Pár her zlepší náladu

355 22 2
                                    

,,Dnes máte jeden volný den navíc, jelikož já budu mimo tábor," povzdechne si další ráno Ken do, všemi milovaného a zbožňovaného, megafonu, a celým areálem se rozline jásot. I já se raduju, protože nás čeká celý den nicnedělání. Ken možná nakonec nebude tak strašnej.

,,Až na vás šest," ukáže prstem na mě a pár dalších lidí - Lily Evansovou, Dianu Kennedy, Petera Pettigrewa, Jamese Pottera a samozřejmě, Siriuse Blacka, který se dnes překonal a nesnaží se sbalit každou holku na potkání. ,,Vy máte k večeru tu slibovanou směnu v kuchyni!"

,,Kene, drahoušku, mně to přijde nespravedlivé," vzdychne James podivně přeslazeným hlasem, až se začnu dusit smíchy. Kdykoliv se chci už zlomit v pase, Sirius mě jedním pohybem zase narovná. ,,Remus s námi nebude kvůli té nehodě pracovat, nešlo by to odložit na jindy?"

,,Cože, jaká nehoda?" Vypískne Diana přidušeně a už se chce rozběhnout na ošetřovnu, ale James ji zastaví se slovy: ,,Včera večer uklouznul a spadl do keře. Je celej poškrábanej, ale není to tak vážný, jak to ošetřovatelky popisují." To je samozřejmě lež.

,,Ne!" Zaburácí Ken, až se všichni trochu zděšeně nakrčíme. ,,Myslím, že pan Lupin bude schopný uklízet s vámi!" Pokyne ke dveřím do naší chatky, o kterou se ležérně opírá Remus a nepatrně se šklebí. Rozběhnu se ho obejmout. 

,,U Merlina! Já jsem tak ráda, že jsi v pořádku!" Vydechnu s úsměvem mu zabořím hlavu do hrudi. Po chvíli se ode mě odtáhne a tak, aby to ostatní neslyšeli, zamumlá: ,,Nenávidím se za to, co jsem ti málem udělal. Omlouvám se."

,,Tohle neříkej," zakroutím hlavou, ,,tos nebyl ty." Tou větou mu na tváři vykouzlím nejistý úsměv.

,,Takže, vážení," promluví James hlubokým hlasem, ,,co takhle si něco zahrát?"

,,Navrhovala bych Město, jméno, zvíře, věc, znáte to? Je to super mudlovská hra!" Vypískne Lily po chvíli dumání a posadí se vedle Jamese na jeho postel. Někdy přemýšlím nad tím, co se mezi těmi dvěma stalo, že už k němu Lily nechová takou nenávist. Spíš naopak.

Všichni samo sebou pravidla známe, až na Jamese a Blacka, jediný čistokrevný v našem hloučku. Lily jim to stručně vysvětlí, načež já navrhnu, že bych k nám přizvala i Holdena - to mi Sirius okamžitě zakáže. 

,,To je blbost, ta hra," zamumlá Sirius, když už se všem rozdají papírky, a já ho udeřím do stehna. Mám dojem, že si toho ani nevšiml - namísto smysluplné reakce popadne moji ruku a položí si ji na tříslo, u čehož potlačuje vzdech.

,,Takže, nějaké návrhy?" Zeptá se Lily, aby odlehčila situaci. 

,,První bych dala mudlovská města, ať je sranda," zašklebí se Diana a každý si do prvního políčka napíše dvě slova. Sirius se malinko posune ke mě, čímž nevědomky posune i mou ruku, která nyní spočívá trošku dál, než na jeho stehně. Vypadá tím nadmíru spokojen.

,,Pak bych dala názvy zaklínadel," napadne mě.

,,Jako třetí zvíře, jakékoliv," zamyslí se Remus a nevědomky obejme Dianu kolem pasu - tváře jí z toho můžou uhořet. ,,Co navrhuješ ty, Tichošlápku?"

,,Činnost," odfrkne si, načež se široce usměje. Nekomentuju to. Nakonec přidáme ještě čtyři věci - James jména lidí z tábora, Peter mudlovská povolání, já názvy knih a Lily mudlovskou slavnou osobnost. ,,Můžu alespoň vymyslet písmeno?" pozvedne Sirius obočí a já mu to s povzdechem odkývnu. ,,S, jako sex," zašklebí se.

Když se odstartuje, začnu zběsile škrábat tužkou do papíru. Jsem na sebe pyšná, jelikož jsem dopsala druhá, hned po Lily. ,,Takže, jaká máte mudlovská města?" Otáže se radostně.

Rue Macauley: Fireproof || The Marauders CZKde žijí příběhy. Začni objevovat