Gözlerimi aralamış ve doğrulmaya çalışmıştım.
Ama başımdaki o şiddetli ağrı gözlerimi açtığım saniye başlamıştı bile.Zar zor doğrulmuştum.
Neredeydim ben?
Sadece..
Dün gece bir barda doğum günümü kutluyordum.. Ve birkaç şişeden sonra kontrolü kaybetmiştim sanırım.
Babam aramış ve eve gitmemi söylemişti ama onu takmamış eğlenceye devam etmiştim..
Sonra..
Sonra nasıl bilmiyordum ama birinin kucağında olduğumu farketmem ile bayılmış olabilirdim.
Ayağa kalktığımda üzerime damlamış olan kanlara bakmıştım bir süre.
Bu da neyin nesiydi..Kurumuş olan dudaklarımı yaladığımda ağzıma kan tadı gelmiş ve dudağım çok kötü bir şekilde yanmaya başlamıştı.
Hızlanmış ve biraz ileride olan boy aynasına yaklaşmıştım.
Dudağımda bir yara vardı.
Nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.Saçlarımı kulağımın arkasına yerleştirmiş ve yerden ayakkabılarımı alarak aralı olan bahçe kapısını açarak odadan çıkmıştım.
Bahçeye çıkmam ile karşımda bana arkası dönük olan birinin bir masada tek başına kahvaltı yaptığını farketmiştim.
Yutkunmuş ve olabildiğince yavaş ve sessiz bir şekilde oradan uzaklaşmaya çalışmıştım.
Aniden önüme çıkan siyahlı bir adam çığlık atmama sebeb olmuştu.
Kalbim 28491938 atmaya başlamış ve korkudan titremeye başlamıştım.
-Kimsiniz siz.. N-ne istiyorsunuz?
Adam konuşmamış ve üzerime yürümeye başlamıştı ciddi bir ifade ile.
Arka arkaya ilerleyerek sakinleşmeye çalışmıştım ki birine çarpmam beni daha da korkutmuştu!
Hızla arkama dönmem ile saçlarım onun yüzüne çarpmış ben ise gözlerim kocaman bir şekilde ona bakmıştım.
Onu tanıyordum!
Bir çok kez aile yemeklerinde karşılaşmıştık.
Babamın yakın bir arkadaşının oğluydu fakat onunla daha önce hiç konuşmamıştık.
Babam onun babasıyla ortak bir şekilde uyuşturucu işlerinin içindeydi.
Yutkunmuş ve ondan birkaç adım uzaklaşmıştım.
-Sen..
Yamuk bir şekilde gülümsemiş ve ellerini ceplerine yerleştirerek beni süzmüştü.
-Babam bu yaptığını öğrendiğinde..
Diyerek parmağımı üzerine sallayarak konuştuğumda birkaç adım atarak yaklaşmış ve konuşmuştu.
-Baban bu yaptığımı öğrenene kadar sen bana aşık olacak ve hiç bir şey söyleyemeyeceksin güzelim!
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)