18.Bölüm

53.6K 2K 277
                                    

Değişen atmosfere içimden binlerce kez lanet okudum.
Akın'ın sorduğu soru Alphan'ın epey hoşuna gitmiş görünüyordu.
Sanki biran önce 'en son Alphan ile öpüştüm'dememi istiyor gibi bir hali vardı.
Soruyu o ne kadar sevmişse ben de bir o kadar sevmemiştim.
Ancak burada ki herkes benim ve Alphan'ın en yakınlarıydı.
Bu grup oyunumuzun bir yalandan ibaret olduğunu biliyordu
Başkasıyla diyerek işin içinden sıyrılabilirdim.

Tam cevaplamak için hazırlandığımda Alphan imdadıma yetişip"yeter bu kadar oyun"diyerek oyunu sonlandırdı.
Mert "Ulan,şimdi mi aklına geldi ? "dediğinde Alphan aynadan ona bir bakış attığında hemen susması gözümden kaçmamıştı.
Pera hala Akın'a trip atıyordu.

Bakışlarımı Alphan'a çevirdim.
Oyunu biran da bitirmesine şaşırmıştım doğrusu.
Herkes kendi halindeyken ona "teşekkür ederim"dediğimde başını yoldan hiç ayırmadan cevapladı.
"Gerek yok ama küçük iyiliğimin karşılığını alırım"dediğinde kaşlarım usulca havalandı.

Alphan'ın karşılıksız bir şey yapmadığını duymuştum ama bu kadar beklemiyordum.
"Denilenlerden daha fazlasısın."
Anlamamazlık ile kafasını bana çevirdi.
Yüzünde biraz alayda vardı.
"Yakışıklı olduğum konusuysa biliyorum herkes öyle söyler."
Ukala cevabına karşı yüzümü buruşturdum.
Konu nerden nereye gelmişti.
"Seninle konuşan da kabahat.İstediğini de yapmayacağım."
Beni onlara söylemek ile tehdit edeceğini bildiğim için arkadakilere ithafen konuştum.

"En son Alphan'la öpüştüm."
Arabada kısa bir sessizlik olurken Alphan şaşırmıştı,benden böyle bir şey beklemiyordu.
Akın konuşmaya başlayacakken Alphan onları sert bir üslupla susturmuştu.
Alphan'a sinirlendiğim için de onunla konuşmadan telefonumla ilgilenmeye başladım.
Sinirli olduğumu anlayan Alphan susma hakkını kullanıyordu.

Gerçi o hep susuyordu.

.......................

Otel odasına girdiğimizde Alphan kendini direk yatağa attı.
Evet evet,Alphan ile kalıyorum çünkü burada bir çok ünlü insan var.Haliyle magazincilerde bol.Ayrı odalarda kalmamız araları soğuk mu sorusunu akla getirsin istemiyorduk.
Alphan kendini direkt yatağa atınca bende vakit kaybetmeden banyoya girdim.Güzelce bir duş aldıktan sonra havanın sıcak olması ve rahat etmek amacı ile şort takımımı banyodan çıkardım.

Siyah beyaz şeritleri olan ultra mini şortun üstünde yine aynı desenlere sahip sırttan bağlamalı çok şık bir bluz vardı.
Amerika'dan almıştım.Çok ünlü bir parçanın son kreasyonuna aitti.

Banyodan çıktığımda direkt telefonuma yöneldim.Pera mesaj atmıştı.

Kimden:Pera
Aşağı in,konuşalım biraz.

Kime:Pera
Geliyorum,lobi de buluşalım.

Akın'dan dolayı biraz üzgün olmalıydı.
Makyaj çantamı alıp aynanın karşısına geçtim.
Arkadaki yatakda Alphan uyuyordu.
Çantadan önce far paletimi aldım.
Pudra renklerinde olan farı gözüme sürerken "o zımpırtı ile dışarı çıkmayı düşünmüyorsundur umarım."
Aniden gelen sesle küçük bir çığlık atıp elimdeki far paletini yere düşürdüm.
Bakışlarım Alphan'a dönerken biran da gözlerimi büyüttüm.
Alphan ne olduğunu anlamaya çalışırken ben çoktan yere düşen paletimin yanına çökmüştüm.

"Eğer paletim kırıldıysa kork benden."
Alphan beni umursamadan banyoya doğru adımlarken ben küçük bir çığlık daha attım.
Aniden bana dönen Alphan sinirle "kulağımı siktin sus artık" dediğinde dekor olsun diye yere koydukları renkli yastıklardan birini attım.
Attığım yastığı havada yakalarken kaşları iyice çatılmıştı.
"Paletim kırıldı,senin yüzünden"
"Ne abartıyorsun alırız yenisini"dediğinde iyice sinirlendim.
"Bok alırsın bundan Dünya'da sadece 5 tane vardı. Alyssa Miller,Zara Larson,Jennifer lopez,Kylie Jenner ve ben."
Alpan şaşkınlıkla "sen az önce küfür mü ettin ?"
Takıldığı noktanın bu olması iyice sinirlerimi bozuyordu.Sakin olmaya çalıştım.
Paleti yerden aldım ve çöpe attım.
Onu dinelemeyip çantamın içinden rimelimi çıkarıp kirpiklerime sürdüm.
Dudağıma da parlatıcı sürüp çantanın fermuarını kapatıp masanın üstüne koydum.
Alphan banyo kapısına yaslanmış,kollarını birbirine bağlamış beni izliyordu.

Küçük Sır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin