-Bırak dokunma bana!
Güçsüz elleriyle beni itmiş ve hızla gözlerini kapatmıştı.
Kısa bir süre alnımı sıvazlayarak sessiz kalmıştım.
Dudaklarımı iyice yalamış ve derin bir nefes almıştım.
Ben neden gitmiştim o lanet olası Sana'ya..Eun'u iyileştirdikten sonra kendimi bizim çocuklara dövdürtecektim.
Başka türlü geçmezdi sinirim ve kendime olan öfkem..Sehpanın üzerindeki telefonumu alarak hızla bahçeye çıkmış ve NamJoon hyung'u aramıştım.
-Hyung! Acil yardımına ihtiyacım var..
-Yine kime ne yaptın JungKook! Yah!Bıktım senin yaraladığın insanları iyileştirmekten!Bıkınca bir nefes vererek ilerlemeye devam etmiştim.
-Şey..
Şimdi nasıl söyleyecektim..
Ben neden bu kadar stres yapmıştım anlamıyordum?!
-Eun'un ateşi çıkmış.. Ne yapmalıyım?
-Eun mu? Neden o kızla bu kadar ilgileniyorsun sen?Alt dudağımı dişleyerek sessiz kalmıştım.
Eun'un neden burada olduğunu ve her şeyi bilen tek kişi NamJoon hyung'du.-Kız ölsün mü?
-Pekala.. Öncelikle ateşini ölç sonrasında soğuk bir duş'a sok ve kalın bir şeyler giydirme. Biraz geçtikten sonra tekrar ateşini ölç ve karşılaştır. Eğer düşmediyse beni ara.
-Peki teşekkür ederim!Telefonu kapatmış ve tekrar salona ilerlemiştim.
Yavaşça onu kucağıma alarak banyoya yönelmiştim.
Gözlerini açmamıştı.
Uyuyor muydu acaba?-Eun?
Birkaç kez daha ismini seslendiğimde gözlerini açmış ve kısarak bana bakmıştı.
-Birkaç saniye soğuk duş alman gerek.
-Ne? Hayır zaten üşüyorum JungKook!Mızmızlanarak hareket etmeye başladığında yavaşça yere indirmiş ve kapıyı kapatarak ona bakmıştım.
Duş'a ilerleyip soğuk suyu açmış ve Eun'u elinden tutarak hızla duşa sokmuştum.
-Çok soğuk! Çıkart beni!
Bağırarak uzaklaşmaya çalıştığında hızla onu duvara yaslamıştım.
Gözlerini sertçe sıkarak kapatmış ve elleriyle tshort'ümü sıkmaya başlamıştı.
Onunla birlikte bende ıslanıyordum.
Hızlı bir şekilde nefes alıp vermeye başlamıştık ikimizde.
Gerçekten de su çok soğuktu.Titremeye başladığında suyu kapatmış ve büyük bir havlu alarak ona sarmıştım.
Tekrar kucağıma almış ve odasına yönelmiştim.
Üzerini değişmesi gerekiyordu.
Eun'u yatağın üzerine bırakmış ve dolaptan bir şeyler çıkartmıştım rastgele.
Tekrar ona yaklaşmış ve havluyu üzerinden alarak ona bakmıştım.
Sessiz ve sakin bir şekilde beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)