir cam parcasi vardi. Arka tarafini biraz farli gosteriyordu. Cam parcasini elime alip kitaba dogru tuttum. Cam parcasini tuttugum yerde garip semboller ve daha once gorunmeyen yazilar ortaya cikiyordu. Cam parcasini sayfanin en altina, ama hepsi iyi kalpli yazan bolume dogru tuttum. Cumlenin sonunda DEGILDIR yaziyordu...

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin