6.Bolum Kalp Bağı

89 19 5
                                    

Bir halisinasyon gormeye baslasdim. O kiz, evet bu o kizdi. Yaninda ise bir cuce vardi. Elinden sari renkte bir isik suzmesi saciyordu. Bu isik suzmesi ise dogrudan kizin kalbine gidiyordu. Kizin ayaklari yerden kesildi, havalanmaya basladi. Birden tam kalbinden benim kalbime dogru baska bir isik suzmesi gelmeye basladi. O isik suzmesi dd benim kalbime saplandi. Ardindan ben de havalanmaya basladim. Kiz ve ben birden birbirimize dogru cekilmeye basladik. Vucutlarimiz birbirine degdigi anda halisinasyon bitti. Kiz, sahilde saskin bir sekilde etrafina bakiyordu. Gucumu toplayip yanina dogru kosmaya basladim. "Iyimisin" diye sordum. Kiz "Bir halisinasyon gordum. Biz, biz vardik. Ve bir de cuce vardi. Benim kalbim ile senin kalbini baglamis gibiydi." "Evet, bende ayni halisinasyonu gordum." dedim. Gozlerimiz yine birbirine kenetlenmisti mavi gozleri cidden cok guzeldi. Altin sarisi saclariyla mukemmel bir uyum sagliyordu. Kizin karnindaki yara tamamen kapanmisti! Elimdeki ilkyardim kitine de gerek kalmamisti. Kiza "Yara, iyilesmis!" Diyerek yarasini gosterdim. Kiz yarasina bakarak "Bu, bu nasil olur? Daha demin acidan olmek uzereydim." Dedi. Ben de kafamdaki parcayi cikardim. Kafamda bir aci hissetmiyordum. Kiz "Seninde kafandaki yara iyilesmis!" Dedi. Elimle kafami yokladim. Gercekten de yara yok olmustu. Bu gercekten de garipti. "Bu arada ben Kaan "diyerek elimi uzattim. "Bende Duygu. Memnun oldum." Dedi. "Bende" dedim. Kiz bana bakarak gulumsedi. Biraz yanaklari kizarmisti. Gercektende cok tatli gorunuyordu. Daha once sevgililerim olmustu tabi, fakat hicbiri bu kadar guzel degildi. Kiz bir anda beni kendine cekerek bana sarilmaya basladi ve "Tesekkur ederim." Dedi. Bende ona sarilarak. "Onemli degil." Dedim. Oldukca mutlu bir sekilde Duygu'ya sarilirken birden ormanin icinde bir kararti gordum. Bu, bu oydu. Sahilde Duygu'ya yaklasmaya calisan yaratikti bu! Benim ona baktigimi fark edince tekrardan ortaliktan kayboldu...

The IslandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin