-Kapat çeneni sürtük! İşimiz çok uzun sürmeyecek!
Ellerimi başımın üzerimde sabitlediğinde sesimin çıkabildiği kadar bağırıp ağlıyordum.
Bir çok kez ona tekme atmayı denemiştim ama o kadar yakındı ki ayağımı bile kaldıramıyordum.
Gözlerimi sımsıkı kapatmış ve bağırarak ağlamaya devam etmiştim.
Aniden üzerimden indiğinde burnumu çekerek yavaşça gözlerimi açmıştım.
-Sen nasıl ona dokunursun orospu çocuğu!
JungKook?
Adamı yere yatırarak üzerine çıkmış ve yakasından tutarak silkelemişti.
-Üzgünüm kendimi kaybettim!
Diye bağırdığında JungKook ard arda yüzünü yumruklamış ve ona bağırarak küfürler etmeye devam etmişti.
Doğrularak ellerimle yüzümü kapatmış ve ağlamaya devam etmiştim.
Kendimi durduramıyordum.-Eun! İyi misin? Bana bak!
Ellerimi tutarak yüzümden çektiğinde ellerini yüzüme yerleştirerek yanaklarımı okşamıştı.
-Tamam sakin ol.. Ben buradayım.
Ayağa kalkarak ona baktığımda endişeli bir şekilde bana bakıyor ve çenesini sıkıyordu.
Ne kadar sinirli olduğu yüzünden anlaşılıyordu.
-Sen nasıl..
-Lisa arayıp sana ulaşamadığını söylediğinde endişelenip geldim.Cevap vermeden ona bakmıştım.
Bana yaklaşarak nazikçe gözlerimi sildiğinde bakışlarımı kaçırmıştım.
Ellerini belime sararak bana hiç olmadı kadar sıkı sarılmış derin bir nefes almıştı.
-Bu gece seninle kalacağım.
-Hayır..
-Eun. Bu gece burada kalacağım dedim.Cevap vermemiş ve koltuğa oturarak ellerimle yüzümü kapatmıştım.
Sakinleşmeye çalışarak derin nefesler alıp veriyordum.
Böyle bir şey başıma ilk kez gelmişti.
Tanrım..
Bir an gerçekten kurtulamayacağımı düşünmüştüm..
-Sen yat. Ben burada olacağım.
Diyerek karşımdaki tekli koltuğa oturmuş ve gülümsemişti.
Ciddi bir ifade ile ona bakmış ve doğrulmuştum.
-Gerek yok. Tek başıma da kalabilirim. Sonuçta.. 2 yıldır alıştım.
Başını sağ tarafa çevirerek sertçe dudaklarını yalamış ve derin bir nefes almıştı.
-Bunu her seferinde yüzüme vuracaksın değil mi?
Kafamı olumlu anlamda salladığımda kumandayı alarak televizyonu açmış ve arkasına yaslanmıştı.
....
Ah tanrım sormadan edemeyecektim!
Neredeyse 1 saatir sessiz bir şekilde televizyon izliyorduk.
Yani o izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)