—-JungKook'un anlatımından——
Birkaç kez zile basmış ve kapının açılmasını beklemiştim.
Bu saate beni buraya getirecek kadar önemli ne olmuş olabilirdi?
Bıkınca bir nefes vererek tekrar zili çalmış ve sertçe gözlerimi kapatmıştım.
Zaten yorgundum bir de Sana'yla uğraşacaktım.
-JungKookkkkk!
Diye bağırarak kapıyı açtığında sessizce onu süzmüştüm.
Bu ne haldi böyle?
-Ya gelsene içeriye!
Kolumdan tutarak içeriye çekiştirdiğinde içerideki alkol kokusu yüzünden yüzümü buruşturmuştum.
Bu kız çıldırmış mıydı?
6 şişe de neydi?!-Sana-
-Şşş..Elindeki bardağı masaya bıraktığında yaklaşmış ve üzerimdeki montu çıkartmıştı.
Dudaklarımı hızla yalamış ve gözlerimi kaçırmıştım.
Sana sarhoşken hiç çekilmiyordu.
Çünkü ne yaptığını cidden bilmiyordu..Ellerini boynuma sararak gülümsediğinde içerideki müziğin ritmine göre dans etmeye başlamıştı.
-Sana yeter.
Diyerek onu ittiğimde üzerindeki elbisenin ön düğmelerini çözmeye başlamıştı.
-Benden bu kadar kolay kurtulacağını mı düşündün? Beni o asalak kız için terk etmiş olamazsın!
Ellerimi belime yerleştirerek dilimi yanağımda gezdirmiş ve çenemi sıkmıştım.
Canımı sıkmaya başlamıştı artık.
-FuckBuddy olduğumuzu biliyorsun.
(Bir kişiye duygusal şeyler beslemiyorsan ve onunla sadece cinsel ilişkiye girmek için bir araya geliyorsan buna fuckbuddy'lik deniyor)
Gülümseyerek tekrar yanıma yaklaştığında bıkınca bir nefes vermiştim.
-Hayır JungKook.. Ben seninle sadece ilişkiye girmiyorum. Gerçekten sana karşı-
-Yeter Sana!Diye bağırdığımda gözleri dolmuştu.
Onunla sadece ilişkiye girdiğimi biliyordu böyle saçma sapan hareketlerinden hiç hoşlanmamıştım.
Bana karşı bir şeyler hissediyorsa bu onun sorunuydu.
Başından söylemeliydi ve aramızda hiç bir şey olmazdı.Bu benim suçum değildi.
Sert becerilmek isteyen oydu.
-1 haftadır bana dokunmadın bile JungKook.
-Sana. Bundan sonra aramızda hiç bir şey olmayacak.Elimi tuttuğunda derin bir nefes vermiştim.
-Zaaflarını biliyorum..
Elini tshort'ümün içine sokmuş ve yavaşça elini vücudumda gezdirmişti.
Boynuma yaklaşarak nefesini verdiğinde yutkunmuştum.
Beni çok iyi tanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)