Blázni, co se jdou o půl dvanácté koupat

506 35 1
                                    

Sice to celé fiasko ohledně párty nebylo úplně podle mých představ, ovšem můžu být ráda, že pro něco takovýho kluci vybrali zrovna sobotu. Totiž neděle potom bývají většinou odpočinkové, což se hodí jak mě, tak všem ostatním účinkujícím.

Probudím se s obří bolestí hlavy, ač jsem nevypila ani kapičku alkoholu. To se ovšem nedá říkat o klucích. James celou noc běhal na záchod, ale k ránu si sbalil deku se slovy, že už ho nebaví chodit furt sem a tam. Takže máme obsazenou koupelnu. Remus si pohodlně ustlal na schůdcích před naší chatkou a v tu chvíli mu bylo úplně jedno, že ho tam uvidí vedoucí.

Naši podlahu okupuje ještě ten kluk, který se mi představil jako Elton John, který nás úspěšně stopoval až sem. A Black? Vypařil se hned po našem odchodu a soudě podle jeho nenápadného příchodu asi ve čtyři ráno se vyspal minimálně se třema holkama. A co hůř, mám pocit, že klidně i náraz.

Přetočím se na bok a znaveně se protáhnu, než se začnu pakovat z postele. Když se dostanu bezpečně na zem, dost nebezpečně zavrávorám a spadnu na Remusovu postel pod mojí. A co hůř, pode mnou se ozve bolestné zakvílení. A ta postel to rozhodně není.

Vystřelím do stoje a podívám se na osobu, na kterou jsem si lehla. ,,Proboha, Reme, promiň," vyjeknu zděšeně. Nečekala jsem, že se Remus stihne ze schodů doplazit do postele. 

,,V pohodě," vydechne pořád ještě v šoku. Opatrně se posadí a oddychne si, když se ujistí, že to tady celé nepozvrací. Pozvednu obočí: ,,Co tu děláš?" Jo, pitomější otázka mě napadnout nemohla. 

,,Víš, ještě před chvílí jsem spal, ale jedna taková holka na mě skočila," ušklíbne se, u čehož se rozhlíží kolem sebe. Ovšemže se viditelně zarazí, když uvidí Johna, jak nám milostivě slintá na podlahu, ale asi mu dojde, že to nebude tak strašný, aby kvůli tomu musel vstávat.

,,A jakpak se ta dívka jmenovala?" uchechtnu se a stáhnu si Jamesovo tričko co nejníž, protože mi úspěšně dojde, že pod ním nic nemám. 

,,No to netuším, každopádně mi vyrazila dech." Ušklíbnu se: ,,Svou krásou?" 

Zakroutí hlavou: ,,Ne, svou váhou." Uraženě si odfrknu, ale najednou Black zachrápe a já se leknu, že skočím na Johna. Ten vyletí do sedu a rozhlédne se jako maják, jenže pak divně zezelená a vyletí z chatky, než nám to tady stihne pozvracet. Odporoučím se za ním před chatku, nezapomenu si s sebou vzít svou hůlku, doposud ukrytou v mém kufru. Budu ji teď nosit v ponožce ve dne v noci.

,,Hej! Blij si na svou chatku!" Zavrčím směrem k němu, ale pak se uchechtnu a zamířím směrem do veřejných umýváren pro chatky, které nemají to štěstí mít svou vlastní koupelničku, protože Jamese je v té naší plná podlaha. 

,,Woho, Evansová," znova se uchechtnu, když vstoupím. Zase ale rychle odejdu na vzduch, protože ten smrad je k nevydržení. Lily se tam válí na zemi, tvář tiskne k chladným kachličkám a vzdychá. Naráz se vhrnu do místnosti, popadnu ji - mám dojem, že to vůbec nezaregistrovala - a posadím sprchového kouta, kde na ni pustím ledovou vodu. 

Vyjekne. ,,Nemáš zač, vypadala jsi jak zombie," arogantně se na ni usměju dřív, než na mě stihne začít chrlit nadávky. Myslím, že je čas zmizet, než mě zabije.

-

,,Evansová?" Doběhne mě s Lily James, v závěsu s Remem, Siriusem a Peterem, který se uráčil zvednout se země v koupelně, když už jsme obě převlečené do civilu a přesouváme se na snídani. Mimochodem, zajímalo by mě, jak ze sebe stihl udělat člověka během tak krátké chvíle, z naší chatky vypadal vážně nejhůř. ,,Nešla bys na rande?" 

Rue Macauley: Fireproof || The Marauders CZKde žijí příběhy. Začni objevovat