Kolejny wieczur chłopcy oczekiwali na Miriam. Rozmawionc o zachowani królowej. Ramzesa niezwykle martwiło jej podejście ale bardziej złościło
Moses czuł że kobieta kocha go i che dla niego jak naj lepiej. Wienc uspokajał nabeziwanego księcia.
Czas mijał a dziewczyna się nie pojawiała. Moses zaczoł być zaniebokojony. Matwił się o siostre
-musim je poszukać co jeśli coś się jej stało
-Dobrze Skarbie wyjdzie przed nią, nie martw się wszystko będzie dobrze
Chłopcy wyszli z ogród i zaczęli iśprzegiem Nilu wołajonc dziewczynę. Jednak wcieności nigdzie jej nie było.
Droga była jadna wienc niebyło obcj by się minoć. Zbliżali się do miasta a gdy weszli do niego zamarli przestrachu.
Onskiej uliczce za szuwarami. Leżała Miriam. Z jej boku soczyła się krew. Widok martwej dziewczyn był szokiem. Moses niebył wstanie postrzymać łes.
Kleknoł i obioł martwe ciał. Tulił siostrę i płakał. Ramzes stał wszoku. Widział jak śmierć dopiero odzyskanej siostry dobijał jego maleństwo.
Widzał jak dłonie i kolana Mosesa brudzą się krwią. Niewidzał co zrobić. Patrzył tylko jak świat jego kchaneg chłopca znowu się zawał.
Kleknoł przynim i go obioł.. Nic nie muwił niemuiał zaleś od powiednich słów. Nie poganiał omegi miał gdzieś czy zostaną przyłapani.Siedzel na zimen w ziemej brudnej uicze. Proszony się o kłopoty.
Moses płakał w kładkę uchanego brudzodz go krwią. Płacz omegi zalamował patrolujocego żołnieża-Kto tu jest?
Moses zlekł się ale Ramzes zachował powage
-Ja książę Ramzes wraz z Mosesem.
Odparł ksióżkę wychodzą z ciemości. Gdy strażnik zobaczył przyszłego włace zbladłi zlokł się niezmiernie.
-Pani co ty tu robisz?
-Razem z Mosesem czekaliśmy na naszą znają w ogrodach. Gdy nie dotarł poszliśmy je poszukać i zastaliśmy ją martwą. Wiesz kto ją zabił?
-Panie ty zadajesz się znewolnikami?
-Ona byl wyjodkiem siostrą mojego uchanego. A teraz jest martwa. Zadam to pytanie jeszcze raz wiesz kto ją zabił?
-Panie.. Ja to zrobiłem ale niewiedzałem. Dziewczyna szł w stronę zamku gdy mne zobaczył zaczęła uciekać dogoniłem ją i..
-Zabiłeś od tak wdałeś sam sąd.. Nie przyszło ci do głowy by przyprowadzić ją przed oblicze właców. Kto zezwolił na taką samo wolke.? Ile takich są sądów konałeś ty i twój koledzy.?
-Niewiem Panie to był pierwszy raz dziewczyna wyrwała się krzuczał
-To nie wymuwka postaw się wiej sytułacji. Pomożesz nam zabrać ciał dziewczyny do zamku. I przysięgniesz że nikom nic nie powiesz.
-Tak jest wasza wysokoś
CZYTASZ
Róża pustyni (Ramzes x moses)
FanficCo by było gdyby potym jak moses poznał prawdę nie opuścił by pałacu.? Co by było gdyby Ramzes twierdził że to świetny momemt by zwieżyć się z długo ukrywanych uczuć Jest to Fanfiction bazowany na filmie Książę Egiptu