Pov. Marcin
Stwierdziłem, że pojadę do McDonald's, zobaczyć czy dziewczyny tam są, bałem się, że Lexy znów coś się stanie. Gdy byłem na miejscu, nie widziałem ich nigdzie, ale i tak poszedłem do kolejki aby sobie coś zamówić. Szczerze mówiąc przez cały czas obserwował mnie jakiś facet, kogoś mi przypominał ale stwierdziłem, że nie będę się tym przejmował, w końcu jestem dość rozpoznawalny, więc raczej nic w tym nie powinno być dziwnego. Wyszedłem z fast foodu i zmierzałem w stronę auta, ten dziwny koleś, szedł dalej za mną. Wsiadłem do auta i pojechałem do domu. Wysiadłem przed bramą aby wziąć pocztę, nagle za mną pojawił się ten facet, momentalnie go poznałem, to ten koleś z klubu! Zaczął mnie bić, a ja nic nie robiłem normalnie mnie za murowało. Bił mnie tak długo aż straciłem przytomność, byłem tak pobity, że gdyby ktoś spotkał mnie na ulicy to nikt by mnie nie poznał, na pewno będę miał dużo szwów.
Pov. Lexy
( 3 godziny później)
Mimo to, że nie dogadywałam się z Marcinem i byłam na niego zła i tak chciałam z nim o tym wszystkim pogadać, ale go nie było. Stuart powiedział że pojechał do McDonald's nas poszukać, ale raczej tak długo tam nie był. Miałam nadzieję, że jest u jakiegoś kolegi, ale podzwoniłam po wszystkich i nikt go nie widział, oprócz jednej osoby...Jacka który przypadkowo znów tam był, powiedział że widział jak śledził go jakiś koleś, od razu pomyślałam o tym facecie z klubu. Szybko pobiegłam powiedzieć o tym Stuu, a on zadzwonił na policję, zaczęły się poszukiwania. Byłam cała roztrzęsiona, siedziałam w salonie z Natalią i Julią, byłam bliska załamania nerwowego, w końcu to wszystko dzieje się znów prze ze mnie. Około 5:00 ktoś zapukał do drzwi, zaspana ruszyłam w kierunku drzwi, w końcu całą noc nie spałam, gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam Policję i Marcina, był cały że krwi. Kto mu to zrobił!? Byłam przerażona podbiegłam do niego i pocałowałam go, nie miałam siły już się na niego złościć.
Ten rozdział jest napisany z pomysłu emalia_2005 . Dziękuję za pomysł i proszę kolejne, jeśli ktoś ma. Chcecie abym pisała ile słów ma który rozdział? Kolejny rozdział 22.05 🌸🌈
CZYTASZ
Lexy Chaplin ❤️ Marcin Dubiel (ZAKOŃCZONE)
FanfictionUwaga cringe! 25.02.2020 1000 👁️ 94 ⭐ 20.05.2021 81 000 👁️ 2500 ⭐ 9.08.2022 122 000 👁️ 2850 ⭐