Korkudan tüm düğmelere sertçe basıyor diğer taraftan da biri sesimi duyar diye bağırıyordum.
-Sakin ol Eun.
Diyerek omuzlarımdan tutarak geriye çektiğinde derin bir nefes almış ve çantadan telefonumu çıkartmıştım.
-Sinyal yok. Kahretsin!
Sinirle telefonu cebime sokuşturmuş ve sertçe dudaklarımı yalayarak acil düğmesine basmıştım.
Bu saate şirkette kimse olmazdı fakat yine de şansımı deniyordum işte.
-Sun'a sözüm vardı. Kahretsin.
Demiş ve arkaya yaslanarak bana bakmıştı.
Yüzündeki o iğrenç pis sapık sırıtışı görmüştüm.-Ben de burada seninle kalmaya meraklı değilim. Baekhyun kim bilir ne kadar merak etmiştir..
Sırıtışı bir anda kaybolmuş ve ciddileşerek diliyle yanağına baskı yapmıştı.
-Siktiminin yarrak kafalısı..
-Terbiyesiz.Diyerek önüme dönmüş ve tekrardan düğmelere basmaya başlamıştım.
-Onu bana tercih mi ediyorsun Eun?
Elimi düğmeden cekmiş ve cevap vermeden sessiz bir şekilde durmuştum.
-Aranızda bir şey varsa söyle ki.. Daha fazla bu ilişki için çabalamayayım.
Ona doğru dönmüş ve ciddi bir ifade ile yüzüne bakmıştım.
-Biz onunla sadece arkadaşız. Zoruna giden ne?!
-Zoruma giden onunla böyle yakın olup benim yapamadıklarımı yapmasına izin vermen!Bir de kendini haklı mı göstermeye çalışıyordu?!
-O beni kullanıp ortadan kaybolmadı. Birisinin aksine!
Diyerek bağırdığımda yaslandığı yerden doğrularak aramızdaki mesafeyi kapatmış ve sinirli bir ifadeyle yüzüme bakmıştı.
Çene hatları ortaya çıkmış ve gözleri gözlerime kitlenmişti.
-Hiç bir şey bilmiyorsun. Ben seni koruma-
-Kes sesini JungKook! Beni yine kandıramazsın!Elleriyle yüzünü avuçlayarak yüzüme yaklaştığında sessizce birbirimize bakıyorduk.
-Görüşmeyeli hırçın bir kız olmuşsun.
-Sayende.Gülümsemiş ve yanaklarımı okşamıştı.
Yavaşça geri çekilerek derin bir nefes almış ve düşünmeye çalışmıştım.
Ben nasıl unuturum ki asansörde bir sorun olduğunu?! Ah gerizekalı Eun!
Daha sabah yetkililer uyarmıştı binmeyin diye..Ona arkamı dönmüş düğmeleri incelerken kalçama yediğim şaplakla hızla ona dönmüş ve gözlerimi büyüterek bakmıştım.
-Bana bak sapık! Eline koluna hakim ol.
-Olmazsam?Sertçe dudaklarımı yalamış ve ona bakmıştım.
Aslında onunla biraz oynasam ne olurdu ki..
Zaten bir şey yapamayacağından adım gibi emindim.-Olmazsan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧𝙤𝙪𝙨 𝘽𝙤𝙨𝙨'
Fanfiction+𝟭𝟴 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗶ç𝗲𝗿𝗶𝗿 rahatsız olan okumasın! (Yazar : Cansel)