"Sonra da elindeki sigara paketini denize atarken 'bunu öğrendiğim iyi oldu'dedi"
Pera ile otelin spa salonundayken dün Alphan'ın yaptıklarını anlatıyordum.
"Ayy Mihri ya adam resmen aşkını ilan etmiş."
Genişçe gülümsedim.Alphan bana karşı boş olmadığını açık veriyordu.Ama ağzından duymadan yelkenleri suya indirmezdim.
"O kadar mutluyum ki Pera,böyle kendi mi bulutların üstündeymiş gibi hissediyorum."
Pera,kendine masaj yapan kadına eliyle çekil işareti yaptıktan sonra doğruldu.
Yüzündeki manidar gülümsemeyi genişleterek konuştu.
"Farkında mısın Mihri,eskisi gibi çok mutsuz,somurtgan değilsin.Alphan sana iyi geldi bence."
Bende onun gibi masaj yatağından doğruldum,evet mutluydum ama korkuyordum.
"Sonunun kötü bitmesinden delicesine korkuyorum,bu kadar kötü sonlara alışmışken bu aşkın iyi bir sonla bitmesi bana pek inandırıcı gelmiyor.Sanki sihir bozulacakmış gibi hissediyorum.""Bozulmayacak eminim,sen sihirli değneğini kaybetmediğin müddetçe sihir bozulmayacak."
Umarım bozulmazdı,bozulmaması için elimden geleni yapacaktım.
Sihirli değneğim benim kalbime iyi geliyorsa onu saklardım.Ve sakladığım yerden bir daha çıkartmazdım.Çünkü ben bana iyi gelen şeylerin değerini bilirdim.
23 yaşında bir genç kıza göre fazla zor bir hayatım vardı.Ama ben bir şeyin farkındaydım.Güçlüydüm.
Benim gücümü devirmeye kimsenin gücü yetmezdi.
"Akın'la aranız düzeldi mi ?"
Sesinin tonu hoşnutsuz bir hal almıştı.
Başını olumsuz manada sallayıp"hala soğuğuz birbirimize"dediğinde üzgünce başımı salladım.
"Sıkma canını düzelirsiniz,Akın'ın sana değer verdiğine eminim."
Ayağı kalkarak kötü halden silkelendim.
"Hadi hadi soğuk bir duşa girelim de üstümüzdeki yağdan arınalım."O da benimle birlikte ayağı kalktığında ikimizde odalarımıza dağılmıştık.
Alphan yaklaşık 3 saattir yoktu.
Ufak bir işinin olduğunu söyleyip gitmişti.
Çalan telefon sesi ile masanın üzerindeki telefonuma yöneldim.
Arayan Demirhan Akteğmen'di.
Bir sen eksiktin.
"Alo"
Erkeksi sesi akabinde yankılandı.
"Sizi dinliyorum Demirhan Bey"
Kısa kes mesajımı algılamış olacakki direkt mevzuya girdi.
"Haftasonu kutlama yemeği yapacaktık.Yarın müsaitseniz eğer asistanım randevuları alsın."
Elimi hızla anlıma vurdum.Ben yemek işini tamamen unutmuştum.
Yarın sabah uçakla dönecektik.Araba yolculuğu uzun sürdüğü için dönüşü uçakla yapacaktık.
"Tabii ki geleceğim."
"Süper,yarın görüşmek üzere."
Kapanan telefona bakarak göz devirdim.
Alphan'a olan kini yüzünden bana yakın davrandığının farkındaydım.Muhtemelen beni oynatabileceğini düşünüyordu.Ama atladığı bir yer vardı,beni tanımıyordu.
Hızlıca duşa girdiğimde soğuk su,sıcak havadan ötürü çok iyi gelmişti.
Havalar hafif soğumaya başlamış olsada sıcak hala baş gösterir durumdaydı.
Hızlıca aldığım duştan sonra siyah havluyu vücuduma sardım.
Banyo kapısını açar açmaz yatakta bir eli başının arkasında bir eli telefonunda olan bir Alphan beklemiyordum.Ve işin kötü yanı da kısa bir havluya sarılıydım.
Aklıma 2 ay önce ki sahne geldi.Resmen dejavu yaşıyordum.
Yine bu pozisyonda benim yatağımda uzanmıştı ve ondan habersiz duş alıyordum.Başını bana çeviren Alphan'a kısa bir bakış attım.
Hiç utanmadan oldukça özgüvenli bir şekilde bavulumdan siyah çok şık bir tulum aldım.Zaten 2 gün kalacağımız için bavuldan çıkarmamıştım.
Tulumun altınada siyah stilettolarımı aldım.
Tekrar banyoya girip hızlıca üstümü giydim.
Saçlarımı kurutup doğal haline bıraktım.
Hafif makyajımı da yaptığımda hazırdım.
Alphan içerde olduğu için biraz daha hızlı davranıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sır
Teen Fiction"Bana öyle bakma" dediğinde bakışlarımı kaçırdım. Verdiğim titrek nefes onun dudaklarında can bulmuştu. Bana bir adım daha yaklaşıp,elini belime attı. Ve gecenin kutsal sözcükleri o iki et parçasından fütursuzca döküldü. "Seviş benimle" Zaman durdu...