Taehyung ve Lisa'nın ısrarları üzerine şişe çevirmece oynuyorduk.
Şişe yoktu fakat sıra sıra gidiyor ve istediğimize bir şey soruyor veya yaptırıyorduk.
Cevap vermeyen veya verilen görevi yapmayan kişiye bir shot ceza vardı.
Şimdiye kadar hiç içmemiştim.
Zaten birkaç kez bana denk gelmiş ve kolay şeyler sorulmuştu.Umarım böyle de devam ederdi.
O iğrenç şeyi bir daha içmek istemiyordum.Arkama yaslanmış ve onları izlemiştim.
JungKook 2 tane Taehyung 6 Lisa ise 3 tane shot atmıştı.
Taehyung neredeyse bütün sorulardan kaçmış ve cevap vermemişti.
Lisa bu duruma biraz bozulsa da pek belli etmek istemiyordu.
Ama onu anlıyordum.Yani kız olduğum için bakışlarından bile anlayabiliyordum.
-Evet!
JungKook hızla doğrularak Taehyung'a bakmıştı.
Sıra Jungkook'taydı.
Dudaklarını iyice yalamış ve sırıtarak ona bakmaya devam etmişti.
-Seviştiğiniz en garip yer?
Göz devirmiş ve Lisa'ya bakmıştım.
Nerede olabilirdi ki en garip?
-Emm.. şey.. Havuz.
Lisa yutkunarak hızla arkasına yaslandığında yanakları kızarmaya başlamıştı.
-Sıra bende.
Diyerek sinsice gülerek bana baktığında zaten anlamıştım saçma bir şey söyleyeceğini.
Bana sonrasında ise JungKook'a bakmıştı.
JungKook umursamazca saçlarını dağıtmış ve resmen koltuğa yayılmıştı.
-Sevişin.
İkimizde aynı anda ona döndüğümüzde omuzlarını hızla kaldırıp indirmişti.
-Siktir git bir de önünüzde mi sevişeceğiz? Hah..
Hızla Jungkook'a dönmüş ve Kocaman gözlerle bakmıştım.
Sanki 7/24 sevişiyormuşuz gibi konuşuyordu.
-Umrumda bile değil. Sonuçta oyun oynuyoruz çocuklar abartmayın. Ayrıca sen JungKook biraz önce neredeyse bizi yatak odasına yollayacaktın?!
Taehyung haklıydı.
JungKook onlara çok acımasız şeyler yaptırmıştı.
Taehyung'un bize yapmamızı söylediği şey hiç bir şey değildi.Ama asla öyle bir şey yapmazdım.
-Sanki hiç sevişmemişsiniz gibi davranmayın. Bilmediğiniz bir şey değil ki.. JungKook'ile bir ilişkin varsa en iyi bilmen gereken şey zaten.
Lisa'ya bakmış ve bıkkınca bir nefes vermiştim.
Gözlerimi kaçırmış ve hızla dudaklarımı yalamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)