,,Kreténi! Kreténi vypatlaní!" Vyletím do sedu, až se hlavou opětovně udeřím do trámu ve stropě. Se zaskučením si promnu čelo a ještě jednou zhodnotím situaci - včera jsme se s tou pařbou pořádně přehnali.
Jak se to stalo? Naprosto jednoduše. Kluci chtěli oslavit Siriovu budoucí práci striptéra v nedalekém gay-klubu, kam jsme seriózně poslali pár dopisů mudlovskou poštou a já se teď jen bojím, co z toho vyleze. Takže James, bez našeho svolení, pozval na párty polovinu tábora.
Všechno šlo v klidu, teda jak nejvíc to v klidu jde v při Pobertovském večírku, než na nás okolo třetí ráno nezačal klepat Ken. Byl geniální nápad se zamknout, ale i tak těch několik desítek lidí namačkaných na sebe ztichlo, zhasly se světla a napjatě jsme čekali, co se bude dít.
Ken přestal klepat a snažil se dobýt dovnitř. To bylo reálně děsivý. Z jedné strany James a z druhé Remus mě křečovitě drželi za paži, zatímco já opatrně srkala nějaký drink brčkem. Nakonec se rozprostřelo ticho, které přerušil náš milovaný vedoucí větou: ,,Já vím, že tam jste!" A nejspíš odešel.
Víc si bohužel nepamatuju, ale muselo to bejt hodně hustý, jelikož Sirius má rudý vlasy, James bílé, Rem fialové, Lily černé a Diana zelené. Radši nechci vědět, co vzniklo na hlavě mně.
Pomalu slezu z postele, abych zkontrolovala, jestli kluci ještě dýchají. Remus se akorát taky probudí a promne si čelo. ,,Mám pocit, že mám otřes mozku," zakňourá. Aha, tak už vím, co to bylo za ránu okolo páté. Pohledem střelím k Siriusovi s rudou palicí zrovna se zvedajícího ze země.
,,A já mám zas pocit, jako by mi někdo přišlápl koule." Aha podruhý, takže tady skončila nedopatřením moje noha, když jsem se pokoušela potmě dostat do postele. Snažím se maskovat provinilý výraz a tak se rychle otočím ke dveřím do koupelny, ale podaří se mi šikovně zakopnout o Jamesovo tělo.
Ten se jen převalí na druhý bok, zatímco já s hlasitým žuch dopadnu na dřevěnou podlahu. ,,Já to morče zašlápnu," zamumlá ze spaní a asi dvě vteřiny nato se Sirius začne doslova dusit smíchy. Já taky. A Remus a ostatní v chatce taktéž.
Zajímavá zkušenost. Se staženým obličejem si promnu bedra.
-
,,No tak, Rue! Jestli to uděláš, nechám tě příště vyhrát v pokeru," žadoní SIrius při cestě do jídelny Po jeho boku se šourá jen Remus s příšernými kruhy pod očima - Jamese se nám bohužel nepodařilo vzbudit.
,,V tom vyhraju tak nebo tak," prsknu a založím si ruce na hrudi, kam se na pár chvil přesune i Siriusův pohled. Dosud pohledem skenoval moje tmavě modrý vlasy, nad kterými jsem se v koupelně málem zhroutila. A nejhorší je, že to pořádně nejde vymýt.
,,Tak tě za to opíchám tak tvrdě, že-"
,,Ne, Siriusi, sklapni," připlácnu mu ruku přes obličej, jelikož vejdeme do jídelny a všechny pohledy se, jako vždy, přesunou na nás. ,,Klidně to udělám, když mezitím šlohneš Kenovi megafon a zazpíváš do něj.. jakže se ta nová písnička jmenuje? Take a chance on me?"
,,Děláš si prdel? Ty ze mě vážně chceš udělat buznu?" Zděsí se, ale nakonec ke mě nastaví dlaň. ,,Fajn. Jen když ty pozdravíš jídelnu." Plácnu si s ním a párkrát se trhavě nadechnu, abych zahnala ten nepříjemný pocit v žaludku.
Zastavím se na místě a, následována pohledy dětí v jídelně, se zářivě usměju. ,,Dobré ráno, čuráci!" Zařvu z plných plic a věnuju jeden obzvlášť dlouhý pohled ke stolu vedoucích, obzvlášť ke Kenovi, jemuž poklesne brada stejně jako ostatním.
ČTEŠ
Rue Macauley: Fireproof || The Marauders CZ
FanficDívka narozená s ďábelským darem. Čím starší byla, tím víc v ní ten oheň rostl, šlo to ruku v ruce, jako by to bylo spojený. Bavilo ji, když kolem ní tančil, čímž se dostala do problému a na jeden letní tábor, kde potkala je. Vzorný vlkodlak, ocásek...