|8| Тайлбар

152 9 0
                                    

Хэбиний талаас
Айшш Хоби ах нээрээ! Уурлачихсан юм байна л даа.

"Убба~ алив л дээ" "Үгүй ээ! Би сая Тэхён Жонгүг та 3 яагаад байсныг мэдмээр байна. Бас тэр муу новшийн тухай ч бас." тэр над руу эгцэлж харлаа. "Новш?" би тэрэн рүү ойлголгүй хартал "Тэр муу хогийн Жэсон!" тэр миний толгой руу зөөлөн цохилоо.

"Аххх заза ойлголоо доо убба. Намайг битгий хүчирхийлээд байгаараййй~ Би тайлбарлая." би нүдээ эргэлдүүлэн түүнд юу болсныг хэллээ.

"Хөөх! Тэр муу Жэсон яаж тэгж чаддаг байна аа. Аан бас яагаад зөвхөн одоо хэлж байгаа юм. Тэрнээс салаад удаж байгаа юм байнашд. БАС ТЭХЁН ЧАМАЙГ ТЭВЭРСЭН ГЭНЭ ҮҮ? БАС ЖОНГҮГТ ЧАМД СЭТГЭЛЭЭ ИЛЧЛЭХ ЗОРИГ ХААНААСАА ГАРСАН БАЙНА АА?! АХХ ОДООГИЙН ХҮҮХДҮҮД ГЭЖ." тэр гайхсан, уурласан царай зэрэг гаргалаа.

"Айшш, боль доо убба. Та намайг таны хамтлагт ямар дуртайг мэднэ шдээ. Би зүгээр л салснаа нээх сүр болгомооргүй байсан юм. Юу гээч? Сухо үргэлж миний дэргэд байдаг. Тэр таньд намайг үргэлж харж хандана гэсэн амлалтандаа хүрч байгаа." би түүн рүү инээмсэглэлээ.

"Ойлголоо доо. Дахиж ямар нэг юм болвол заавал ахдаа хэлнэ шүү за? Би чиний ах учраас чиний бүх зүйлийг мэдэх хэрэгтэй.Битгий миний санааг зовоогоорой~" "За убба. Ойлгосон болохоор дүүгээ уучлаарай." "Ойлголоо Хэбин. Би чамд хайртай нь чиний аз боллоо шүү аль эсвэл би чамайг хөлөөрөө өшиглөөд алчихсан байхгүй юу!" "Пахх заза. Явцгаая. Бусад чинь хүлээж байгаа байх. Би өөрийнхөө өрөөрүү орлоо."

"Өөө тийн. Би мартчихаж. Биеэ бодож яваарай даа." "За убба,баяртай" "Баяртай~"

Тэр өрөөрүүгээ алхтал би өөрийнхөө өрөө рүү явж эхэллээ. Хусог ахтай ярилцсаны дараа бие хөнгөрөөд явчих шиг л боллоо. Би явж байтал гэнэт хэн нэгэн намайг араас тэврээд авлаа.

"Хаашаа явах гэж байгаа юм?"

𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘪𝘴 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩Where stories live. Discover now