Hızla onu üzerimden iterek bakışlarımı kaçırmıştım.
Ne yani?
Her şey bu kadar kolay mıydı?
Beni öpecek ve ona kapılmamı sağladıktan sonra birkaç gün daha iyi rolü oynayarak kendini affettireceğini mi düşünmüştü?
Beni aptal yerine mi koyuyordu bu çocuk?
-Bana sakın bir daha yaklaşma! Duydun mu beni!
Diyerek üzerine yürüdükten sonra seri bir şekilde mekandan çıkmıştım.
Hiç bir şey eskisi gibi olamazdı.
Nedeni ne olursa olsun.....
Telefonun zil sesi kulaklarımı tırmalarken gözlerimi aralamaya çalışarak yatakta telefonu aramaya başlamıştım.
Kim arıyordu sabah sabah!
-Ne var!
Diyerek cevaplamış olsam da sonradan gelen ses ile hızla ayağa kalkmıştım.
-Eun hanım? Biliyorsunuz ki birazdan çekimler başlayacak. En kısa zamanda Sahilde olmanız gerekiyor.
Telefonu kapatmış, bir köşeye fırlatmış ve banyoya koşuşturmuştum.
Ben nasıl unutmuştum ki çekimleri?
......
O zamandan sonra bir kez bile gelmemiştim bu Sahile.
Cesaret edipte gelememiştim.O evden çıktıktan sonra da bir daha gitmemiştim.
Her şey o gün ki gibi orada duruyordu.
Aslında bu çekimlere gelmek istemiyordum ama gelmeye mecburdum.
Önemli bir projeydi ve ister istemez gelecektim.Ama o gelmemişti.
Telefonumdan saate bakmış ardından ise şezlonga oturarak derin bir nefes almıştım.
Sabahtan beri buradaydık ve hala düzgün bir şey çıkmamıştı.
Olmuyordu.
Bu modeller bir türlü bana bir şeyler hissettiremiyorlardı.Birbirlerine duygu ile bakmaları gerekirken boş bir şekilde bakıyorlardı.
Çıldıracaktım şimdi!
-Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?! Sizce oldu mu cidden?!
Diyerek seri bir şekilde denizin önüne ilerlemiş ve onlara çemkirmiştim.
Bu fotoğraf çekiminden sonra ikisinide kovacaktım!
-Sorun ne?
JungKook kasıla kasıla karşıdan yanıma gelmiş ardından ise kameraya yaklaşmış ve çekilmiş olan fotoğraflara bakmıştı.
Çok ciddi ve sert bir şekilde incelemişti.
-Hiç biri olmamış. Bunları reklam firmasına yollayamayız.
Bıkınca bir nefes vermiş ve kameraya yaklaşarak fotoğraflara bakmıştım.
JungKook haklıydı.
İlk defa ona katılıyordum.-JungKook bey saatlerdir denizdeyiz ve cidden çok soğuk..
Denizdeki kız şirin gözükmeye çalışırken JungKook ciddi ifadesini bozmadan sert bir şekilde ona bakmıştı.
-Çıkın. Kovuldunuz.
Hızla JungKook'a bakmış ve gözlerimi büyütmüştüm.
Onları şimdi kovarsak kim bize yardım edecekti??
İkiside denizden çıkmış ve kenardaki havluları alarak üzerlerine sarmışlardı.
-Ama Jungkook bey-
-Kovuldunuz dedim. Gidebilirsiniz.Bakışlarımı kaçırmış ve biraz ileriye ilerlemiştim.
Tamam bu kadar da sert olmasına gerek yoktu.
-Yarın'a kadar bu fotoğrafları teslim etmemiz gerekiyor.
JungKook'a imalı bir şekilde bakmış ve oflamıştım.
Şimdi ne yapacaktık acaba?!
-Benim bir fikrim var..Kabul eder misiniz bilmem.
Fotoğrafçının yanına ilerlemiş ve JungKook'u iterek aralarına girmiştim.
Bana bakmış ardından ise kafasını başka bir yöne çevirerek bıkınca bir nefes vermişti.
-İkiniz bu reklamın modelleri olacaksınız.
.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)