Bana bakmış, yutkunmuş ardından ise dudaklarını yalamıştı.
Bakışlarımı kaçırmış ve ondan uzaklaşarak Hotelin olduğu yöne ilerlemeye başlamıştım.
Çenemi sıkarak seri bir şekilde ilerliyordum.
Kendimi kötü hissetmiştim.
Ama o bunu hakkediyordu.O üzülmeyi hakkediyordu.
.....
Sahile ineceğim için üzerimi değiştirmiş ve sıcaktan bunalmamak için saçlarımı at kuyruğu toplamıştım.
Lisa sahilde olacağını söylemişti ve ben odada tek başıma oturmaktan sıkılmıştım.
Ona hak veriyordum uzun zamandır Taehyung ile görüşmemişlerdi ve birbirlerine zaman ayırmak istiyorlardı.
Asansör kapısı açıldığında karşımda gördüğüm JungKook ile afallamıştım.
Bu kadar ani olmasını beklemiyordum.
Bakışlarımı kaçırmış ve asansörden inerek seri bir şekilde Sahile ilerlemiştim.
Gün daha yeni başlıyordu ve ben güne onunla karşılaşarak başlamıştım.
.....
Kafamı denize sokup kendimi boğasım vardı.
Bu çocuk bana inat yapıyordu.
Kesinlikle.Şimdi de tam karşımızdaki şezlongta Taehyung ile takılıyordu.
Tekrar göz göze geldiğimizde göz devirerek önüme dönmüş ve önümden geçenleri iyice süzmüştüm.
Onların olduğu yöne her baktığımda bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Biraz rahatsız olmuştum fakat bana böyle bakıp hiç bir şey yapamaması çok hoşuma gitmişti.
-Lisa?
Lisa hızla ayağa kalkmış ve karşıdan gelen 2 çocuktan bir tanesine sıkıca sarılmıştı.
Hızla kafamı Taehyung'a çevirmiş ve sırıtarak onu izlemiştim.
Yattığı yerden doğrulmuş ve hızla gözlüklerini çıkartarak gelen çocukları süzmüştü.
Lisa'yla bakışmış ve gülümsemiştim.
Çocuk elini Lisa'nın omuzuna atarak konuşmaya başladığında yanımdaki siyah saçlı ve aşırı kaslı olan çocuk elini bana uzatarak gülümsemişti.
Elimi uzatmış ve elini sıkarak gülümsemiştim.
-Lisa, sevgilim benimle gelir misin?!
Taehyung Lisa'yı elinden çekiştirerek kendisine çektiğinde başımı eğerek sırıtmıştım.
Yanımdaki çocuk hızla ayağa kalkmış ve bize doğru ilerleyen JungKook'a yaklaşarak sarılmıştı.
Tanışıyorlar mıydı ki?
Çocuğun elini iyice kavrayarak sıkmış ve bana bakmıştı.
Birkaç saniye ciddi bir şekilde bakışmıştık.
Gergin görünüyordu.
Ayağa kalkmış ve sahilin arka kısmına doğru ilerlemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)