Gerindikten sonra yavaşça gözlerimi açmıştım.
Çok rahat ve güzel uyumuştum.
Gözlerimi açmam ile yüzümün önüne gelen siyah kazak beni düşüncelere sokmuştu.
Bu da neydi?Kafamı kaldırdığımda onun üzerinde olduğumu farketmem ile hızla kendimi diğer yana atmıştım.
Hala uyuyordu.
Ama biz dün gece neden birlikte uyumuştuk ki?
En son içki içiyorduk..Üzerime attığı koluyla hızla ona bakmıştım.
Hala uyuyordu.
Yataktan kalkmış ve üzerime bakmıştım.
Oh güzel çıplak falan değildim.
Yavaşça odadan çıktığımda tek düşündüğüm buradan çıkıp gitmekti.
Kapının açık olduğunu farketmem ile hızla dışarıya çıkmış ama birden duraksamıştım.
Bu kapı neden acıktı?
Bana bir oyun oynadığı kesindi.
Beni deniyor ve ne yapacağımı gözlemliyordu.
Büyük ihtimal biraz daha ilerlesem beni korumaları karşılayacaktı.Ama bir kez deneyecektim.
Etrafıma son kez dikkatlice bakmış ve seri adımlarla bahçenin çıkış kapısına ilerlemiştim.
Daha kapıyı açamadan arkamdan duyulan ses sıçtığımın resmiydi.
-Cidden bu kadar salak mısın sen?!
Olduğum yerde kalmış ve sertçe yutkunmuştum.
Arkadan adım sesleri duyuyordum.
Bana yaklaşmıştı.Sertçe kolumdan çekerek eve doğru ilerlemeye başladığında zor da olsa onun elinden kurtulmuştum.
-Bana daha ne kadar malınmış gibi davranacaksın?!
Diyerek kolumu sertçe onun tutmuş olduğu elinden kurtarmış ve dudaklarımı yalamıştım.
Havuzun önündeydik.
Buraya atlayıp kendimi boğarak öldüresim vardı!
-Benim olana kadar.
Demiş ve yüzüme yaklaşmıştı sertçe saçlarını geriye atarak.
-Farkında mısın? Benim evimde benimle yaşıyorsun Eun. Baban seni aramıyor.. Nerede olduğunu merak bile etmiyor.
Onu göğsünden iterek üzerine yürümüştüm.
-Onu nereden çıkardın?! Babam beni bulduğunda seni yaşatmayacak JungKook!
Tam tersi oluyordu.
Şu an o benim üzerime yürüyordu.
-Sen cidden babanın umrunda olduğunu mu düşünüyorsun? Hadi ama.. Babanı benden iyi tanıyorsun Eun. O her zaman kardeşini senden daha çok sevdi!
Sessiz kalmış ve söylediği şey karşısında yutkunmuştum.
Tamam belki babamla pek yakın değildik kardeşimi daha fazla sevdiğinin farkındaydım ama.. Beni burada bu adamla bırakacak kadar delirmiş olamazdı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)