Telasla t-shirt umden pir parca yirttim ve kizin karnindaki yaraya sarmaya basladim. Fakat bu yeterli degildi. Kizin yarasindan akan kan durmuyordu!
Hemen sirt cantamdan bir su sisesi cikarttim. Kapagini acip su sisesini kizin agzina goturdum. Ona su icirmeye calistim. Birkac saniye sonra kiz oksurmeye basladi! Kizi ayiltmayi basarmistim!
Kiz gozlerini zorlukla acti ve bana bakti. Kafasi karismis gibi gorunuyordu. Kiza "iyimisin?" Diye sordum. Kiz kafasini "evet" anlaminda salladi.
Mutluydum. Cunku kizi ayiltmistim. Fakat ben de yaraliydim. T-shirt umden bir parca daha kopartip kafamdaki yaraya sardim.
Ucagin ici duman icindeydi. Ve nefes almak da oldukca zordu. Kizi disariya cikarmaliydim. "Simdi seni disariya cikaracagim. Merak etme, guvendesin" dedim. Kiz bana bakip gulumsemeye calisti. Fakat pekte basarili oldugu soylenemezdi. Kizi belinden ve sirtindan kavrayip kaldirdim. Kiz kollarini boynuma doladi.
Temkinli adimlarla ucagin ikiye bolundugu kisma dogru ilerledim. Ucaktaki yariga dogru ilerlerken kiz ile goz goze geldik.
Kiz oldukca guzeldi. Sari sacli ve mavi gozluydu. Oldukca fit bir vucuda sahipti ve gulumsemeye calistiginda fark ettigim bir gamzesi vardi.
Sonunda yariga ulasmistik. Yavasca yariga dogru yaklastim. Yariktan disariya bakinca fotografini cekmeye calistigim adanin tam ustunde oldugumuzu gordum! ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Island
FantasyKitap,ucaklari adaya dusen iki gencin adada basina gelen esrarengiz olaylari ve hayatta kalma mucadelelerini anlatiyor.