Jedno promrhané tajemství

485 37 5
                                    

,,Málem se mi při pohledu na ni zastavilo srdce. M-měla zavřený oči a její vlasy... hořely! Nekecám! Vlnily se kolem ní jako děsivá ohnivá svatozář! Vypadala nadpozemsky, jako anděl zkázy. Plameny byly všude kolem ní," vypískne vyděšeně Black, který se odváží mě pustit teprve ve chvíli, kdy se pohodlně posadím na deku. Ale stejně mě obejme kolem ramen, když si začnu stěžovat, že je tu zima jak v Rusku.

James si vezme na starost oheň, což nevím, jestli je moc zodpovědný, ale nic nenamítám. Plíce mě pálí od vody, která se mi do nich nakonec dostala a jsem unavená, že na Blackově hrudi pomalu usínám.

,,To je přece blbost, Blacku," uchechtne se Diana se skleničkou Ohnivé whisky v ruce, stejně jako zbytek lidí, až na Lily a mě a já už si připravuju sáhodlouhý monolog, jak seřvu Blacka, že to vyžvanil, až budeme o samotě. Věděla jsem, že si nesmím za žádnou cenu namočit vlasy a přesto jsem tam skočila. Já fakt občas nepřemýšlím mozkem.

,,Lidi, co byste chtěli dělat v budoucnu?" Utnu tenhle rozhovor, protože se mi nelíbí, kam se stáčí. Čímž ale spíš rozpoutám pernou hádku, když Black řekne, že chtějí s Jamesem být bystrozoři a Lily začne protestovat, že ona chce být bystrozorkou, ale rozhodně ne s nimi. Diana se naštěstí nezapojuje, sama chce být lékouzelnice.

,,Nemůžu uvěřit, že budu pracovat s Evansovou!" Zasní se James, až se musím trochu zasmát a drknout do něj loktem, protože není možný, aby do ní byl pořád zamilovanej. Nejhorší je na tom to, že mi něco říká, že ti dva nakonec fakt skončí spolu. 

,,Nechápu, co je ti po tom, Pottere! Klidně je tam přemluvím nebo výš co, jak se s nimi klidně vyspím, abych nemusela být s tebou v oddílu!" Vyjede po něm Lily a zabodne mu ukazováček do hrudi. Přiopilý James se jen rozesměje. 

,,Je mi po tom to, že se někdo taky bude muset starat o naše děti," zahihňá se.

,,O tvoje děti, chceš říct. O moje děti se budu starat hezky já a o tvoje, tvá manželka, ne já. Co na tom, kruci, nechápeš?" Vzdychne Lily a lehne si na deku, hlavou k ohni, až mám strach, aby jí ty její zrzavý vlasy nechytly. Já se popravdě od ohně držím co nejdál.

,,Takže se budeš starat o moje děti, jelikož bude má manželka." Začínají mi ze zvuku Potterova hihňání krvácet uši. ,,No nic, a co ty, Routičko? Jaká práce je pro tebe ideální?" 

,,Asi na ministerstvu," zívnu. ,,Odbor záhad, nejlépe."

,,Mezi ty buzny, jo?" Rozesměje se Black a rozcuchá mi vlasy. Jen si nad ním povzdechnu, oči upírajíc do tančícího ohně, který, jakoby mě volal. ,,Tak to aby tě neobtáhla nějaká náměstkyně!"

,,Vtipné, Blacku," tentokrát už reaguju. ,,Kluci, mimochodem, byli jsem vy čtyři vždycky kamarádi?" Položím jim otázku, která už mě zajímá delší dobu. Měli mezi sebou vždycky tak pevné přátelství, tak jako teď? Nebo to začalo úplně jinak?

,,Vlastně vůbec ne," zasměje se Peter a do pusy si nacpe hrst sýrových krekrů. ,,Neměli jsme se moc v lásce."

,,V tom případě nechápu, jak jste se dali dohromady," nakrčím obočí, načež se Lily s Dianou rozesmějí na celé kolo, až Lily spadne na Jamese a Dia na Rema. Nevypadají, že by jim to nijak vadilo, naopak. Lily se k němu trochu přisune a když jí dá brejloun ruku kolem ramen, dělá, jak děsně jí to vadí.

,,Trest," ušklíbne se Sirius a přitáhne si mě k sobě, až mi projede páteří divné zabrnění. ,,Každej jsme byli potrestanej sice za něco jinýho, ale poněvadž jsme spolu byli na pokoji, tak nám ho zamknuli a klíček schovali v lese. Byli jsme z toho totálně podělaný, protože jsme byli prváci. Asi by tě zajímalo, za co jsme byli potrestaní, co?" Zeptá se, po čemž já okamžitě přikyvuju a kluci taky, na náznak, že jim to nevadí.

Rue Macauley: Fireproof || The Marauders CZKde žijí příběhy. Začni objevovat