( 2 tygodnie później)
Pov. Lexy
Wyjechałam już do Nowego Yorku, jest tu pięknie. Jest też z nami zwyciężczyni konkursu Zuzia. Spędzamy ze sobą bardzo dużo czasu, ale i tak bardzo tęsknię za Julią i Marcinem, jeszcze mu do końca nie wybaczyłam, ale jak wrócę na pewno musimy razem pojechać do McDonald's.
Pov. Marcin
Lexy już wyjechała a ja sam z Heńkiem zostałem w domu. Bardzo mi się nudziło, więc pojechałem do McDonald's i przyszedł mi pomysł do głowy, ponieważ Lexy była na mnie jeszcze trochę zła a mi się nudzi to czemu by nie pojechać też do Nowego Yorku, wtedy by mi napewno wybaczyła! Nie myśląc długo zjadłem i pojechałem do domu się spakować kupiłem bilet na najszybszy lot jaki był, i oddałem Heńka, Kubie któremu odrazu wszystko opowiedziałem. Pojechałem na lotnisko. Jak byłem w samolocie włączyłem tryb samolotowy i nie mogłem się już doczekać aż ją zobaczę...moją przyjaciółkę.
( 10 godzin później)
Byłem na miejscu, wziąłem walizkę i zatrzymałem Taxi która mnie zawiozła pod hotel, wziąłem kartę do pokoju, jak byłem już w środku to odłożyłem walizkę położyłem się na łóżko i zasnąłem.
Pov. Lexy
Obudziłam się rankiem co do mnie nie podobne, czułam w głębi duszy, że coś się dzisiaj stanie, coś wspaniałego czego bym się nigdy nie spodziewała, tylko jeszcze nie wiem co. Leżąc myślałam o Marcinie i o tym, że on nie czuje tego co ja, jakoś miałam przeczucie że on jest bliżej mnie niż myślę. Wstałam z łóżka bo i tak już nie umiałam zasnąć ubrałam się i wyszłam na miasto dziś bez Zuzi bo ona dziś powiedziała, że chcę pojeździć po spa i takich tam po prostu chce dziś dzień poświęcić swojej pielęgnacji, czego ja do końca nie lubię. Chodziłam po ulicy nagrywałam insta story i się dobrze bawiłam.
Pov. Marcin
Wstałem rano ogarnąłem się i wszedłem na Instagrama Lexy żeby zobaczyć co robi i gdzie jest. Oglądała ciuchy w markowych sklepach przed moim hotelem! Od razu wybiegłem i zobaczyłem ją...
Pov. Lexy
Oglądałam akurat przez szybę żeczy z Gucci bo oczywiście nie stać mnie na nie więc tylko je oglądałam. Nagle ktoś mnie złapał za ramię był to...
Jak wam się podoba rozdzialik? Mi bardzo 🤣. Możecie dawać propozycje na rozdziały ten rozdział na przykład został napisany z pomysłu Filamilafila
Kolejny rozdział 24.03 🌈🌸🍍
CZYTASZ
Lexy Chaplin ❤️ Marcin Dubiel (ZAKOŃCZONE)
FanfictionUwaga cringe! 25.02.2020 1000 👁️ 94 ⭐ 20.05.2021 81 000 👁️ 2500 ⭐ 9.08.2022 122 000 👁️ 2850 ⭐